Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka huomaamaton mies pääsee parisuhteeseen?

14.06.2025 |

Olen miettinyt tätä kysymystä miksi olen sinkku yhteisöissä käymisestä huolimatta. Eivätkö naiset halua hieroa tuttavuutta ikäistensä miesten kanssa? Mitä teen väärin kun olen elänyt käsityksessä että naiset haluaisivat mieluummin hillitysti ja asiallisesti käyttäytyvän miehen. Missä naiset ja miehet nykyään pariutuvat? Älkää vaan sanoko, että hakeudu johonkin deittisovellukseen!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMAAMATON?

Vierailija
2/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin miehen?

Onko mies hyvää seuraa?

En käytä ehkäisyä eikä kiinnosta tulla siitetyksi 10 000 kertaa, mitä muuta miehellä on minulle tarjottavaa?

Elämäni on sinkkuna seesteistä ja mukavaa, mieslapsi tuo draamaa ja vaateita. Miksi siis tieten tahtoen etsisin tällaista? Siitä seks. hyväksikäytöstä puhumattakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hemmetin yhteisöissä käymisestä?

4/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOMAAMATON?

Niin. Olen yhteissössäni huomaamaton. Monet eivät edes juttele mun kanssa, saati muista mun olemassaoloa sillä menen lukkoon helposti.

5/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä hemmetin yhteisöissä käymisestä?

Järjestöissä.

Vierailija
6/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen kanssasi?

Olisitko huomaamaton myös parisuhteessa? Hajuton, mauton, väritön? Elämätön?

Mitä lähtökohtaisesti parisuhde sinulle tarkoittaa? Statustako ja sormus nimettömässä?

Oletko kiinnostunut ihmisestä parisuhteessa vai parisuhteesta kenen kanssa vaan?

7/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on mennyt ohi se parisuhteen fundamentti, että miksi tässä maailmassa ylipäänsä parisuhteita syntyy. Se on nimittäin seksuaalisuus. Kaveri voi olla sellaisenkin kanssa, joka on muuten vaan mukava ja auttaa laittamaan taulun seinälle. Jos sä olet ruma, huomaamaton, tylsä ja väritön, niin ei kukaan nainen halua sun kulliasi. Ne voi haluta jutella sulle päivän säästä tai kysyä asemalla neuvoa lähimmälle laiturille, mutta ei ne silti halua sulta poskeen ottaa. Ei ole siis sitä seksuaalista kipinää. Tän kun hiffaat, niin pääset jo huomattavan paljon pidemmälle nykytilanteestasi.

The Captain is always right - I'm the Captain

Vierailija
8/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää tehdä aloite

Vierailija
9/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen kanssasi?

Olisitko huomaamaton myös parisuhteessa? Hajuton, mauton, väritön? Elämätön?

Mitä lähtökohtaisesti parisuhde sinulle tarkoittaa? Statustako ja sormus nimettömässä?

Oletko kiinnostunut ihmisestä parisuhteessa vai parisuhteesta kenen kanssa vaan?

Yleensä parisuhde tarkoittaa s eksiorjuutta eli mies haluaa siittää ja parisuhdenaisella on velvollisuus antaa p i l l u a .

Jos "seksi" eli s eksiorjuus loppuu niin loppuu parisuhdekin.

Vierailija
10/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

il Capitano kirjoitti:

Sulla on mennyt ohi se parisuhteen fundamentti, että miksi tässä maailmassa ylipäänsä parisuhteita syntyy. Se on nimittäin seksuaalisuus. Kaveri voi olla sellaisenkin kanssa, joka on muuten vaan mukava ja auttaa laittamaan taulun seinälle. Jos sä olet ruma, huomaamaton, tylsä ja väritön, niin ei kukaan nainen halua sun kulliasi. Ne voi haluta jutella sulle päivän säästä tai kysyä asemalla neuvoa lähimmälle laiturille, mutta ei ne silti halua sulta poskeen ottaa. Ei ole siis sitä seksuaalista kipinää. Tän kun hiffaat, niin pääset jo huomattavan paljon pidemmälle nykytilanteestasi.

Lol, kuka haluaa miehen kullia muutenkaan. Kyllä niissä avioliitoissa ja parisuhteissa ollaan ihan muista syistä, ja sitä kullia huomioidaan vaan siksi, koska mies ei suostu muuten olemaan tekemisissä naisen kanssa.

Paitsi tietysti viisaammissa yhteiskunnissa, missä elämänmeno perustuu järjestäytyneisyyteen eikä miehen alfahaaremifantasioihin.

Vierailija
11/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteisössä käyt? Jutteletko siellä mahdollisille kumppaniehdokkaille? Teetkö aloitteita mihinkään suuntaan? Parisuhde ei onnistu jos ei yritä jotain siihen suuntaan.

Valitettavasti se deittisovellus on monelle ainoa paikka yrittää löytää edes joku. 

Vierailija
12/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

il Capitano kirjoitti:

Persoonalla ja käytöstavoilla ei ole mitään merkitystä? 

Että sellainen "kapteeni" siellä

Vierailija
13/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti ap:n ajatus parisuhteesta on välineellistävä ja vääräperusteinen.

