Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttääkö miehesi sähköpostinsa sinulle , teidän ettei tarvitse mutta näyttääkö jos pyydät?

Vierailija
19.09.2008 |

.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä se jättää sähköpostinsa auki tietokoneelle niin että näen sen vaikken edes halua. Ei työpostiaan tietenkään (sitä se ei näe kotoa) vaan hotmailin. Ei tosiaan kiinnosta mitä se säätää autoharrastuskaveriensa kanssa.

Vierailija
2/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää en ole ihan varma :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää sen idiootti joskus itse auki........

Vierailija
4/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jatkuvasti sähköposti auki, nytkin tässä koneella, eli voisin katsoa milloin huvittaa ja aika usein esittelee jotain hassun hauskoja YouTube pätkiä tms. joita on kavereilta saanut. Sanoo myös usein mulle, että kato keneltä se on kun puhelin piippaa tekstiviestin merkiksi.

teoriassa hänellä tietekin voisi olla joku munaatarjollaathotmailpistecom -osoite, mistäs minä sen tietäisin :) Sitä ei varmaan heti näyttäisi ;)

Vierailija
5/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän taas tietää minun. Meistä kahdesta minä olen se "tietokonevirtuoosi", joten minua ei kannata edes yrittää huijata. Saan poistetutkin tiedostot takaisin ;).

Vierailija
6/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elllei joku ole vahingossa lähettänyt minulle tarkoitettua postia hänelle, muutoin ei ole tarvetta katsoa toisen posteja.

:)

Vierailija
7/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täynnä jotain työsähköposteja kuitenkin. Saattaa jättää postin auki niin että näen jos katson näyttöön päin.

Vierailija
8/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä lue toisten posteja - oli ne sitten perinteisiä kirjeitä, sähköposteja tai tekstiviestejä.

Vierailija
9/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus minulla olisi pyytää miestä näyttämään postinsa? Sama toisinpäin.

Työposteja meillä ei ole edes oikeus näyttää kellekään ulkopuoliselle, ei edes puolisolle.

Vierailija
10/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen koneella niin monesti kysyy onko tullut posteja ja jos on niin pyytää lukemaan ne kun ei itse viitsi.

Vierailija
11/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-postit yleensä tsekkaa se, joka sattuu istumaan koneella. Ihan niinkun tekstiviestitkin, kun keittiössä piippaa, niin lähempänä oleva katsoo viestin jos viitsii. En mä ole edes ajatellut, että tälläkäytännöllä olisi jotain tekemistä luottamuspulan kanssa.

Vierailija
12/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjesalaisuuden rikkominen on rikos heitä kohtaan, vaikka viestittelyn toinen osapuoli ei välittäisikään.

Vierailija
13/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstaritkin kattoo, kuka ehtii. Miksi puolisoilla pitäisi olla jotain toiselta salattavaa?!? Yleensä ei kiinnosta eli emme lue toistemme meilejä, mutta saisi lukea, jos haluaisi.

Vierailija
14/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostia en käy lukemassa kun niin harvoin koneella oon, mutta facebookissa saatan miehen tunnuksilla käydä ja tekstiviestit lukea jos on tarvetta. En mitenkään salaa.

Vierailija
15/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus selaan luvatta kun jättää s-postinsa auki. Sitten marmattaa mulle. Mikä on tietysti ihan oikein minulle. Haluan vaan ärsyttää, kjäh,kjäh

Vierailija
16/32 |
19.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, jos lähetän viestin ystävälleni ja vaikka sen lapset lukee sen. Vaikkei siinä lukis mitään henkilökohtaista, niin se on takoitettu just sille kelle sen lähetin! Taikka sit käy niin, et se jolle lähetin ei ole ees nähny koko viestiä.

Mä olen ainakin lapsille sanonut, et toisten puhelimiin ei kosketa!!

Vierailija
17/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kiinnosta. Yheltä ystävältään tulleita viestejä ei halua mun lukevan (ystävä kertoo jotain miesten juttuja omasta suhteestaan). Ja kun kerran vahingossa luin, niin ei kyl kiinnostakaan enää.

Vierailija
18/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan sen kautta joskus yhteisiä asioitammekin.

Vierailija
19/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lueta toistemme sähköposteja.

Vierailija
20/32 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleen edes pyytää, koska sähköposti kuuluu kirjesalaisuuden piirin. Enkä kyllä ikinä menisi lukemaan toisten kännyköistä tekstareita ja meillä se ei edes onnistu, koska fiman sääntöjen mukaan puhelimen tulee olla lukittuna, ettei juuri tällaista asiatonta (ja laitonta) lukemista tapahdu.