Uusi Milli-lotto, 4/6 oikein, voitto 10âŹ. đ
Kommentit (21)
Paljonko sijoitit siihen kuponkiin?
MinĂ€kin katsoin ettĂ€ ekassa arvonnassa oli suurin jaettu voitto 500âŹ. SiinĂ€ taisi olla pari voittoluokkaa ennen pÀÀpottia eli miljoonaa. Ihan naurettavaa rahankerĂ€ystĂ€. Onneksi on vapaaehtoista. VielĂ€ viime vuonna tuli pelattua 20-30âŹ/kk eri pelejĂ€, nyt hĂ€din tuskin 10âŹ/kk. Erotus menee sijoituksiin, varmempi tulonlĂ€hde.
Rikastumaanko noin huonolla osumalla pitÀisi pÀÀstÀ?
TÀstÀ pelistÀ ei lÀydy mitÀÀn tietoa, paljon sen palautusprosentti edes on?
Olen ihmetellyt mainontaa, missÀÀn ei kerrota edes sitÀ mitÀ peli maksaa.
Veikkauksen peleissÀ on muutakin hÀikkÀÀ eli arvoissakaan ei aina kerrota kaikkia tietoja, joten jÀÀ ostamatta.
Euron rivi, selvÀsti sanotaan mainoksessa,
7e 7 pÀivÀÀ viikossa.
En veikkaa, turhaa hommaa.
Vierailija kirjoitti:
7e 7 pÀivÀÀ viikossa.
MinÀkin vÀhensin 2015 ison voiton jÀlkeen
Vierailija kirjoitti:
7e 7 pÀivÀÀ viikossa.
Ei ole ollut ainakaan telkkarimainoksessa eikÀ nettimainoksessa, jota en tosin klikannut. Jos ei hintaa sanota, tuskin sitÀ moni ryhtyy itse selvittÀmÀÀn tai en ainakaan minÀ. Euro on todella kallis tuollaisesta huuhaasta.
Vierailija kirjoitti:
Rikastumaanko noin huonolla osumalla pitÀisi pÀÀstÀ?
Normilotossa on sentÀÀn 7 numeroa ja saman verran palloja, helpompi saada tuo 4 oikein.
Vierailija kirjoitti:
TÀstÀ pelistÀ ei lÀydy mitÀÀn tietoa, paljon sen palautusprosentti edes on?
Ja mainostivat " avoin arvonta" ???? Oletteko nÀhneet kertaakaan, ettÀ kaikki pallot olisi mukana arvonnassa?? MinÀ en. TÀytyÀ huijausta tÀmÀkin, kuten Keno nykyÀÀn. Jokainen, joka jotain tajuaa, jÀttÀÀ pelaamatta.
MillissÀ varman pÀÀvoiton saa, kun rivejÀ tekee n. 3,8 miljoonaa kpl.
Lotossa samaan tarvitaan 18,6 miljoonaa riviÀ.
Toki Lotossa isompi pÀÀvoittokin, mutta todennÀköisyys tekee siitÀ vÀhemmÀn haluttavan.
Vierailija kirjoitti:
5/6 oikein on vain 500⏠đ€
Jos eurolla pelaa ja 500 e saa niin on siinÀ jo kate kohdallaan
Tekee porukkapelin, 7 riviÀ, 7 pelaajaa. Jokainen sijoittaa euron. Jos pÀÀvoitto napsahtaa, jokainen saa melkein 150 tonnia. Voiton todennÀköisyys kasvaa, mutta samalla jaetaan mahdolliset tappiot.
KyllÀ minulle riittÀisi 150 tonnia vaikka kerran kolmessa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Tekee porukkapelin, 7 riviÀ, 7 pelaajaa. Jokainen sijoittaa euron. Jos pÀÀvoitto napsahtaa, jokainen saa melkein 150 tonnia. Voiton todennÀköisyys kasvaa, mutta samalla jaetaan mahdolliset tappiot.
MÀ oisin erittÀin tyytyvÀinen jos tollasen summan sais kerran elÀmÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikolme vuotta kÀy duunissa, niin saa tuon rahan.
YmmÀrrÀthÀn, ettÀ rivejÀ, joissa on neljÀ oikein, on valtava mÀÀrÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii vÀhÀn paremman liksan ettÀ saa 150 tonnia nettona kolmessa vuodessa. Finnairille perÀmieheksi. Sinne kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii vÀhÀn paremman liksan ettÀ saa 150 tonnia nettona kolmessa vuodessa. Finnairille perÀmieheksi. Sinne kaikki.
Oisinpa minÀkin assmÀn..
Lopeta valehtelu