Naiset, mikä auto miehellä herättää kiinnostuksen?
Vanha harrasteauto, farmarivolvo vai urheiluauto? Mikä auto kiinnittää katseesi?
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Myös mopopoikien pärryytys kääntää katseen koska se on iso ääni. Räjähdys kääntää katseen, kirskuvat jarrut, pellin ruttaantuminen etc. Sinun henkinen kehitys on jäänyt pärryyttävän mopopojan tasolle.
Tämä oli muuten sähköautoilijan vakiovastaus, tuttu mm. iltalehtien autoartikkelien keskusteluosiosta. En epäile hetkeäkään ettet olisit sähköautoileva mies.
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin, olen jonkin verran autofani ja kun joskus kuulee Ferrarin tai jopa Lambon kireän äänen niin selkäpiissä kulkee väreet ihan niinkuin monella miehelläkin. Noteeraan moottoripyöristä myös Ducatit - jännä ääni.
Mutta en tiedä mitä pitäisi ajatella miehestä joka ajaa Ferraria. Näyttämishaluinen? Uusrikas? Velkainen? Tuhlaileva miljonääri? Usein vanha pappa? Itsetunto-ongelmainen?
Siinä mielessä toiveiden mies todennäköisesti löytyisi fillarin selästä. Jonkinlainen auto on ok mutta ei välttämätön.
Kiitos asiallisesta vastauksesta, tuo alkuosa tuntuu resonoivan huomattavasti enemmän ulkomaailman havaintojen kanssa kun mopopoikavertaukset.
Se mitä huomiota herättävällä autolla ajava haluaa viestiä, vaikeampi sanoa. Itse olen melko introvertti, mutta auton ratissa jotenkin aukeaa eri maailma. Tiedostan kuitenkin jatkuvasti että auto on se jota katsotaan, jos saman huomion kohteeksi joutuisi kävelemällä kadulla niin enhän minä herranjumala poistuisi edes kotoa.
Kaikki massasta poikkevat autot herättävät kiinnostuksen, vanhat klassikkoautot erityisesti. Sillä ei ole merkitystä ajaako sillä nainen vai mies. Jos kyse on nimenomaan miehestä niin tuunatun "ökybemarin" ym. kuskit kierrän kaukaa, ällöttävää porukkaa.
Hispano Suiza 🤩