Hänellä ei ole naista, johon olisi ihastunut. Ei siis ole edes itse huomannut naista, johon rakastua. Sen sijaan hän ajattelee itseään ja parisuhdetta jonain hyödykkeenä, jonka voi vaan hankkia omaan elämäänsä, ja joka on oletusarvoisesti positiivinen, siitä huolimatta ettei ole edes tosiaan ihastunut tai rakastunut.

Lisäksi hän kääntää huomion itsekeskeisesti itseensä, kuinka häntä pitiäsi huomioida ja parisuhteen perustua hänen nähdyksi tulemiseensa - vaikka mitään naista ei ole edes olemassa. Hän ei ajattele, mitä hän voisi tuoda parisuhteeseen ja miten ilahduttaa jotakin naista, vaan haluaa päästä parisuhteeseen nautimaan parisuhteen eduista. Vaikka tällaista ehdotusta ei ole kukaan hänelle tehnyt, eikä naista kenen kanssa parisuhteeseen mennä, ole olemassakaan.

Tällaisia miehiä on tinder pullollaan. Mies ajattelee p illua ja vanhemmat miehet lapsia. Eli sen sijaan, että tutustuttaisiin ihmiseen ja rakastutaisiin tähän, ajatellaan alusta asti miten käyttää naista hyväkseen ja miten hyötyä tästä - yleensä tämän sukuelimistä. Hyöty ja himo ovat olemassa jo kauan ennen, kuin on edes tavannut sitä naista, jota sitten tulee lopulta hyväksikäyttämään.

Tämä on sairautta. Pysykää naiset erossa näistä, jotka etsivät rakastumisen sijaan hyötyä ja yrittävät survoa teitä johonkin rooliin, jonka ovat itse omassa pikku päässään fantasioineet jo ennen teidän tapaamistanne.

Vierailija
14/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on aina parempi olla ilman miestä.

Vierailija
15/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot olevasi huomaamaton, joten ehkä se on syy, miksi naiset eivät ole huomanneet sinua. Kannattaisi ehkä tehdä itsestään vähän huomattavampi.

Miten sitten voi olla huomattavampi? Hakeutumalla aktiivisesti muiden seuraan, puhumalla muille, kyselemällä, kertomalla itsestään. Olemalla aktiivinen ja ottamalla aktiivisesti yhteyttä ja kontaktia.

Jos viestit olemuksellasi, eli vetäytymällä ja olemalla puhumatta, että et ole kiinnostunut muista, niin muut myös ajattelevat niin.

Vierailija
16/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti ap:n ajatus parisuhteesta on välineellistävä ja vääräperusteinen.

Hänellä ei ole naista, johon olisi ihastunut. Ei siis ole edes itse huomannut naista, johon rakastua. Sen sijaan hän ajattelee itseään ja parisuhdetta jonain hyödykkeenä, jonka voi vaan hankkia omaan elämäänsä, ja joka on oletusarvoisesti positiivinen, siitä huolimatta ettei ole edes tosiaan ihastunut tai rakastunut.

Lisäksi hän kääntää huomion itsekeskeisesti itseensä, kuinka häntä pitiäsi huomioida ja parisuhteen perustua hänen nähdyksi tulemiseensa - vaikka mitään naista ei ole edes olemassa. Hän ei ajattele, mitä hän voisi tuoda parisuhteeseen ja miten ilahduttaa jotakin naista, vaan haluaa päästä parisuhteeseen nautimaan parisuhteen eduista. Vaikka tällaista ehdotusta ei ole kukaan hänelle tehnyt, eikä naista kenen kanssa parisuhteeseen mennä, ole olemassakaan.

Tällais

Tämähän se on. Yksikin vanhapoika etsi naista. Kriteerinä oli nainen, jolta saisi helposti pillua. Etsi sitten aina sellaista 20 vuotta vanhempaa naisseuraa, joka olisi mahdollisimman kännissä. Juoksi aina myös strippibaareissa. Kai siellä oli maksullisia tarjolla. 

En oikein pysty ymmärtämään, mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu. Tai ilmeisesti ei liiku mitään, vaan alapää vie miestä. Tuollaiset hyväksikäyttäjät kannattaa tosiaan kiertää kaukaa.

Vierailija
17/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nousin kaverisovelluksesta yhden huomaamattoman miehen ja oon koittanut piirittää sitä, mutta ei sitä tunnu kuitenkaan kiinnostavan enää alun jälkeen. Itse oon tosi ihastunut mutta ei vastakaikua.

Sen voi saada mistä vaan mutta ei se ole tae sille että se toinen on sopiva ja kiinnostava.

Vierailija
18/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sairautta. Pysykää naiset erossa näistä, jotka etsivät rakastumisen sijaan hyötyä ja yrittävät survoa teitä johonkin rooliin, jonka ovat itse omassa pikku päässään fantasioineet jo ennen teidän tapaamistanne.

Tämä. Osuit asian ytimeen.

Etukäteen päätetään mitä se mahdollinen parisuhde on.

Vierailija
19/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tympeitä ja epäasiallisia vastauksia.  Kyllä sinun kuitenkin ensin katsella ja etsiä sopiva henkilö, josta olet kiinnostunut ja sitten aktiivisesti tehdä aloite,  Ei sinua muuten huomata.  Mieti vaikka vähän, nistä asiosta voisit jutella ja vähitellen yrittää tutustua. 

Vierailija
20/24 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamatta. Nainen tajuaa vasta parin vuoden päästä, että on parisuhteessa. Olikin miettinyt miksi on tunne kuin joku olisi seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme