Kolmekymppinen Tomi kertoo, miksi Sinikka, 61, saa sukat pyörimään jaloissa Tiettyä seksuaalista energiaa Sinikka Kumpusalmi ei ymmärrä
Mikä vanhemmissa naisissa nuorempia miehiä oikein kiehtoo ja kiihottaa?
Kommentit (177)
Näkeekö jotkut naiset sen tosiaan hienona asiana että ventovieraat miehet haluaa seksiä kanssasi? Se ei edes tarkoita että on kaunis, jotkut miehet voi sekstailla kenen kanssa vaan ja naureskelevat sitten jälkeenpäin, olen lukenut juttuja. Mä en oo ikinä ymmärtänyt mitä JOTKUT naiset saa tälläisestä huomiosta. Noh, eläkää mitä haluatte.... t.n33v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sinikan profiili näkyy nuorille pojille, jos hän ei halua heiltä huomiota? 🤔
Jutun mukaan Sinikka on rajannut pois, mutta viestejä tulee silti niiltä, jotka ovat ostaneet maksullisen profiilin. Eli pääsevät ohittamaan rajauksen.
Ja Sinikka siis on vaan epähuomiossa tykännyt näistä kaikista parikymppisistä pojista takaisin?
Kerran yksi viiskymppinen leidi sai sukat pyörimään, mutta se johtui vain siitä kun kroppa oli niin uskomattoman hyvin säilynyt ja nuorekas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sinikan profiili näkyy nuorille pojille, jos hän ei halua heiltä huomiota? 🤔
Miksi pitäisi rajata nuoret pois? Heistä saattaa löytyä joku poikkeava helmi tai sitten Sinikan mielestä ihanneikäinen kumppaniehdokas saattaa laittaa Sinikan hylkyyn, koska ei pidä iän suhteen ronkeleista naisista, koska iälleen ei kukaan voi mitään.
61v mies joka kutsuisi puolta nuorempien naisten lähestymisiä ällöksi, leimattaisiin täälläkin aika nopeasti naisten toimesta homoksi.
Jännä että homma ei toimi toisinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytäisi sinikan tai marjatan?
Lievestuoreelta.
Sieltä löytyy myös Lievestuoreen kuuluisin nainen, Liisa.
Artikkeli on paskapuhetta etenkin viestittelyjen osalta. Tinderissä ei voi jutella kenenkään kanssa JOS NAINEN ITSE EI OLE TYKÄNNYT TAKAISIN!
Eli huomionhakija, narsisti koko nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun mukaan Sinikka on rajannut pois, mutta viestejä tulee silti niiltä, jotka ovat ostaneet maksullisen profiilin. Eli pääsevät ohittamaan rajauksen.
Ja Sinikka siis on vaan epähuomiossa tykännyt näistä kaikista parikymppisistä pojista takaisin?
Jos ei satu olemaan silmälasit päässä, niin monesta voi vahingossa tykätä. Miehet myös usein laittaa parikymmentä vuotta (ja kiloa) vanhan kuvan, joten salskealta nuorelta mieheltä kuvassa näyttävä tapaus voi olla keski-ikäinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Artikkeli on paskapuhetta etenkin viestittelyjen osalta. Tinderissä ei voi jutella kenenkään kanssa JOS NAINEN ITSE EI OLE TYKÄNNYT TAKAISIN!
Superviestejä voi laittaa, jos on ottanut maksullisen version, mutta en tiedä pystyykö niilläkään lähestymään "väärän ikäisenä".
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että aika harva nainen kykenee pitämään tunteet pois pelistä toyboyn kans pelehtiessään, joten on varmasti kova kolaus, kun toyboy haluaakin oikean suhteen ja perheen, jolloin mummo vaihtuu lisääntymisikäiseen naiseen...
Kuusikymminen nainen kyllä ymmärtää tosiasiat, harvaa kiinnostaa mikään perheleikki enää muutenkaan. Useimmat ovat saaneet passata miehiä koko ikänsä. On aika elää omaa elämää, ja sehän on mukava jos välillä on romanssiakin tarjolla. Tottakai kolmekymppinen haluaa perustaa perheen ikäisensä kanssa.
Kysyin tekoälyltä. Ilmeisesti Sinikalla itsellään on Gold, jolloin hän näkee, että hänestä ovat nuoret pojat tykänneet. Ja sitten jutun tekoa varten toimittaja otti yhteyttä yhteen nuoreen poikaan ja teki jutun. Näin ilmeisesti asia on mennyt? Sinikka siis ei ole pojista takaisin tykännyt, hänen profiilissaan on ikärajaus.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä. Ilmeisesti Sinikalla itsellään on Gold, jolloin hän näkee, että hänestä ovat nuoret pojat tykänneet. Ja sitten jutun tekoa varten toimittaja otti yhteyttä yhteen nuoreen poikaan ja teki jutun. Näin ilmeisesti asia on mennyt? Sinikka siis ei ole pojista takaisin tykännyt, hänen profiilissaan on ikärajaus.
Ja miten toimittaja löysi tämän nuoren pojan?
Nauroin vedet silmissä tälle jutulla.
Jes! Minäkin tästä menen lopulta Tinderiin jos kerran siellä saa huomiota paljon nuoremmilta vastakkaisen sukupuolen edustajilta!
Rauno, 64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamalla Sinikan luvalla yhteyttä Sinikan profiilin kautta ja haastattelemalla viestien avulla. Siitähän juttu syntyi.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö jotkut naiset sen tosiaan hienona asiana että ventovieraat miehet haluaa seksiä kanssasi? Se ei edes tarkoita että on kaunis, jotkut miehet voi sekstailla kenen kanssa vaan ja naureskelevat sitten jälkeenpäin, olen lukenut juttuja. Mä en oo ikinä ymmärtänyt mitä JOTKUT naiset saa tälläisestä huomiosta. Noh, eläkää mitä haluatte.... t.n33v
Miehet, kuten sinä, rakastavat sitä, että ventovieraat nuoret naiset haluavat heidän kanssaan seksiä ja sellainen nostaa heidän egonsa huippulukemiin.
Nuoret naisethan ja vanhemmatkaan ei ikinä setämiesten puolilöysille lerpuille ja roikkopepuille naura :D
Kovasti sinua pelottaa, jos keski-ikäinen nainen huvittelee nuorten salskeiden miesten kanssa. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat naiset tietävät, etteivät voi saada nuoremmalta mieheltä muuta kuin seksiä ja ottavat sen mitä on tarjolla. Nuorilla naisilla sen sijaan on kaikenlaista mietittävää seksin lisäksi kun jos laittaa lottorivin oikein niin voi saada seksin lisäksi myös suurta rakkautta. Siksi nuoret naiset ei voi hötkyillä joka suuntaan. Olisko näin? N33
Jaa enpä kyllä tiedä mitä muuta vanhempi nainen nuorelta mieheltä haluaisikaan. Yleensä sitä ihminen haluaa syvemmän suhteen, tai edes keskusteluja oman ikäisen kanssa. Ei jaksa oikeasti mitään pojankloppeja, ne jutut on kuunneltu jo silloin kun itse oli sen ikäinen.
Itse en näin nelikymppisenä halua edes sitä seksiä kovin paljon nuoremman miehen kanssa. Ei vaan sytytä. Mutta ei minulla ole mitään sitä vastaan, että joku toinen haluaa.
Totta on, että niitä nuoria on yrittämässä, sekä netissä että livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottamalla Sinikan luvalla yhteyttä Sinikan profiilin kautta ja haastattelemalla viestien avulla. Siitähän juttu syntyi.
Sulla on aika paljon sisäpiirin tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superviestejä voi laittaa, jos on ottanut maksullisen version, mutta en tiedä pystyykö niilläkään lähestymään "väärän ikäisenä".
Ei voi. Mulla on platina ja sillä voi vain tehdä supertykkäyksen joka korostaa omaa tykkäystä toisen osapuolen stäkissä sinisellä hohtavalla taustalla. Mitään viestiä ei voi laittaa ellei toinen tykkää takaisin.
Mielestäni on erikoista että ketjussa Tinderiä käyttämättömät kommentoivat miten sen kuuluisi toimia.
Vaikka sillä pääsisi ikähaarukasta pois niin silti Sinikan on pitänyt tykätä näistä pojista takaisin ja siinä näkyy ikä. Miten hän muka vahingossa tykkää kymmenistä parikymppisistä? Vai onko kaikki pojat valehdelleet sovellukseen ikänsä vain Sinikan takia?