Auttavatko lihakset saamaan parisuhteen?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei naiset tykkää.
Mä olin tinderissä joku vuosi sitten. Oli hyvät kuvat, kaveri naisten tekemä tarina musta. Sain matchejä ihan ok naisilta 5/10.. Itse 178/78. Lookki urheilullinen.
Olin pari vuotta suhteessa bodari naisen kanssa. Joka vei mut salille, opasti treenaa ja syömään.. Erottiin menin tinderiin. Huonommat kuvat, kroppaa enemmän näkyviin. Tarina ylimielinen virnistys ja pari lausetta. Nyt 178/ 88. Lookki lihaksikas
Matchien määrä oli vähintäänkin triplaantunyt ja taso noussut 8/10.
eli kyllä lihakset vetää naisia.
Mitä mitä. Eiväthän naiset ole pinnallisia!
No ei. naisille tärkeintä on sisäinen kauneus.
Ainakin minulla seksisuhteen pitenivät ja yksi muuttui parisuhteeksi, kun aloin treenata lantionpohjalihaksia geishakuulilla. Nyt olemme olleet kuukauden kihloissa. Kyllä siis lihastreeni kannattaa.
Ei auta. Lihaksilla saa vain one night standejä ja seksisuhteita jännä naisten kanssa ;(
Vierailija kirjoitti:
Ei auta. Lihaksilla saa vain one night standejä ja seksisuhteita jännä naisten kanssa ;(
Parempi kai sekin kuin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nätti naama ja paksulompakko auttaa.
Paksu lompuuki riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin minulla seksisuhteen pitenivät ja yksi muuttui parisuhteeksi, kun aloin treenata lantionpohjalihaksia geishakuulilla. Nyt olemme olleet kuukauden kihloissa. Kyllä siis lihastreeni kannattaa.
Kyllä sen heti tapailunaisesta huomaa, onko lantionpohjan lihaksia treenattu. Voi arvioida, kannattaako panostaa suhteeseen vai siirtyä seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen heti tapailunaisesta huomaa, onko lantionpohjan lihaksia treenattu. Voi arvioida, kannattaako panostaa suhteeseen vai siirtyä seuraavaan.
Mistä sen huomaa?
Mitä mitä. Eiväthän naiset ole pinnallisia!