Mua on aina ärsyttänyt se, että en ole kaunis kasvoiltani tai edes vähän paremman näköinen kuin mitä olen
Omasta mielestäni olen kasvoiltani tavallinen, mutta joissakin kuvissa näytän suorastaan rumalta. En enää edes jaksa välittää miltä näytän esim. ryhmäkuvissa koska ei kuitenkaan näytä hyvältä. Sitten ne oikeasti kauniit ja aina kuvissa onnistuvat haluavat aina tarkistaa kuvat, että voiko niitä julkaista esim. Facessa. Hoh hoijaa.
Kaveriporukassa mä olen ollut aina se seinäruusu ja miehet ovat kuolanneet porukan kaunottarien perään. Olen mäkin parisuhteissa ollut, mutta eipä tarjokkaita kovin paljoa ole ollut.
Olisi kiva kun voisi katsoa peiliin ja olla tyytyväinen ulkonäköönsä. Elämässä osunut aika paljon paskaa mun kohdalle enkä voi edes kaunis olla.
Kommentit (60)
Kaikki me olemme Jumalan lapsia. Yhtä arvokkaita. Raha on kirottu esine jota säestää pirun soittokunta. Syntisessä maailmassa emme havahdu arvottamaan asioita oikein. Vauhtisokeus hämärtää käsityksemme todellisuudesta ja arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Treenaa hyvä kroppa.
Voi vit tu suoraan sanottuna. Miten se hyvä kroppa muuttaa KASVOT kauniiksi????
Ap
Teeveestä kun katsoo jonkun body bizarre tai muita epämuodostuneita jotka olisi kiitollisia tavallisesta, toimivasta kehosta, niin täytyy sanoa että kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiksaatio naisilla on näihin naamajuttuihin?
Niin onhan se nyt kamalaa jos toivoo, että näyttäisi vähän paremmalta. Vain ihminen joka näyttää hyvältä voi tulla viisastelemaan tuollaisia. Ei ymmärretä sitä miltä tuntuu olla se vähemmän kaunis ja saada kohtelua sen mukaan.
Ap
Jos haluat näyttää paremmalta, käy salilla.
Niin miten kuntosali vaikuttaa kasvoihin? Ei mitenkään. Käyn kyllä salilla, mutta vaikutus on vartaloon ei kasvoihin. Ei mun kasvot kauniiksi muutu.
Ap
Mitä väliä niillä kasvoilla on, jos selkä on leveä kuin ladon ovi ja olkapäät kuin keilapallot? Edelleen: Mikä fiksaatio naisilla on naamajuttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä fiksaatio naisilla on näihin naamajuttuihin?
Niin onhan se nyt kamalaa jos toivoo, että näyttäisi vähän paremmalta. Vain ihminen joka näyttää hyvältä voi tulla viisastelemaan tuollaisia. Ei ymmärretä sitä miltä tuntuu olla se vähemmän kaunis ja saada kohtelua sen mukaan.
Ap
Jos haluat näyttää paremmalta, käy salilla.
Niin miten kuntosali vaikuttaa kasvoihin? Ei mitenkään. Käyn kyllä salilla, mutta vaikutus on vartaloon ei kasvoihin. Ei mun kasvot kauniiksi muutu.
Ap
Mitä väliä niillä kasvoilla on, jos selkä on leveä kuin ladon ovi ja olkapäät kuin keilapallot? Edelleen: Mikä fiksaatio naisilla on naamajuttuihin?
Miksi helvetissä mä naisena haluaisin tuollaista selkää ja olkapäitä???
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teeveestä kun katsoo jonkun body bizarre tai muita epämuodostuneita jotka olisi kiitollisia tavallisesta, toimivasta kehosta, niin täytyy sanoa että kaikki on suhteellista.
Ihan outo ohjelma mulle? Miltä kanavalta tulee tai näkeekö netistä jostakin?
Ap
Sekin vielä, että vaikka kuinka hoitaisin ihoani, niin se ei ole koskaan ollut kauniin tasainen. Jotkut kaverit teininä kauhistelivat kun tuli joskus harvoin yksi finni. Ei mullakaan aknea ollut, mutta finnejä kyllä. Ja niitä saattaa edelleen tulla vaikka ikää yli 40. Mun iho punoittaa helposti ja olen herkkäihoinen. Nenässä on suurentuneita ihohuokosia. Syöpähoitojen seurauksena kasvoissa pari maksaläiskää.
Ap
Tunnen tuskasi, ap. Itse olen se kasvoista kummallisen näköinen nainen. Mikään julkinen ammatti ei tule kyseeseenkään, koska ulkonäköni on naamasta sen verran piirteellisesti poikkeava että saisin varmasti todella loukkaavia kommentteja ja ihmettelyä. Laihduttamisesta, salista ja kauneusleikkauksista huutelevat ovat niitä normaalin näköisiä, jotka ajattelevat että ruma = lihava ja epäsiisti. Olen ollut ikäni laiha ja fyysisesti todella aktiivinen, pidän itsestäni huolta. Silti miehet lähestulkoon juoksee karkuun jos osoitan kiinnostuksen häivääkään.
