Missä maissa tulee melankolinen tunnelma matkustaessa ja missä taas iloinen?
Kommentit (12)
Suomessa kun kiertelee paikkakunnilta toiseen, niin tulee aikasten surullinen olo. Keväällä oltiin kuukausi Norjassa, niin siellä oli ihan erilainen meininki. Harmitti palata takaisin tänne.
Minä tulin hyvin iloiseksi Iloilossa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi.
Varsinkin kun tulee ulkomailta ja täällä on heti lentokentällä joku ruskea örkki irvistelemässä.
Thaimaassa on aina iloista. Apeaa maata pitää hetki miettiä, ehkä joku Italia, olivat yllättävän hapannaamaista porukkaa Italiassa, 2 kertaa olen käynyt.
Kaikissa ns. Itäblokin maissa jotka ovat olleet Neuvostokommunismin kurimuksessa. Niistä paikallisista välittyy alakulo vielä tänäkin päivänä. Apea on tunnelma nyky Venäjälläkin, mitä siellä olen käynyt ennen rajan sulkua.
Iloisia ihmisiä olen tavannut Italiassa ja Thaikuissa. Myös tanskalaiset ja hollantilaiset ovat hyvin iloista väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa on aina iloista. Apeaa maata pitää hetki miettiä, ehkä joku Italia, olivat yllättävän hapannaamaista porukkaa Italiassa, 2 kertaa olen käynyt.
Ei ne italialaiset siitä turismista hyödy hyödyt repii ylikansalliset ketjut jotka omistaa kaiken turismiin liittyvän.
Ranskassa ja saksassa ahdistaa kun sotilaat vahtii kadulla ettei ruskeat hyökkää turistien kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne italialaiset siitä turismista hyödy hyödyt repii ylikansalliset ketjut jotka omistaa kaiken turismiin liittyvän.
Thaimaata sanotaan hymyn maaksi jolta se turistin silmään näyttääkin. Mut ne hymyt ovat tulevat monelta kyynelten läpi. Köyhyyttä ja muuta pahaa siellä on hirveän paljon.
Israel on hankala maa lomailla kun sotilaita on joka paikka täynnä. Israelilaiset itse ovat kyllä vauraita, mutta ylpeitä. Palestiinalaisalueilla näkee köyhyyttä ja melankoliaa.
Monissa Afrikan maissa ihmiset ovat köyhiä, mutta iloisia. Pukeutuvat värikkäästi ja laulavat ja tanssivat paljon.
Suomi.