Millainen menekki Tinderissä on tällaisella naisella?
Normaalipainoinen, tiimalasivartaloinen, paksut pitkät hiukset, erittäin kauniit, söpöt kasvot ja iloiset silmät, täysin luomu. Hän on kohtelias, sivistynyt ja kiinnostunut monista asioista ja odottaa samaa mieheltäkin. Ikä 55+.
Tuleeko sieltä pelkkää vonkausta kaiken ikäisiltä? Onko siellä ylipäätään normaaleja miehiä?
Kommentit (46)
41. Kiitos kokemuksista ja vinkeistä! Ap
Erittäin kaunis ja kasvoiltaan söpö yli 55-vuotias. Onko tällaisia edes olemassa?
No ehkä Liz Hurley, mutta hän taas ei ole luomu, kuten ap on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kyllä satoja viestejä miehiltä.
Osaatko sanoa millaisia? 60% sellaisia, missä sanotaan vain moi? 20% nuorilta pojilta, 10% seksipitoisia ja 10% sellaisia, joista joku voisi olla ok? Ap
Kokeile niin asia selviää
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kaunis ja kasvoiltaan söpö yli 55-vuotias. Onko tällaisia edes olemassa?
No ehkä Liz Hurley, mutta hän taas ei ole luomu, kuten ap on.
Hurleykin kuulemma on luomu (vain hampaille tehty jotain) ja kyllä mielestäni siltä näyttääkin eli hänessä näkyvät luonnollisen ikääntymisen merkit. Kaikilla ne ikääntymisen merkit eivät ole yhtä vahvoja geeneistä riippuen, mutta omasta mielestäni myös vanha voi olla kaunis.
Mitä tulee aloituksen kuvaukseen, niin netissä voi lähteä siitä, ettei mikään kerrottu välttämättä ole totta. Omakuvas tai ystävän kuvaus voivat myös olla värittyneitä. Mutta kyllähän kauniit ja söpöt kasvonpiirteet ovat vanhanakin kauniita, vaikkeivat ihan joka ikisen mielestä sittenkään, vaikka kyseessä olisi ns. klassinen kaunotar kuten Hurley. Kaikki tunnustettujen julkkiskaunottarienkin ketjut täällä täyttyvät moitteista ja arvosteluista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kyllä satoja viestejä miehiltä.
Osaatko sanoa millaisia? 60% sellaisia, missä sanotaan vain moi? 20% nuorilta pojilta, 10% seksipitoisia ja 10% sellaisia, joista joku voisi olla ok? Ap
Kokeile niin asia selviää
Olen varattu, joten se ei oikein ole sopivaa. Haluaisin, että ystävä kokeilisi ja näyttäisi sovellusta mullekin :) Ap
Tälleen Tinderissä olevana naisena, minulle ei ole kyllä tullut yhtään seksinvonkaajamiestä vastaan. Ne, jotka etsii hetken hupia tai lyhyttä juttua, olen sivuuttanut ja tykkäyksiä saaneet vain niitä, jotka etsivät parisuhdetta. Toki en ole kovin monen kanssa treffeille lähtenyt, kun tein niin että valitsin joukosta vain yhden, johon keskityin enimmäkseen ja muille pakit sen jälkeen kun oli kolmesti treffeillä käyty. Ei siitä parisuhdetta tullut, ehkäpä juuri siksi että sitä seksiä ei ollut ja kipinä jäi puuttumaan. Toisen kanssa on kipinää niin paljon, että vaikka jäisi kesäromanssiksi, olisin tyytyväinen ja vielä parempi, jos ihan oikea suhde tulisi. Molemmat kuitenkin sitä pitkäaikaista kumppania etsivät, ja keskusteluyhteys toimii niin hyvin, että jos seksikin toimii, niin olisi aineksia vaikka mihin.
Ne naiset, jotka väittää saavansa vain seksin vonkaajia, ovat sitten varmaan itse tykänneet sellaisista. Itse en ole sellaisista miehistä tykännyt, joilla ei lue mitään profiilissa, ja muutenkin aika karkealla kädellä on tullut rajattua miehiä pois. Jäljelle jääneet ovat olleet ihan järkeviä tyyppejä, vain yksi fantasioi seksistä jos/kun meistä pari tulisi, muiden flirtti on ollut hyvinkin asiallista. Ikähaarukka 30-45, itse olen 35v.