Olenko ainoa nainen joka kapinoi meikkiteollisuutta vastaan???
Kommentit (22)
miksi? sehän on hauskaa, piristävää ylellisyyttä.
Olet varmaankin. Useimmat jättävät vaan ostamatta, jos ei halua käyttää.
En ole kuullut tällaisesta kapinoinnista... Miksi harrastat sitä? Miten se ilmenee?
En ole ikinä ostanut meikkiä. Mikä sinun nimesi on?
T. Mies
Veitkö pommin Tokmannin meikkihyllylle?
Eikö tummanvioletti Kleopatran silmäluominaamio ole muka seksikäs?
Miksi kapinoit? Ne ostaa meikkiä, jotka haluaa ja sillä sipuli. Itse en meikkaa.
"Olenko ainoa nainen joka kapinoi meikkiteollisuutta vastaan"???
-olet oikealla asialla.
En mitenkään kapinoi. Ei vaan kiinnosta hieroa naamaani mitään ylimääräistä. Aivan sama mitä muut naamastani ajattelee.
N33
Miten tämä kapinointisi eroaa kaikista niistä, jotka eivät vaan meikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Veitkö pommin Tokmannin meikkihyllylle?
Ei vaan istuin siellä lattialla ison banderollin kanssa. En ymmärrä miksi minut piti väkisin tuoda tänne sairaalaan??
Lapsellista kainointia. Olen ilman meikkiä, mutta en todellakaan kapinoi.
Luin alkuun että musiikkiteollisuutta ja ihmettelin vähän että mikä homma.
Ihmiset ovat tuhansia vuosia halunneet meikata, ehostaa ja koristaa itseään, se ei siitä mihinkään tule muuttumaan. Nykyään on myös vaikka kuinka paljon eettisesti tuotettuja meikkejä. Mutta "kapinoi" nyt sitten.
Ennen meikkasin aina, nykyään max 5 x vuodessa. Olen alkanut pitää luomunaamastani, vaikka olenkin keski-ikäinen enkä enää nuori & nätti.
Ilmeisesti joku päänsisäinen kapina?
Minäkin meikkasin nuorempana. Näin nelikymppisenä ei oikein enää osaa. Mikään ei oikein näytä enää hyvältä. Huulipunat tuntuvat liian kirkkailta, tummilta, vaaleilta tai muuten vaan vääriltä, ripsari valuu kuitenkin silmien alle, silmänrajaustaito ei ole enää hanskassa ja luomiväreistä tulee pesukarhu-/mustasilmälookki. Joten antaa mennä vain aurinkovoiteella. Hiuksissa sama, mitenkään en osaa niitä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin meikkasin nuorempana. Näin nelikymppisenä ei oikein enää osaa. Mikään ei oikein näytä enää hyvältä. Huulipunat tuntuvat liian kirkkailta, tummilta, vaaleilta tai muuten vaan vääriltä, ripsari valuu kuitenkin silmien alle, silmänrajaustaito ei ole enää hanskassa ja luomiväreistä tulee pesukarhu-/mustasilmälookki. Joten antaa mennä vain aurinkovoiteella. Hiuksissa sama, mitenkään en osaa niitä laittaa.
Botoxia olen kyllää ajatellut laittaa otsaan.
Miten sitä vastaan nyt pitäisi kapinoida? Se meikkaa, ketä kiinnostaa ja jos ei kiinnosta, ei meikkaa.