Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus 49vuotiaana. Mitä hemmettiä nyt sitten? Poika muutti just kotoa,ihana vapaus oli edessä

Vierailija
13.06.2025 |

Ja nyt sitten pitäisi käydä taas läpi vaippasirkus,tuttivieroitus,uhmaikä?

Mun mieskin on 52,en tiedä kestäkö kumnankaan pää. En ole vielä kertonut miehelle,miten hitossa kerrot kun ei ole mikään iloinen uutinen tällä kertaa. 

Ei saatana oikeasti,mikä todennäköisyys on että vaihdevuotisella akalla sikiö tunkee kierukan läpi?!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä tuossa, keskeytys, piuhat solmuun ja elämää eteenpäin.

Kierukka on varmempi kuin sterilisaatio

Vierailija
22/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi sen niinkin tehdä. Keskeytys, mirena vaihdevuosiin, elämää  eteenpäin. Mäkään en usko että viisikymppinen vaihdevuosissa kärvistelevä ekan murkkujunttinsa juuri maailmalle saatellut kauheasti tunteilee vauvoista. Trolli tämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene välittömästi A-portille

Vierailija
24/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten portti Helvettiin! 

Vierailija
25/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa, kyllä luonto hoitaa. Keskenmeno tulee tuossa kohtaa 95%:sti.

Vierailija
26/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suunnitelmissa viettää kesä kaksin,matkustella ja muutenkin elää kuin lapseton pari. Olen hirmu ylpeä pojastani  mutta todella iloinen, että on jo 20v jolla oma asuntonsa ja elämänsä. 

Kunhan  mies tulee kotiin on pakko kertoa että näin nyt sitten kävi. Tiedän ettei riemastu. En itsekään riemusta hypi kun mietin, että kuusikymppisenä tappelen murkkuikäisen kanssa. Minun pitäisi silloin olla mummo,ei äiti!

Abortti,adoptio.. ne ovat rankkoja sanoja ja rankkoja päätöksiä. Tekisi mieli vaan sulkea koko raskaus pois mielestä ja leikkiä,ettei sitä ole. Mutta enhän mä voi. 

Ap

Vierailija
27/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jatkossa käyttää sitten B-porttia.

Vierailija
28/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ehkäisy pettää etkä halua pitää lasta, tee abortti. Lapsi ei ole ansainnut syntyä tuollaisille vanhemmille.

Vierailija
29/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti vaihdevuosissa saa kaksoset, kun hormonit reistailee ja elimistä sekaisin. Onnea. Vauvat on ihania ja lapset tuo iloa. Pitää teidät nuorena, ettäkä vanhene ajatuksilta ne.

Vierailija
30/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei käy kierukka

Vierailija
31/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Mulla muuttaa nuorin lapsi nyt kohta opiskelujen vuoksi pois kotoa ja onhan sillä ikääkin jo sen verran, että olisi voinut muuttaa aiemminkin. Jumalauta ei enää ikinä. Aborttia vaan.

Vierailija
32/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sterilointi tuossa iässä. 

En ymmärrä itsensä silpojia.

Vierailija
33/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli suunnitelmissa viettää kesä kaksin,matkustella ja muutenkin elää kuin lapseton pari. Olen hirmu ylpeä pojastani  mutta todella iloinen, että on jo 20v jolla oma asuntonsa ja elämänsä. 

Kunhan  mies tulee kotiin on pakko kertoa että näin nyt sitten kävi. Tiedän ettei riemastu. En itsekään riemusta hypi kun mietin, että kuusikymppisenä tappelen murkkuikäisen kanssa. Minun pitäisi silloin olla mummo,ei äiti!

Abortti,adoptio.. ne ovat rankkoja sanoja ja rankkoja päätöksiä. Tekisi mieli vaan sulkea koko raskaus pois mielestä ja leikkiä,ettei sitä ole. Mutta enhän mä voi. 

Ap

Pahasti menet asioiden edelle. Saat joka tapauksessa keskenmenon 95%:n varmuudella tuossa kohtaa, kun sen saa alkuraskaudessa nuoret, lisääntymisikäisetkin 20%:n todennäköisyydellä. Relax ja katso, mitä tapahtuu.

Vierailija
34/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että sulla on ainoatakaan lasta, tuskin olet edes nainen. Olet muka kasvattanut lapsen aikuiseksi ja sinusta raskainta oli vaippasirkus ja tuttivieroitus? 20v vanhat asiat on muilta äideiltä jo unohtuneet murrosiän ja vähän isompien huolien alle. 

-5/5

Kyllähän yllätysraskaus panisi miettimään yöheräilyjä, vaippasirkus ei niinkään. Tutin vieroitusta ei tule, mikäli tuttiin ei opeta. Näin teimme nuorimmaisen kohdalla, joka kohta 18. Mies vois olla ihmeissään, täyttää 59. 

no, kupla puhkesi. Mulla sterilisaatio.

n54

Vierailija
35/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta 18 vuotta sterilisaatiosta. Enempää ei lapsia ole siunaantunut. 2 ennen sterilisaatiota.

Vierailija
36/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa sattuu ja tapahtuu! 

Vierailija
37/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko, että sulla on ainoatakaan lasta, tuskin olet edes nainen. Olet muka kasvattanut lapsen aikuiseksi ja sinusta raskainta oli vaippasirkus ja tuttivieroitus? 20v vanhat asiat on muilta äideiltä jo unohtuneet murrosiän ja vähän isompien huolien alle. 

-5/5

Kyllä viisikymppisenä vaihdevuotisena arvostaa jo hyvä unta. Ei silloin enää jaksa heräillä monta kertaa yössä,  kun unensaanti on muutenkin heikkoa. Ensimmäiset vuodet lasta on vahdittava 24/7. Murrosikäisellä voi olla ongelmia, voi olla ettei ole, mutta hän osaa huolehtia perustarpeistaan itse sekä osallistua ja auttaa kotitöissä. 

Tsemppiä aloittajalle. Itse en jaksaisi alkaa enää rumbaan. 

Vierailija
38/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sterilointi tuossa iässä. 

En ymmärrä itsensä silpojia.

Mikä silvotaan sterilisaatiossa?! Kyllä mulle laitettiin munajohtimiin klipsit. 

Vierailija
39/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pahasti menet asioiden edelle. Saat joka tapauksessa keskenmenon 95%:n varmuudella tuossa kohtaa, kun sen saa alkuraskaudessa nuoret, lisääntymisikäisetkin 20%:n todennäköisyydellä. Relax ja katso, mitä tapahtu

Mikä neuvo tämä on? Varmasti keskenmeno olisikin helpoin ratkaisu ap:lle. Jos kuuluu siihen viiteen prosenttiin, voi syntyvä lapsi olla erityislapsi. Tai kaksoset.  Ei ole kovin relax. 

Vierailija
40/48 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän olisin jo tekemässä aborttia

Abortti on ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi