Muistatko vielä kesän 1966?
Irwin Goodman teki juhannuksena 7 keikkaa ja liikkui välimatkat helikopterille. Olin silloin 49-vuotias nuorukainen.
Kommentit (50)
Suomen vanhin mies on syntynyt vuonna 1918 ja oli vuonna 1966 48-vuotias. Tähän perustuen tarina ei voi olla totta.
Hämärästi. Olin 1 vuotta 4 kk vanha. Irwiniä tuli varmaan radiosta.
Vierailija kirjoitti:
Suomen vanhin mies on syntynyt vuonna 1918 ja oli vuonna 1966 48-vuotias. Tähän perustuen tarina ei voi olla totta.
Miksei voisi olla jos kirjoittaja on se vanhin mies? Hän sanoi olleensa nimenomaan 48v
Irwiniä saatoin kuulla radiosta. Muutama muisto on varmuudelta tuolta kesältä, olin 3 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
AP onkin maahanmuuttaja ja hänen ikäänsä et voi todistaa vääräksi. Hah!!!
Muistan! Pojanpoikani valmistui yliopistosta tuolloin.
Joo menin samana vuonna kouluun ekaluokalle.Meillä ei ollut moisia höpötyksiä kun käydä ja sinä olit silloin jo kuollut sodassa joten älä lässytä.
Olisin hyvin kiinnostunut tietämään missä sitä oli silloin, koska syntynyt lähempänä 80-lukua.
Minä muistan, menin silloin kihloihin väkivaltaisen alkoholistin kanssa. Tosin en tiennyt sitä vielä silloin.
Muistanhan minä sinut. Olit se joka vei minun ponupulloni ja lupasti palauttaa sen. Olen tässä odotellut jo tovin. T:Irwin
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan, menin silloin kihloihin väkivaltaisen alkoholistin kanssa. Tosin en tiennyt sitä vielä silloin.
Siis tiesin, että menin kihloihin, mutta en alkoholismista, kun asuimme eri paikkakunnilla.
Muistan toki. Iskelmätähti Laila Kinnusella oli silloin hieman probleemoja sen poikaystävä Armando Fugazzan kanssa, kun se vei pelit ja pensselit. Näyttelijä Ville-Veikko Salminen oli jo astunut Lailan sydämeen, ja hän pohti kuumeisesti, miten päästä eroon Armandosta mahdollisimman nopeasti. Kuukauden suositut loppui Kinnusen osalta elokuussa 1966, koska hän kävi niihin aikoihin esiintymässä paljon muun muassa Saksassa ja Ruotsissa, eikä hän halunnut repiä itseänsä joka suuntaan. Laila tapasi itse Roger Mooren pohjois-Ruotsissa juhannuksena 1966. Hän jatkoi keikkailua pitkin, poikin Suomea saman vuoden syksystä eteenpäin ja esiintyi harvakseltaan televisiossa. Levy-yhtiö Scandia antoi Kinnuselle kenkää vuoden 1966 alussa. Siellä oltiin saatu Lailan jatkuvista levytystilaisuuksista myöhästelemisistä ja yksityiselämän haasteista tarpeekseen. M79
Olisi ollut ihanaa enää niitä aikoja, eikä nykyään.
Oliks se se kesä ku välillä satoi ja välillä paistoi?
Aaah, Hesan paikallisbusseissa ja ratikoissa oli silloin vielä rahastajat.
Dannylla ei silloin ollut vielä harmainta hajuakaan siitä, että hänestä tulisi jonakin päivänä kehdonryöstäjä.
Muistan, Messuhalli Stadissa paloi, olin katsomassa tulipaloa.
Vierailija kirjoitti:
Dannylla ei silloin ollut vielä harmainta hajuakaan siitä, että hänestä tulisi jonakin päivänä kehdonryöstäjä.
Kesäkatu-laulu ja vuosi 1966.
Muistan elävästi kun kurkin isäni kiveksistä. Synnyin vasta vuosia myöhemmin.
En