Muistatko kun Maria Guzenina oli MTV juontaja?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta viestiä ulkonäöstä. Outoa. Toinen mitä ihmettelen on se mikseivät nämä valittajat eivät itse lähde tekemään samanlaista uraa? Eikö rohkeus tai taito riitä? Tuohon aikaan oli vielä vaikeampaa tehdä uraa ulkomailla kuin nyt joten minulta tulee arvostusta.
Maria sai uransa alkuun nimenomaan ulkonäkönsä avulla ja eteni sillä pitkään. Ihan samanlainen tapaus kuin Kata Kärkkäinen, joka nyt vanhemmiten kitisee sitä, että hänet muistetaan parhaiten niistä ajoista, joina ulkonäkö oli keskeinen juttu.
Ei täällä kukaan Marian ulkonäöstä valita.
Luepa tarkemmin. Kotkannäköinen, hyi jne....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta viestiä ulkonäöstä. Outoa. Toinen mitä ihmettelen on se mikseivät nämä valittajat eivät itse lähde tekemään samanlaista uraa? Eikö rohkeus tai taito riitä? Tuohon aikaan oli vielä vaikeampaa tehdä uraa ulkomailla kuin nyt joten minulta tulee arvostusta.
Maria sai uransa alkuun nimenomaan ulkonäkönsä avulla ja eteni sillä pitkään. Ihan samanlainen tapaus kuin Kata Kärkkäinen, joka nyt vanhemmiten kitisee sitä, että hänet muistetaan parhaiten niistä ajoista, joina ulkonäkö oli keskeinen juttu.
Ei tuo ole valittamista.
Muistan, siihen aikaan suomalaisen näkyvyys ja menestys ulkomailla viihdealalla oli iso juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole valittamista.
Mitäs se on? Jos toisen ulkonäköä arvostellaan on se minun mielestäni valitusta.
Ei oikein koskaan anna kommentteja politiikasta mediaan. Näkymätön rivikansanedustaja. Jos olisi aktiisempi, niin olisi helpompi olla muuta mieltä, kuin että hyvännäköinen.