Kaksipesäinen kasettisoitin.
Eipä ole kaikilla. Saa näppärästi kopion tehtyä.
Kommentit (47)
Onnistuu se kaapelilla mankasta toiseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu tuplanopeudella.
Nyt on kovaa meininkiä jos ruvetaan keulimaan tuplapesä-kasettisoittimella. 😂😂😂
Voi ei. Mulla oli sellaisia 8-luvulta saakka, 10 v sitten hävitin viimeisen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kovaa meininkiä jos ruvetaan keulimaan tuplapesä-kasettisoittimella. 😂😂😂
Joo oli se hyvä 80 -luvulla.
Pitää olla skarppina nahoittamaan jos tulee hyvä biisi radiosta.
Löytyy. Kasetteja ei ole soitettu eikä kopioitukaan. Joskus joku DC-levy soi. Useimmiten radio, josta ei kanavia saa enää vaihdettua napista eli vain yksi kanava soi ja uusi kanava pitää oikein etsimällä etsiä, kun valintanappi ei toimi.
Minulla on myös 2-peäinen kasettisoitin (mutta vain toinen puoli toimii enää). Isosiskoni vanha ja 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä halvattu siinä on, että nuorten sävellahjankin aikana pitää puhua levyn alkuun tai loppuun?
Meni Hectorin Lumi teki enkelin vituiksi sen takia.
Minulla oli vielä 90-luvulla, sitten hajosi se toinen kasettipesä. On vielä olemassa, voi kuunnella vanhoja kasetteja nostalgiapuuskan yllättäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä halvattu siinä on, että nuorten sävellahjankin aikana pitää puhua levyn alkuun tai loppuun?
Minäkin vihasin sitä että sitä biisiä ei soitettu loppuun vaan alettiin puhumaan päälle biisin vielä soidessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluan kuulla sen Lumi teki enkelin vituiksi biisin!
Ei ollut tuolanopeudella kopiointia aikanaan (Lucky) Goldstar - merkkisessä nauhurissa. Laatu kuraa nauhalta nauhalle kopioissa. Sittemmin LG muuttui kelvolliseksi merkiksi.
Itselläni oli 80-luvun lopussa 3600 markkaa maksanut kasettisoitin mallia Denon DRM800. Sillä dolby-C käytössä TDK SA-X kaseteilla äänen laatu oli oikeasti kelvollinen kuulokkeilla kuunteluun.
Sitten ysärin puolivälissä tulivat itse poltettavat CD-levyt ja nauhuri siirtyi pian eläkkeelle.
M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu tuplanopeudella.
Tuplanopeus leikkaa diskanttia, mutta mitäpä tuo haittaa. Hyvä äänenlaatu ja c-kasetti ei mahdu samaan lauseeseen.
Löytyy. Kasetit vaan meni jo roskiin. Harmi.
Esittelin just lapsille miten kasetista pitää ottaa ne turvapalat pois jos ei halua että vahingossa äänittää päälle. Lapset oli että ohhoh.
Tupla-dekki, vau, ei ole ei minullakaan.