Mikä on paras kohteliaisuus, jonka olet saanut?
Minulla se, kun lapset sanovat minua vilpittömästi maailman parhaaksi äidiksi.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Vilpittömästi :D
Lapset valehtevat jo parivuotiaina.
Joku jossain rakastaa sinuakin!
Eräs mies (yksi monista kylläkin) sanoi, että minulla on ihana häpykarvoitus ja pillunviivani on kuin hymyilevä tervetulotoivotus.
Minua on kehuttu hemmetin fiksuksi ja taitavaksi maalariksi.
Sain ylistystä kyvystäni kannustaa lapsia urheilukilpailuissa.
Eräs sanoi, että seurani tekee kenen tahansa elämän paremmaksi. Olin oikeasti otettu näistä sanoista enkä unohda sitä ihmistä enkä näitä sanoja.
Kun joku outo lapsi teitittelee. Ennen oli sellainen tapa myös työpaikoilla että piti teititellä. Nykyään on rennompaa.
Pyydetty kummiksi . Se . Hieno asia.
On pyydetty töihin. Tarkoittaa että osaa tehdä työtä.
"Hullu se on, mutta helvetin fiksu." Sanoja oli siihen aikaan yksi hyvinkin vaikutusvaltainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Eräs sanoi, että seurani tekee kenen tahansa elämän paremmaksi. Olin oikeasti otettu näistä sanoista enkä unohda sitä ihmistä enkä näitä sanoja.
Tää oli ihana!
Hyvät opinto numero arvosanat. Sehän on opettajan kohteliaisuus.
Että mulla on lempeät silmät. Se tuli vähän impulsiiviselta ihmiseltä joka puhui usein ajattelematta ensin, tuli aidosti eikä ollut mitään mielistelyä ja olin vaan tosi otettu siinä tilanteessa kun elämässä oli paljon murheita ja sisäisesti olin romuna. Se että joku näki silloin mussa hyvää teki tosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Eräs mies (yksi monista kylläkin) sanoi, että minulla on ihana häpykarvoitus ja pillunviivani on kuin hymyilevä tervetulotoivotus.
Kaunista, niin kaunista. Kuulisinpa itsekin joskus tuollaisen kohteliaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minulle sanoi eräs mies samoin. Onkohan sama mies? Olen aika antavainen. Miehiä on riittänyt, mutta tuo kohteliaisuus on jäänyt mieleeni.
Kerran kävellessäni kadulla kun kuulin parin mummelin keskustelevan: "Kyllä toi Arska on sitten kamalan näköseks ittensä ryypänny, voi voi! Ja se kun oli ennen niin komee mies".
-Arska
Jos näytän samalta kuin sinä sinun ikäisenä (olen aika vanha jo) niin jee eipä mitään hätää!
Vilpittömästi :D
Lapset valehtevat jo parivuotiaina.