Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua on aina ärsyttänyt se, että en ole kaunis kasvoiltani tai edes vähän paremman näköinen kuin mitä olen

Vierailija
13.06.2025 |

Omasta mielestäni olen kasvoiltani tavallinen, mutta joissakin kuvissa näytän suorastaan rumalta. En enää edes jaksa välittää miltä näytän esim. ryhmäkuvissa koska ei kuitenkaan näytä hyvältä. Sitten ne oikeasti kauniit ja aina kuvissa onnistuvat haluavat aina tarkistaa kuvat, että voiko niitä julkaista esim. Facessa. Hoh hoijaa.

Kaveriporukassa mä olen ollut aina se seinäruusu ja miehet ovat kuolanneet porukan kaunottarien perään. Olen mäkin parisuhteissa ollut, mutta eipä tarjokkaita kovin paljoa ole ollut. 

Olisi kiva kun voisi katsoa peiliin ja olla tyytyväinen ulkonäköönsä. Elämässä osunut aika paljon paskaa mun kohdalle enkä voi edes kaunis olla. 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et ole kaunis niin sulle kelpaa ruma mies. Ruman miehen saat varmasti helposti.

Vierailija
42/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos et ole kaunis niin sulle kelpaa ruma mies. Ruman miehen saat varmasti helposti.

Miksi mun pitäisi tavallisen näköisenä naisena huolia ruma mies? Miksi mä en saisi haluta tavallisen näköistä miestä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiksaatio naisilla on näihin naamajuttuihin?

Niin onhan se nyt kamalaa jos toivoo, että näyttäisi vähän paremmalta. Vain ihminen joka näyttää hyvältä voi tulla viisastelemaan tuollaisia. Ei ymmärretä sitä miltä tuntuu olla se vähemmän kaunis ja saada kohtelua sen mukaan.

Ap

Jos haluat näyttää paremmalta, käy salilla. 

Niin miten kuntosali vaikuttaa kasvoihin? Ei mitenkään. Käyn kyllä salilla, mutta vaikutus on vartaloon ei kasvoihin. Ei mun kasvot kauniiksi muutu.

Ap

Eniten voi vaikuttaa kasvojen ulkonäköön painonsäätelyllä. Toisilla hyvä tuuri siinä mihin rasva menee ja kilot ei vaikuta naamaan niin negatiivisesti. Mutta hoikkana kyllä kaikki on ihan ok nättejä, jos ei nyt jotain todella poikkeavaa ole ulkonäössä. Sama kun toisilla menee perseeseen ja tisseihin rasva toisilla mahaan. Voi valitella omaa huonoa geeni lottoaan tai tehdä asialle jotain. Mielestäni painonhallinta on kaikista motivoivin tapa parantaa ulkonäköä. Niin paljon muitakin positiivisia vaikutuksia. Ja en siis sano, että olisi todella kaunis vaikka olisi hoikka. Mutta väitän että 99.9% ihmisistä nousee viehättävyys tasolla isosti ja varsinkin naisille kyllä ottajia löytyy.

Vierailija
44/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tuskasi, ap. Itse olen se kasvoista kummallisen näköinen nainen. Mikään julkinen ammatti ei tule kyseeseenkään, koska ulkonäköni on naamasta sen verran piirteellisesti poikkeava että saisin varmasti todella loukkaavia kommentteja ja ihmettelyä. Laihduttamisesta, salista ja kauneusleikkauksista huutelevat ovat niitä normaalin näköisiä, jotka ajattelevat että ruma = lihava ja epäsiisti. Olen ollut ikäni laiha ja fyysisesti todella aktiivinen, pidän itsestäni huolta. Silti miehet lähestulkoon juoksee karkuun jos osoitan kiinnostuksen häivääkään.

Haluaisin tietää mikä on mielestäsi "laiha" tai minkä näköinen olet. Jos on sellanen läskilaiha niin ehkä, mutta jos on pieni kiva pylly, jossa vähän lihasta ja timmi vatsa en usko, että naamalla on väliä, ellet sitten katso niitä 10/10 miehiä. Jos sitten onkin naama vaan jotenkin niin ruma, mitä on vaikea uskoa. kun en nää kyllä ketään rumaa ikinä missään. Laihallakin voi olla korkea rasva % 

Vierailija
45/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä fiksaatio naisilla on näihin naamajuttuihin?

Niin onhan se nyt kamalaa jos toivoo, että näyttäisi vähän paremmalta. Vain ihminen joka näyttää hyvältä voi tulla viisastelemaan tuollaisia. Ei ymmärretä sitä miltä tuntuu olla se vähemmän kaunis ja saada kohtelua sen mukaan.

Ap

Jos haluat näyttää paremmalta, käy salilla. 

Niin miten kuntosali vaikuttaa kasvoihin? Ei mitenkään. Käyn kyllä salilla, mutta vaikutus on vartaloon ei kasvoihin. Ei mun kasvot kauniiksi muutu.

Ap

Eniten voi vaikuttaa kasvojen ulkonäköön painonsäätelyllä. Toisilla hyvä tuuri siinä mihin rasva menee ja kilot ei vaikuta naamaan niin negatiivisesti. M

Mulla on aika tasaisesti ympäri vartaloa rasvaa. Se täytyy myöntää, että isot rinnat kiinnostaa miehiä. Ei se kuitenkaan riitä, että näkee naisessa vain rinnat. Itse koen isot rinnat haittana koska ne aiheuttaa kipuja ja vaatteiden kanssa pitää olla tarkka, että on sopiva paita tai mekko. Toivon rintojen pienentyvän kun painoa lähtee enemmän. Vielä ei ole tapahtunut muutosta 12 kilosta huolimatta.

Ap

Vierailija
46/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja??

Kaikesta huolimatta pari vinkkiä, jotka olen huomannut toimiviksi.

1. Käy kampaajalla. Hyvä väri ja leikkaus niin heti olemus virkistyy ja ilme kohenee. 

2. Laita kulmakarvoihin ja ripsiin väri, onnistuu yleensä kampaajalla, mutta oikea kosmetologi tekee kestävämmät. Kulmien muotoilu samalla ja ylimääräiset karvat veks naamasta.

3. Hoida kädet ja kynnet, muista kynsilakka. Tämän voit tehdä itsekin. Pedikyyri piristää myös.

Nämä kun tekee niin heti on parempi fiilis. 

Vierailija
47/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan ap:n tuskan. Kyllä se ulkonäkö aika paljon elämässä vaikuttaa. Itse olen myös kasvoista ruma ja ympärillä on ollut aina tosi kauniita kavereita ja se on vaan korostanut omaa rumuuttani. Esim. valokuvissa olo on ollut aina ihan tuskaa. Vähän aikaa sitten näin työpaikalla otetun valokuvan ja näytin siinä aivan kamalalta, suorastaan vähän epämuodostuneelta hirviöltä. Osaan kyllä meikata melko hyvin ja muutekin laittautua, mutta ei se auta. Sanomattakin on selvää, että minä olen ainut kaveri- ja tuttavapiiristäni, joka olen jäänyt ikisinkuksi. Ja kuten ap:kin, aivan varmasti irtoaisi vakava masennus diagnoosi, jos tuntojani kävisin lääkärille purkamassa. Itseäni ei kiinnosta enää yhtään jatkaa elämääni tällaisena kuin se on. 

Vierailija
48/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja??

1. Käy kampaajalla. Hyvä väri ja leikkaus niin heti olemus virkistyy ja ilme kohenee. 

2. Laita kulmakarvoihin ja ripsiin väri, onnistuu yleensä kampaajalla, mutta oikea kosmetologi tekee kestävämmät. Kulmien muotoilu samalla ja ylimääräiset karvat veks naamasta.

