Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huomaamaton mies pääsee parisuhteeseen?

14.06.2025 |

Olen miettinyt tätä kysymystä miksi olen sinkku yhteisöissä käymisestä huolimatta. Eivätkö naiset halua hieroa tuttavuutta ikäistensä miesten kanssa? Mitä teen väärin kun olen elänyt käsityksessä että naiset haluaisivat mieluummin hillitysti ja asiallisesti käyttäytyvän miehen. Missä naiset ja miehet nykyään pariutuvat? Älkää vaan sanoko, että hakeudu johonkin deittisovellukseen!

Kommentit (24)

21/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

il Capitano kirjoitti:

Sulla on mennyt ohi se parisuhteen fundamentti, että miksi tässä maailmassa ylipäänsä parisuhteita syntyy. Se on nimittäin seksuaalisuus. Kaveri voi olla sellaisenkin kanssa, joka on muuten vaan mukava ja auttaa laittamaan taulun seinälle. Jos sä olet ruma, huomaamaton, tylsä ja väritön, niin ei kukaan nainen halua sun kulliasi. Ne voi haluta jutella sulle päivän säästä tai kysyä asemalla neuvoa lähimmälle laiturille, mutta ei ne silti halua sulta poskeen ottaa. Ei ole siis sitä seksuaalista kipinää. Tän kun hiffaat, niin pääset jo huomattavan paljon pidemmälle nykytilanteestasi.

Lol, kuka haluaa miehen kullia muutenkaan. Kyllä niissä avioliitoissa ja parisuhteissa ollaan ihan muista syistä, ja sitä kullia huomioidaan vaan siksi, koska mies ei suostu muuten olemaan tekemisissä naisen kanssa.

Paitsi tietysti viisaammissa yhteiskunnissa, missä elämänmeno perustuu

Se mitä sä haluat, kiinnostaa kuin kasa paskaa. Yhtä mielenkiintoista. Mutta sulla ampu pointti yli korkealta ja kovaa. Parisuhde muodostuu seksuaalisen kontekstin ympärille. Mies ja nainen hakeutuvat yhteen primitiivisesti juuri sen takia. Näin se menee luonnossa muutenkin. Se menee niin jopa homoseksuaaleilla. Ei homopariskuntaa synny niin, että toinen osapuoli on hetero. Miksikö? No koska juurikin se seksuaalisuus siitä silloin puuttuisi. Se voi olla joku muu suhde, kaverisuhde, mutta ei parisuhde. Sä todennäköisesti tyhmyyttäsi koitat perustella omaa argumenttiasi sillä, että "ei kaikissa suhteissa ole seksiä". Juu ei ole niin, mutta ei kaikilla ihmisillä ole käsiäkään. Silti ihminen on kädellinen eläin. Ei se peruslähtökohtaa miksikään muuta.

Sä voit voimafantasioissasi olla ihan mitä mieltä tahansa miehistä, kullista tai patriarkaatista. Niistä mikään ei kuitenkaan muuta biologiaa. Jos mies ja nainen, uros ja naaras, ei mene yhteen niin tämä leikki tällä planeetalla loppuu äärimmäisen nopeasti. Siksi elämällä on olemassa vain yksi tehtävä: jatkaa elämää. Siksi luonto on keksinyt pariutumisen.

The Captain is always right - I'm the Captain

22/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä yhteisössä käyt? Jutteletko siellä mahdollisille kumppaniehdokkaille? Teetkö aloitteita mihinkään suuntaan? Parisuhde ei onnistu jos ei yritä jotain siihen suuntaan.

Valitettavasti se deittisovellus on monelle ainoa paikka yrittää löytää edes joku. 

Juu. Kerran olen uskaltanut tehdä aloitteen viimeisten vuosien aikana. Yleensä, palstanimeni mukaisesti, ihmissuhteita valoittaa suunnaton ahdistus ja epävarmuus. Kuten Liisa Keltikangas Järvinen on todennut niin nyky-yhteiskunnassa ainut sallittu syrjinnän muoto on persoonallisuussyrjintä.

Eli, kun satut olemaan ääri-introvertti jännittäjä eli ujo, niin sua on muiden oikeus kurmottaa ja muokata haluamakseen. Milloin yhteiskunta pääsee tästä syrjinnän muodosta eroon? Se on miljoonan taalan kysymys!

Pitää yrittää tutustua muihin ihmisiin. Se tapahtuu hitaasti syttyvänä hitaasti. Välillä tuntuu että moni ihminen ei osaa varata aikaa kahden kesken niin mä pääsisin ulos kuorestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot olevasi huomaamaton, joten ehkä se on syy, miksi naiset eivät ole huomanneet sinua. Kannattaisi ehkä tehdä itsestään vähän huomattavampi.

Miten sitten voi olla huomattavampi? Hakeutumalla aktiivisesti muiden seuraan, puhumalla muille, kyselemällä, kertomalla itsestään. Olemalla aktiivinen ja ottamalla aktiivisesti yhteyttä ja kontaktia.

Jos viestit olemuksellasi, eli vetäytymällä ja olemalla puhumatta, että et ole kiinnostunut muista, niin muut myös ajattelevat niin.

Juu. Shy introverttina tuo sosiaalinen vuorovaikutus ei ole notkeaa. Siksi toivon kahden kesken aikaa kanssani niin pääsen mukavuusalueelle jolloin helpompi jutella ilman sosiaalista joukkopainetta.

Vierailija
24/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei tosiaan jaksa nykyään kiinnostuakaan pariutumisesta, ja kun ap olet itse vielä huomaamaton ja menet lukkoon sos. tilanteissa, ei kai se ihme ole, ettei kumppania ole löytynyt. Jonkun toisen pitäisi ensin jostain syystä kiinnostua sinusta ja sitten vielä tehdä itse se työ tutustumisen aloittamiseksi ja ehkä myös kannattelemiseksi, jos sinä et uskalla puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi