Mitä muuttofirmaa suosittelisitte pääkaupunkiseudulla?
Olen muuttamassa tämän kuukauden aikana. Etsinnässä olisi tietysti mahdollisimman edullinen ja luotettava muuttofirma?
Onko täällä ketään, joka olisi hiljattain tehnyt muuttoa?
Kommentit (10)
Muutan pienestä yksiöstä toiseen pieneen yksiöön. Tavaraa tosi vähän. Ja matkaa n.15 km.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuinka isosta muutosta kyse.
KTK saattaa olla edullisin jos pieni muutto.
Isoissa muutoissa varmaan yks ja sama ottaako vaikka kalleimman Niemen.
Eiköhän Viktor Ek ole edelleen kalliimpi. mutta onhan sen laatukin sit ihan eri tasoa.
Muuttokengurut. Edullinen, aivan superhyvät työntekijät, kaikki meni nappiin, itse asiassa suojasivat sellaisiakin huonekaluja, joista ei ollut sovittu, kun hintatarjousta pyysin.
Ei kertakaikkiaan mitään valittamista. 2 muuttoa, oma ja läheisen vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Muutan pienestä yksiöstä toiseen pieneen yksiöön. Tavaraa tosi vähän. Ja matkaa n.15 km.
Tuolla speksillä pakuovelle ja joku kaveri avuksi.
Eld muutot on hoitanut meillä kaikki muutot viimeisinä vuosina (oma muutto, tyttären muutto omaan kotiin, kaksi toimistomuuttoa).
Vahva suositus.
Eld-muutot. Olen käyttänyt jo monta kertaa.
En suosittele ainakaan Victor Ekin muuttofirmaa.
Maksoin 14 000 €, kun muutin marraskuussa Tanskasta Suomeen. Vakuutuksesta maksoin 600 €, koska firman vakuutus oli vaatimaton. Kyse piti olla täyden muuton palvelu.
Loppulaskussa oli myös mukana hinta työstä, jota ei ollut tehty. Joka poistettiin huomautettuani asiasta.
Huomattava hinta ei taannut laatua. Tavaroitani tärveltyi, koska esim. huonekaluja ei ollut suojattu. Ruukkukasvini löytyivät kuolleina kellarin uumenista, koska kukaan firmasta ei vaivautunut lukemaan laatikoiden päältä niiden sisällöstä.
Sen sijaan, että firma olisi ottanut heti reilusti vastuun, sain kuulla loputtomia selityksiä ja ikäviä kommentteja. Kesti 4 kk ennen kuin firma lopulta korjasi huonekaluni. Huonekasveja ei korvattu lainkaan.
Kannattaa valita joku toinen luotettavampi firma, jolla on asenne kohdallaan. Onnea muutolle!
En asu pk-seudulla, joten en tiedä. Paha sanoa.
Riippuu kuinka isosta muutosta kyse.
KTK saattaa olla edullisin jos pieni muutto.
Isoissa muutoissa varmaan yks ja sama ottaako vaikka kalleimman Niemen.