3. Hoida kädet ja kynnet, muista kynsilakka. Tämän voit tehdä itsekin. Pedikyyri piristää myös.

No en todellakaan ole se vähä-älyinen ammattivalittaja. 

Mä en halua värjätä hiuksiani koska mulla on niissä oma hyvä väri ja mun hiukset voi paremmin, kun niitä ei värjätä. Mulla on punertavanruskeat hiukset. Kulmissa luonnostaan hyvä väri. Ripset on vaaleat ja joskus niitä värjäytän mustaksi. Ripsarilla saa kuitenkin paremmin ripset esille. Osaan itse muotoilla kulmat ja en ole koskaan lähtenyt siihen mitä oli ysärillä eli todella kapeat kulmat. Totesin jo silloin, että ei sovi mulle.

Töiden vuoksi en voi käyttää kynsilakkaa ja herkkäihoisena kädet todella kovilla. Välillä pitää käyttä kortisonivoidetta, että saa ihon kuntoon. Lomalla aion ottaa rakennekynnet.

Ap

Vierailija
49/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aika tasaisesti ympäri vartaloa rasvaa. Se täytyy myöntää, että isot rinnat kiinnostaa miehiä. Ei se kuitenkaan riitä, että näkee naisessa vain rinnat. Itse koen isot rinnat haittana koska ne aiheuttaa kipuja ja vaatteiden kanssa pitää olla tarkka, että on sopiva paita tai mekko. Toivon rintojen pienentyvän kun painoa lähtee enemmän. Vielä ei ole tapahtunut muutosta 12 kilosta huolimatta.

Ap

Kyllä sitä rasvaa on yllättävän paljon ihmisillä. Itsekin joskus kun pudotellut painoa, niin kantapäänkautta oppinut sen, että on ollut kyllä läskimpi ,kuin mitä luuli. Aluksi lähtee kiloja paljon ja muutos ei näy, lopussa lähtee hitaammin kilot ja näkee enemmän muutosta. Näin se vaan menee. Tsemppiä! 

Vierailija
50/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja??

Voin miehenä vastata tähän ja sanoa, millään näistä ei ole väliä :D 

Vierailija
51/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri Jung on kirjoittanut että olisi pyrittävä autonomiaan. Sellaiseen itsenäisyyteen ettei anna muiden määrittää. Nyt kuulostaa siltä että arvotat itsesi muiden huomiosta. Unohda se. Määrität itse arvosi, sinulla on sama oikeus kuin muillakin elää täällä. 

Nuorena kaikki on nättejä. Vanhemmiten vanhetaan. Koitetaan vaan sietää, niinkauan kuin elämän päiviä riittää.

Ei todellakaan nuorena ole kuin harva nätti. Katsoppa ihmisiä. Sen sijaan moni kauneimmillaan viidenkympin tienoilla. Itsekin nuoren pyydettiin missiksi ja malliksi mutta näin pian 50v voi sanoa että nyt kauneimmillani. Vielä ei rypyn ryppyä mutta lapsenkasvoisuus kadonnut. Vihdoin oikeasti kaunis. Ehkä apkin vielä niin nuori ettei ole vielä kaunis.

Vierailija
52/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykiatri Jung on kirjoittanut että olisi pyrittävä autonomiaan. Sellaiseen itsenäisyyteen ettei anna muiden määrittää. Nyt kuulostaa siltä että arvotat itsesi muiden huomiosta. Unohda se. Määrität itse arvosi, sinulla on sama oikeus kuin muillakin elää täällä. 

Nuorena kaikki on nättejä. Vanhemmiten vanhetaan. Koitetaan vaan sietää, niinkauan kuin elämän päiviä riittää.

Ei todellakaan nuorena ole kuin harva nätti. Katsoppa ihmisiä. Sen sijaan moni kauneimmillaan viidenkympin tienoilla. Itsekin nuoren pyydettiin missiksi ja malliksi mutta näin pian 50v voi sanoa että nyt kauneimmillani. Vielä ei rypyn ryppyä mutta lapsenkasvoisuus kadonnut. Vihdoin oikeasti kaunis. Ehkä apkin vielä niin nuori ettei ole vielä kaunis.

Cope:D 

Vierailija
53/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Minä olen ollut aina sysiruma arpinaama (syviä arpia pitkin naamaa), pitkäleukainen ja rumahampainen. Luonteeltani olen kuitenkin iloinen ja hymyileväinen, pervolla tvistillä  huumorintajuinen sekä auttavainen ja siitä miehet pitäneet. Eivät fiksut miehet välitä ulkonäöstä. Oman mieheni olen pitänyt jo 22 vuotta. Silti vientiä on yhä. 

Normaalipainoisuus auttaa kyllä asioita eteenpäin. Tsemppiä sulle. Muuta asenne aurinkoisemmaksi niin miehet ei voi vastustaa. Se asenne ja olemus ratkaisee. Tiedän sen, koska mulla ei oo ollut mitään muuta.

Jos luet treffi-ilmoituksiakin, niin ei niissä koskaan kukaan hae mitään bimboa räpsyripsillä. Miehet haluaa tasapainoisen ja mukavan naisen. 

On ollut niin paljon vastoinkäymisiä elämässä, että alkaa voimat ja ilo loppua. Avioero hajotti todella pahasti enkä usko enää, että kukaan voi mua rak

Sua on silti joku rakastanut. Mua vain mun vanhemmat. Ei kukaan mies.

Vierailija
54/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun inkkeli nainen vinkuu niin saa tykkäyksiä, ymmärrystä ja tukemista. Kun mies avautuu haukutaan inkkeliksi, luuseriksi ja käsketään miehistyä

Vierailija
55/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh. Minä olen ollut aina sysiruma arpinaama (syviä arpia pitkin naamaa), pitkäleukainen ja rumahampainen. Luonteeltani olen kuitenkin iloinen ja hymyileväinen, pervolla tvistillä  huumorintajuinen sekä auttavainen ja siitä miehet pitäneet. Eivät fiksut miehet välitä ulkonäöstä. Oman mieheni olen pitänyt jo 22 vuotta. Silti vientiä on yhä. 

Normaalipainoisuus auttaa kyllä asioita eteenpäin. Tsemppiä sulle. Muuta asenne aurinkoisemmaksi niin miehet ei voi vastustaa. Se asenne ja olemus ratkaisee. Tiedän sen, koska mulla ei oo ollut mitään muuta.

Jos luet treffi-ilmoituksiakin, niin ei niissä koskaan kukaan hae mitään bimboa räpsyripsillä. Miehet haluaa tasapainoisen ja mukavan naisen. 

On ollut niin paljon vastoinkäymisiä elämässä, että alkaa voimat ja ilo loppua. Avioero hajotti todella

En usko, että mua on kukaan oikeasti rakastanut. Olen ollut vain joku johon on tyydytty.

Ap

Vierailija
56/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun inkkeli nainen vinkuu niin saa tykkäyksiä, ymmärrystä ja tukemista. Kun mies avautuu haukutaan inkkeliksi, luuseriksi ja käsketään miehistyä

Mikä inkkeli? Inkkeli on sellainen joka ei saa koskaan ketään. Mä olen kyllä ollut ihan naimisissa ja saanut lapsen. On ollut muitakin parisuhteita kuin tuo avioliitto.

Ap

Vierailija
57/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita siitä että laihdutat ja kuntoilet. Sitten kosmetologit ja kampaajat jne. Maksaahan se mutta olet onnellisempi kun näytät paremmalta.

Vierailija
58/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aloittaa siitä että hommaat itsetunnon ja lopetat sellaisten asioiden vatvominen joille ei mahda mitään

Vierailija
59/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja??

Voin miehenä vastata tähän ja sanoa, millään näistä ei ole väliä :D 

No sanopa miehenä millä on ja missä suhteessa, sun prefeensseissä?

Vierailija
60/60 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen