Ilmeisesti se yksi ihan oikeasti pelastui koneesta
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On boarding pass, jossa nimi.
Ehkä löysi sen putoamispaikalta ja päätti pistää rahoiksi.
Äitinsä itkee kotona, kun velipoika kuoli, ja serkkua on haastateltu.
Jotenkin tulee mielleyhtymä Chuck Norrisista kävelemässä liekkimerestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se video olis nähtävissä, jossa hyppää ulos?
Ei missään koska paskapuhetta koko juttu!
Huutanut kone seisi tahdon ulos ja kiskaissut oven irti ja leijaillut sillä alas kuin surffilaudalla.
Cruisen leffojen katselu siis kannattaa 👍
Kai johonkin on merkitty ketkä koneeseen nousi? Lentokentällä kaiketi kameravalvonta, sieltäkin voisi videoista tarkastaa nousiko koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Muka hypännyt ulos! Aivan järjetön väite, matkaa maahan varmasti kymmeniä metrejä ja nopeutta koneella sen ->200 km/h, joon ihan varmasti selvis hengissä??
Tippui heinäpaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Muka hypännyt ulos! Aivan järjetön väite, matkaa maahan varmasti kymmeniä metrejä ja nopeutta koneella sen ->200 km/h, joon ihan varmasti selvis hengissä??
Joo jos koneessa on exit auki ilmanpaine paiskasi ulos oikealla hetkellä
Hänestä tehdään Intiassa pian jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään mahdollista, että olisi itse hypännyt ulos. Oven avaaminen alassyöksyvässä koneessa ei vaan ole mahdollista.
Jos on lennähtänyt ulos, koneen murskaantuessa ja räjähtäessä liekkeihin, on käynyt aivan uskomaton onni, että on sinkoutunut liekeiltä turvaan, mutta säilyi hengissä.
Miksi tätä satua markkinoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan, että kone nousee, on ilmassa sen 30-sek, sitten kuuluu paukahdus ja kone alkaa vajota.
Siinä vaiheessa vauhtia on sen kolmesataa.
Päätät hypätä. Eikun ovelle ja nykimään auki. Korkeutta juuri ennen koneen taloon törmäämistä on vaikkapa viisitoista metriä. Hyppäät asfalttiin samalla kun koneen tuhannet litrat lentobensaa räjähtää ja talo sortuu, kome romuttuu ja noin 290 ihmistä kuolee.
Kävelet tyynesti ambulanssiin ja pyydät kyytiä sairaalaan. Life goes on.
Tietenkin näin.
Vierailija kirjoitti:
Kone oli palasina. Joskus varmasti tulee selvitys miten hän selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sitten ei itse hypännyt, jos paiskautui ulos.
Niin eihän se voi olla totta kun ei suomalainen vauvapalstalainen nähnyt sitä omin silmin.
Aina välillä ihmisistä selviää hengissä. Joku selviää, koska tajusi ottaa pakkolaskuasennon. Joskus koska nukkuu ja on rento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi tuntua saivartelulta, mutta mielestäni on tosiaankin iso ero, että uutisoidaan miehen itse hypänneen varauloskäynnistä. Vai että mies lensi tahdottomasti ulosmkoneesta.
Miten hän olisi osunut putoamispaikalle?
Se itse sanoi että ei tiedä miten päätyi ulos koneesta
se, että on ollut koneessa voidaan kyllä tarkistaa (lentolippu tiedostot ja henkilöllisyys) sattuiko olemaan passi ja lompakko ja puhelin taskussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, voi tuntua saivartelulta, mutta mielestäni on tosiaankin iso ero, että uutisoidaan miehen itse hypänneen varauloskäynnistä. Vai että mies lensi tahdottomasti ulosmkoneesta.
Hän itse sanoo, ettei tiedä kuinka poistui tai pääsi/joutui pois koneesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyppäsi siis, kun maassa.
Se kone räjähti liekkeihin samantien. Melko pitkälle olisi pitänyt hypätä.
Vierailija kirjoitti:
Oli paskalla pyrstössä ja pelastui
Etuosassa istui. Hän oli vaihtanut alkuperäisen ikkunapaikkansa jonkun kanssa, joka halusi ikkunapaikan. Pelastunut istui aivan hätäulos oven lähellä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297548.html
Intian lentoturmasta selviytyneestä miehestä leviää pysäyttävä video
Selvinneestä kertoo muun muassa BBC.
.
Viranomaisten aiemmin medialle jakaman matkustajaluettelon mukaan selvinnyt on Britannian kansalainen Vishwash Kumar Ramesh, joka istui lentokoneen istuimella 11A.
Uutistoimisto Reutersin mukaan Ramesh hyppäsi ulos lentokoneen hätäuloskäynnistä.
BBC:n mukaan Ramesh on sairaalahoidossa. Intian media on päässyt puhumaan hänen kanssaan.