Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus 49vuotiaana. Mitä hemmettiä nyt sitten? Poika muutti just kotoa,ihana vapaus oli edessä

Vierailija
13.06.2025 |

Ja nyt sitten pitäisi käydä taas läpi vaippasirkus,tuttivieroitus,uhmaikä?

Mun mieskin on 52,en tiedä kestäkö kumnankaan pää. En ole vielä kertonut miehelle,miten hitossa kerrot kun ei ole mikään iloinen uutinen tällä kertaa. 

Ei saatana oikeasti,mikä todennäköisyys on että vaihdevuotisella akalla sikiö tunkee kierukan läpi?!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti on m urha, joten se on poissuljettu vaihtoehdoista. Mutta jos et halua alkaa vaipparalliin, niin voit antaa lapsen esim. esikoisellesi tai adoptioon ulkopuoliselle. 

Muutama solu ei jää asiaa suremaan. Abortti vaan. Lapsen antaminen pois on julma hylkääminen.

Olen eri mutta kommentoin viestiäsi : 

Ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä, ja abortti todellakin on murha! 

Hedelmöittymishetkellä muodostuu ainutlaatuinen dna alkiolle, ja kaikki uuden elämän " ainekset" ovat valmiita. Alkion täytyy vain saada kasvaa, sikiöksi. Kohdussa oleva aika on ihmiselämän ensimmäinen kehitysaste, mutta yhtä arvokas kun muutkin kehitysasteet!

Vierailija
42/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abortti on m urha, joten se on poissuljettu vaihtoehdoista. Mutta jos et halua alkaa vaipparalliin, niin voit antaa lapsen esim. esikoisellesi tai adoptioon ulkopuoliselle. 

Muutama solu ei jää asiaa suremaan. Abortti vaan. Lapsen antaminen pois on julma hylkääminen.

Tyypillistä kehittymättömien ihmisten primitiivireaktiomaista tosiasioiden vääristelevää torjuvaa kieltämistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tiukka ja tukala paikka. Muistan kun luin parikymmentä vuotta sitten englantilaisesta naisesta vastaavan jutun. Luuli että oli vaihdevuodet tulleet kun kuukautiset loppu, mutta olikin raskaana. Piti lapsen ja oli tosi tyytyväinen päätökseensä.

En tiedä mitä mieltä olet abortista, mutta täytyy sanoa, että jos noin käy niin kyllä vaikuttaisi siltä että lapsen on tarkoitus teille tulla. Tiedä mikä maailmaa jollain tavalla mullistava ihminen sieltä on tulossa (siis ihana ja rakas tietysti on vaikka ei maailmaa mullistava olisikaan).

Celine Dion oli vanhempiensa (oliko se nyt) 14. lapsi ja äiti oli kauhuissaan (yli 40v) kun oli jo nauttinut ajatuksesta ja suunnitelmista mitä tekee kun ei ole enää pieniä lapsia. Katolisena meni papin puheille ja pyysi, että saisi tehdä abortin. Pappi kieltäytyi, and the rest is history.

Vierailija
44/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että sulla on ainoatakaan lasta, tuskin olet edes nainen. Olet muka kasvattanut lapsen aikuiseksi ja sinusta raskainta oli vaippasirkus ja tuttivieroitus? 20v vanhat asiat on muilta äideiltä jo unohtuneet murrosiän ja vähän isompien huolien alle. 

-5/5

What, ihan nyt ohiksena pakko oli tarttua tähän. Itsellä lapset 22 v. ja 17 v., ja ehdottomasti pahinta oli minunkin mielestäni vauva-aika unettomuuksineen, koliikkeineen ja täydellisen sitovuuden takia.

Lasten teini-ikä on ollut ihan mahtavaa, ei mitään ongelmia kummankaan kanssa. Fiksuja, elämäniloisia, hauskoja nuoria, hyviä keskusteluita, todella ihanaa seuraa.

En ikinä haluaisi enää vauvaa tai pikkulasta, mutta teineinä jos lapset saisi, voisin heti ottaa vaikka parikin teiniä meille lisää. 

Vierailija
45/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että sulla on ainoatakaan lasta, tuskin olet edes nainen. Olet muka kasvattanut lapsen aikuiseksi ja sinusta raskainta oli vaippasirkus ja tuttivieroitus? 20v vanhat asiat on muilta äideiltä jo unohtuneet murrosiän ja vähän isompien huolien alle. 

-5/5

What, ihan nyt ohiksena pakko oli tarttua tähän. Itsellä lapset 22 v. ja 17 v., ja ehdottomasti pahinta oli minunkin mielestäni vauva-aika unettomuuksineen, koliikkeineen ja täydellisen sitovuuden takia.

Lasten teini-ikä on ollut ihan mahtavaa, ei mitään ongelmia kummankaan kanssa. Fiksuja, elämäniloisia, hauskoja nuoria, hyviä keskusteluita, todella ihanaa seuraa.

En ikinä haluaisi enää vauvaa tai pikkulasta, mutta teineinä jos lapset saisi, voisin heti ottaa vaikka parikin teiniä meille lisää. 

Minulla sama juttu. Neljä lasta on kaikki jo yli 10v, kolme teini-ikäistä.  Joku vuosi sitten mies haikaili vielä vauvaa (ehkä vieläkin haikailee), mutta minä olen yksin hoitanut ja ollut kotona neljän vauvan ja taaperon kanssa, enkä todellakaan jaksaisi sitä enää, niin ihania kuin vauvat ovatkin. Meillä ei ole eikä ollut paljon tukiverkostoa ja olin aivan puhki ja kiinni lapsissa. Nyt nautin heistä valtavasti, mutta minulla on myös oma elämäni (ystävien tapaamiset, uintiharrastus jne.). Teinit ovat joskus tosi ärsyttäviä ja valtavan äänekkäitä, mutta myös ihanaa seuraa ja hyviä keskustelukumppaneita.

Vierailija
46/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskiraskaus ikäsi takia. Neuvolaan pikaisesti yhteyttä, niin pääset keskustelemaan asiasta. 

Minä päätyisin keskeytykseen, mutta päätös on yksin sinun ja miehesi.

Miten päätös liittyy mitenkään mieheen? Ei sen tarvitse tietää kuinka monta lasta nainen on tappanut

Vierailija
47/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riskiraskaus ikäsi takia. Neuvolaan pikaisesti yhteyttä, niin pääset keskustelemaan asiasta. 

Minä päätyisin keskeytykseen, mutta päätös on yksin sinun ja miehesi.

Miten päätös liittyy mitenkään mieheen? Ei sen tarvitse tietää kuinka monta lasta nainen on tappanut

Eiköhän tuo kertoisi aikamoisen huonosta suhteesta, jos tuollaista asiaa pimittää mieheltä. Lapsi on kuitenkin (oletetusti) miehen lapsi. Miehen asenteesta ja suhtautumisesta asiaan riippuu myös aika monen naisen päätös puoleen tai toiseen.

Vierailija
48/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä poikasi takaisin kotiin ja kysy, aiotteko pitää lapsen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi