Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkän matkan jaksat uida, ilman että otat kiinni mistään välillä?

Vierailija
24.03.2007 |

Ja millä tyylillä uit?

Pidätkö itseäsi hyvänä uimarina?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikkana rintauinti. Olen keskinkertainen uimari.

Vierailija
2/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus uin 4km putkeen meressä (mitattu reitti ..kisa siis..)

Nyt menisi varmaan ainaki 2,5km - olisin kyllä aika poikki sen jälkeen.. Tekniikka toimii mutta kunto ei enää sama..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä siihen lopeta etten jaksa enää, en vaan sen pitempään ui.

Vierailija
4/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uin rintauintia

Vierailija
5/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko mennä pissalle. Pidän itseäni hyvänä uimarina, äitini opetti minut lapsena uimaan. Rakastan vettä ja kesällä olisin järvessä/meressä/altaassa koko ajan jos voisin.

Vierailija
6/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä uin hallissa 2-3 km kerrallaan, mutta jaksaisin kyllä enemmän. Etenkin jos välillä voi vaihtaa uintitekniikaa. Yleensä uin rintauintia, mutta lepuuttaa voi kätevästi uimalla välillä selkää. Uiminen ei ole kovinkaan rankkaa, jos vauhdin ei tarvitse päätä huimata.

Vierailija
7/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jaksan ainakin kaksi tuntia uida, mitähän se sitten matkassa tekisi. En osaa arvioida. Uin " sammakkoa" .

Vierailija
8/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiallisesti uin rintauintia, mutta vapaauinti sujuu myös ja kun väsyttää siirryn selkäuintiin. Tavallisesti uin reilussa puolessa tunnissa noin kilometrin. En ole koskaan uinut niin paljon, etten enää jaksaisi ja selkäuinti on niin helppoa, että jatkaa voisin sillä sitten pidempäänkin, varmaan jaksaisin uida useamman kilometrin.

Vierailija
9/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sammakkoa uin tai selkää

Vierailija
10/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimassa tulee kaytya 4-5 kertaa viikossa, sellaset 3-5kilsaa/kerta. Vaihdellen rinulia, vaparia, selaria ja perhosta... Joo, ja kilpauimari olin nuorempana, nyt vaan kuntoilen.

Vierailija
11/11 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka pitkään jaksaisin uida. Olen nyt viime aikoina lisännyt uintimääriä ja olen huomannut että kun 1500 m on täynnä niin sen jälkeen uimista voisi jatkaa " loputtomasti" . Jos ei tarvitsisi käydä vessassa välillä niin varmaan viitisen kilometriä menisi suht kevyesti. Kilometrin matkaan menee vähän alle 20 minuuttia. Uin vaparia, välillä muitakin lajeja kun alkaa sormet puutua. (hermopinne ranteessa oireilee...)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme