Lomalle perheen kanssa, eli 3 hlö (lapsi lähes aikuinen).
Ollaan joka vuosi käyty jossain uudessa paikassa. Suomea koluttu paljon ja muissakin maissa toki käyty. Nyt on ideat lopussa. Kaikki halutaan lähteä yhdessä, mutta minne?? Tyhjää lyö. Ehdotin jopa, että mentäisi bussilla Berliiniin (yksi ehdotti Berliiniä). Aika Extremeä olisi. Heitänpä ehdotus kohteeksemme. Lupaan kertoa, olisiko vaihtoehto.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Me on mietitty Lontoota junalla :)
Suomesta asti? Olisi varmasti hieno reissu. Briteissä voisin itse valita jonkin niin kaupungin, etenkin jos junailisin. Syy on ihan se, kun Lontoossa on tullut käytyä minta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Helpompi kun kerrot kaikki paikat missä ootte käyny.
Ei olisi mitenkään helppo juttu. Esim. Suomea on koluttu lähes joka kolkalta, mutta aina löytyy jotain uutta. Hieno monipuolinen maa meillä!
Ap tuntuu käyneen jo joka paikassa. Jospa kertoisit mitä olette miettineet ja palstalaiset kertovat mielipiteensä.
Mulla Skotlanti korkealla listalla, en ole vielä saanut miestä suostumaan. Ei tosin onnistu bussilla. 😊 Upeat ja jylhät maisemat, vanhaa kulttuuria, ei ole kuuma, villajuttuja (jos tykkää). Edinburghiin tai pohjoisemmaksi. Ah, joku päivä!
Jonkun Eurooppalaisen masn nk. kakkoskaupungiksi. Esim. Göteborg, Krakowa, Tartto, KaunasOstrava, tai Viljandi,
Vierailija kirjoitti:
Mulla Skotlanti korkealla listalla, en ole vielä saanut miestä suostumaan. Ei tosin onnistu bussilla. 😊 Upeat ja jylhät maisemat, vanhaa kulttuuria, ei ole kuuma, villajuttuja (jos tykkää). Edinburghiin tai pohjoisemmaksi. Ah, joku päivä!
Skotlanti olisi kyllä hieno. Meistä kolmesta ei ole kukaan käynyt, vanhempi lapsi kyllä, joka on suositellut kovasti. Se vaatisi suunnittelua. Ehtisihän sitä vielä. Olisipa upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Jonkun Eurooppalaisen masn nk. kakkoskaupungiksi. Esim. Göteborg, Krakowa, Tartto, KaunasOstrava, tai Viljandi,
Hieno ehdotus. Nämä ei ole edes tehottoman kaukana. Parissa näistä olen käynyt. Muut on vielä käymättä. Katselin karttaa joku kerta ja mietin tuota Viljandia. Kaunas on kauempana. Lentäen toki ihan sama. Ajatus jää jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ap tuntuu käyneen jo joka paikassa. Jospa kertoisit mitä olette miettineet ja palstalaiset kertovat mielipiteensä.
Siksi ideoita kaipasin, jos joku idea löytyisi. Muutama kiva jatkoon menikin. Saas nähdä mitä toteutuu.
Siis miksi tämä kirjoitti Hollanti?? Gotlanti oli tarkoitus tietenkin.