Auttavatko lihakset saamaan parisuhteen?
Kommentit (56)
En tykkää pehmeen tuntuisista miehistä -n24
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pehmeen tuntuisista miehistä -n24
Ei ainakaan jos on pehmee "sieltä" 😏
Vierailija kirjoitti:
Ei. Nätti naama ja paksulompakko auttaa.
En tykkää kasvoiltaan tytöltä näyttävistä miehistä enkä arvosta rikkautta vaan fiksua rahan käyttöä ja anteliaisuutta. -n24
Jaksaa kantaa morsion kynnyksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Ei niistä haittaakaan ole ja asia mihin jokainen voi vaikuttaa. Leveät hartijat, vahvat käsivarret niin kyllä niillä naisilta katseita saa 👍
Katseita voi saada, mutta onko ne vain katseita. Itse sanoisin, että tasapainoisen näköinen kroppa on paras, jos on liikaa lihaksia niin ei sekään mitään kaunista ole.
Ei tarvitse olla järkyttävää sixpackia, vaan kauniit sopusuhtaiset lihakset, mutta jos mies on vain pelkkiä lihaksia, ei sekään ole kaunista.
Käytöstavat ja älykkyys ovat seksikkäitä ominaisuuksia miehessä.
Iso muna ainakin auttaa..joku 35 senttinen parru,niin misua riittää kaadettavaksi..
Ei. Mutta jos inkkeli oppettelee ottamaan anuun ja suukkuluukkuun niin se kuulemma auttaa.
Naisella hyvin treenatut lantionpohjan lihakset auttavat ehdottomasti parisuhteen muodostamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta jos inkkeli oppettelee ottamaan anuun ja suukkuluukkuun niin se kuulemma auttaa.
Miksi pitää olla ilkeä?
Löytyykö vielä tyhmempiä kysymyksiä?
Tästä ei naiset tykkää.
Mä olin tinderissä joku vuosi sitten. Oli hyvät kuvat, kaveri naisten tekemä tarina musta. Sain matchejä ihan ok naisilta 5/10.. Itse 178/78. Lookki urheilullinen.
Olin pari vuotta suhteessa bodari naisen kanssa. Joka vei mut salille, opasti treenaa ja syömään.. Erottiin menin tinderiin. Huonommat kuvat, kroppaa enemmän näkyviin. Tarina ylimielinen virnistys ja pari lausetta. Nyt 178/ 88. Lookki lihaksikas
Matchien määrä oli vähintäänkin triplaantunyt ja taso noussut 8/10.
eli kyllä lihakset vetää naisia.
Jep