Kuulostat melkoisen katkeralta ja se varmasti välittyy myös kasvokkain. Miehet ja ihmiset ylipäätään eivät kiinnostu tuollaisesta työlastista jolle pitäisi olla jatkuvasti vakuuttelemassa että olet ihan hyvä.
Terveisin niin tavantallaajan näköinen nainen jolla on jopa ne kauheat ladonoviolkapäät 🤣 mutta jonka positiivinen asenne on houkutellut miehiä jopa riesaksi asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä pari tonnia ja käy plastiikkakirurgin arviossa mitä voisi tehdä. Ehkä se auttaa?
Arvio maksaa ehkä satasen. Pigmentoinnilla ja tätyteaineilla saa ihmeitä aikaan. Hiukset uusiksi, opettele meikkaamaan kunnolla.
ai että mun sormet syyhyttäis päästä pistämään sut kuosiin, se nimittäin on mahdollista 😀
Ei luoja. Mä en todellakaan ala itseäni pilaamaan ties millä täyteaineilla ja muulla. Mä osaan kyllä meikata, ei ole siitä kiinni. Pukeuden itselleni sopiviin vaatteisin, en käytä mitään tätimäisiä vaatteita tms.
En todellakaan halua jonkun tuntemattoman sorkkivan mun naamaan jne. Pistää vihaksi sun oletukset, kun selvästi kuvittelet mun olevan joku riepuihin pukeutuva tantta. On se kumma kun ei tajuta, että musta ei saa kaunista.
Ap
Ihan turhaa hillua siellä, eli tilanne on se että sä oot ruma ja se haittaa sua mutta et ole valmis tekemään mitään asian eteen, haluat vain velloa sitä täällä palstalla? No ei kai siinä jos niin haluaa aikansa käyttää. Mä olen laittanut muutamaan kohtaan täyteaineita, eikä ne kyllä pilanneet ole, päinvastoin, kun terää mitä tekee ja tekee maltilla. Ja ei, et osa meikata, nykyisillä meikeillä rumastakin saa kauniin, seuraa vaikka ubella_pro_makeup_artistry - aika kotkastakin saa upeen. Ai niin mutta sähän et halunnut olla upea, vaan ruma ja valittaa, sorry.
Ja ei, en kuvitellut sun pukeutuvan rääsyihin, mutta en usko sun myöskään löytäneen ihan parhaiten sulle sopivia, ihmiset jotka pitää itseään epäviehättävänä harvoin on. Mutta hei, kivaa mökötystä sulle😁
Sama. Olen ruma, ja muutenkin aivan uskomaton määrä epäonnea elämässä. Ei ole reilua ollenkaan tämmöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säästä pari tonnia ja käy plastiikkakirurgin arviossa mitä voisi tehdä. Ehkä se auttaa?
Arvio maksaa ehkä satasen. Pigmentoinnilla ja tätyteaineilla saa ihmeitä aikaan. Hiukset uusiksi, opettele meikkaamaan kunnolla.
ai että mun sormet syyhyttäis päästä pistämään sut kuosiin, se nimittäin on mahdollista 😀
Ei luoja. Mä en todellakaan ala itseäni pilaamaan ties millä täyteaineilla ja muulla. Mä osaan kyllä meikata, ei ole siitä kiinni. Pukeuden itselleni sopiviin vaatteisin, en käytä mitään tätimäisiä vaatteita tms.
En todellakaan halua jonkun tuntemattoman sorkkivan mun naamaan jne. Pistää vihaksi sun oletukset, kun selvästi kuvittelet mun olevan joku riepuihin pukeutuva tantta. On se kumma kun ei tajuta, että musta
Mä kirjoitin, että olen omasta mielestäni tavallisen näköinen. Ja hillua missä? Mitä ihmettä sä oikein selität?
Mä en halua täyteaineita tms. Se on mun päätös. Mä todellakin osaan meikata joten pääsi kiinni tästä asiasta. Mä osaan pukeutua. Mene oikeasti muualle sun oletusten kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halua jonkun tuntemattoman sorkkivan mun naamaan jne. Pistää vihaksi sun oletukset, kun selvästi kuvittelet mun olevan joku riepuihin pukeutuva tantta. On se kumma kun ei tajuta, että musta
Sä tässä olet sisäisesti ruma.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Olen ruma, ja muutenkin aivan uskomaton määrä epäonnea elämässä. Ei ole reilua ollenkaan tämmöinen.
Joo ei ole reilua. On ollut elämässä paljon vastoinkäymisiä. Asioita joihin en ole itse voinut vaikuttaa millään tavalla. Elämä potkinut oikein kunnolla päähän. Ei vain tahdo enää voimat riittää.
Ap
Mulla on kasvoissa pahaa punaista ihottumaa (jatkuvasti), mutta eipä ole miehistä ollut pulaa 😁 N.41
Ap voin kuvitella sinut, sinä olet kaunis
Vierailija kirjoitti:
Treenaa hyvä kroppa.
Treenaa ite vaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kasvoissa pahaa punaista ihottumaa (jatkuvasti), mutta eipä ole miehistä ollut pulaa 😁 N.41
Eipä ole ei naisena. Miehenä varmaan olisi naisista.