Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ulkona en uskalla päästää sisälle

Vierailija
24.03.2007 |

Kamalan epäonnistunut olo.

Mies tuli alkuillasta hirveässä humalassa kotiin ja alkoi syyttää minua ylimieliseksi.

Kuristi, väänsi käsistä ja lopuksi sanoi murtavansa nenäni, jonka myös tyttäreni kuuli

Tässä vaiheessa sain soitettua poliisit ja mieheni lähti pois kotoa ennenkuin he tulivat.

Nyt olisi tulossa kotiin katuvana, mutta en uskalla päästää sisälle, avaimet otin hänen taskustaan pois ettei huomannut.

Poliisi otti tietomme ylös ja sanoi sos. viranomaisten ottavan yhteyttä ensi viikolla. Eivät kai he syytä minua huonoksi äidiksi?

Ennen mieheni ei ole ollut näin väkivaltainen. Jotain pientä tönimistä jne joskus pari vuotta sitten humalassa.

En edes tiedä mitä tulin täältä pyytämään, mutta pakko oli purkaa tuntoja vähän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voi olla parempi, että miehesi nukkuu jossain muualla ensi yön. Jos no poliisit tulee, voivat viedä putkaan yöksi.

Asia on vakava, äläkä syytä itseäsi. Kun olin raskaana, koin samanlaisia tilanteita. Minua pelotti itseni ja lapseni puolesta, ja jätin miehen ennen lapsen syntymää. Mutta nyt on siis pysähdyksen paikka. Te ette voi vain unohtaa tapahtunutta ja jatkaa, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sinulla ja lapsella on oikeus turvalliseen kotiin. Muista, että yksikin lyönti, tai jopa uhkaus, on riittävän hyvä syy lähteä. Minäkin oikeasti rakastin miestäni, mutta en jäänyt nyrkitettäväksi. Ja se oli minulle oikea ratkaisu.

Vaikea tietty sanoa täältä käsin, mitä pitää tehdä. Istutte ja juttelette asiasta. Mikä käytöksen laukaisi? Onko miehellä taipumusta ärhennellä nimenomaan kännissä? Toimisiko silloin sääntö, että kännissä ei tulla kotiin. (Toteutus on sitten asia erikseen.)

Voimia, sinä et ole ymmärtääkseni mitään väärin. Ja muista, että lapsi on tärkein. Pääasia, että käsittelette asian kunnolla.

Vierailija
2/7 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita suostutella miestä vaikka oven läpi jutellen jonnekin muualle yöksi, jos ei suostu niin pyydä poliiseja hakemaan putkaan, te kaikki olette silloin turvassa.

Huomenna selvin päin palaveri pystyyn - miten haluat elämääsi jatkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän saisi asiat selvitettyä niin että mies ottaisi opikseen, eikä sama enää toistuisi.. Minulla kun paha tapa antaa helposti kaikki anteeksi.

Tai sitten kotiin tullaan nenä pystyssä vailla huolen häivää.

Ap

Vierailija
4/7 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään takeita, etteikö sama toistuisi myöhemmin. Ajattele lastasi, sinun tehtäväsi on suojella häntä.

Vierailija
5/7 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää ITSE tajuta tehneensä väärin. teidän pitää todella keskustella asia.

Meillä on myös käynyt noin.

ajattelin silloin etten jää sellaista katsomaan ja lähden lapsen kanssa heti pois. Seuraavan viikon ajan asiaa puitiin juurta jaksain ja sellaista ei ole enää tapahtunut.

Hermostuu edelleen joskus jostain asioista, minkäs luonteelle voi, mutta ei koske minuun eikä uhkaile!

Vierailija
6/7 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierre on saatava poikki heti, mitä aikaisemmassa vaiheessa asiaan puuttuu, sitä parempi.

Voimia teille molemmille!

Vierailija
7/7 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi on töninyt, hän on tuolloin kokeillut rajojasi. Eli kuinka pitkälle voi kanssasi mennä. Ja nyt jos päästät hänet takaisin perheeseen lupaan että tulet saamaan turpaan lapsesi nähden jatkossakin! Velvollisuutesi, jos ei itseäsi, niin lastasi kohtaan, on ottaa ero miehestä joka on väkivaltainen ja sairas ainakin tässä mielessä. Muista että jos yksi kerta lyömistä tai kuristamista on LIIKAA! Mies ei opi muuten kuin eron kautta, jos sittenkään näissä tilanteissa. Nyt pää kylmäksi ja luota sosiaaliviranomaisten apuun. Sinä et ole huono äiti, ethän tehnyt mitään väärin. Sosviranomaiset ovat sinun tukenasi ja apujoukkoja. Huono äiti olet vasta sitten jos otat miehen takaisin ja annat tilanteen jatkua. Joo hetken ehkä menisi taas hyvin, kunnes taas mies retkahtaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi