Linkin TUR-artikkelissa KB sanoo hyväksyvänsä S:n salaliitot ja jopa ylistää hänen valkoista nationalismia. Minulle nämä ovat ominaisuuks
Linkin TUR-artikkelissa KB sanoo hyväksyvänsä S:n salaliitot ja jopa ylistää hänen valkoista nationalismia.
Minulle nämä ovat ominaisuuksia, eivät vikoja. Ne ovat hänen neroutensa olennaisia puolia.
Miksi? Koska ne ovat syviä totuuksia/KB.
Shakespeare: Antisemite, White Nationalist, Conspiracy Theorist
KEVIN BARRETT JUNE 10, 2025
-ote artikkelista Unz-sivustolla:
talmudistien/sorosten ideologia oikeuttaa rajoittamattoman aggression eli goyimien loputtoman ryöstämisen, kuten väitetty kosto kärsityistä vääryyksistä. Olipa kyseessä Shylock, joka etsii murhaavaa kostoa Antoniolle, joka jäi jälkeen lainamaksuista, tai Israel, joka väittää Gazan kansanmurhansa olevan kosto 7.lokakuuta, juutalaiset teeskentelevät, että heidän himonsa veriseen nöyryytykseen ja havaittujen vihollistensa likvidointiin on luonnollistakun itse asiassa, kuten Portia osoittaa Venetsian kauppiaassa, tällainen tribaalisesti juurrutettu pahuus on syvästi luonnotonta ja epäinhimillistä.
https://www.unz.com/kbarrett/shakespeare-antisemite-white-nationalist-conspiracy-theorist/?display=SummaryAI#aitextsummary
Koskettava tuo KBn artikkeli.
Voi vain ihmetellä kuinka Shekespearin kaltaisilla on ollut kyky nähdä niin hyvin ja syvälle pinnan alle.
Lopussa todetaan:
-Kuningas Lear /S:n teos/, päättyy totuuteen kutsuun, joka tunnustaa sen emotionaalisen ja moraalisen perustan .. ja tarjoaa hyviä neuvoja, joista surullisena aikanamme vain salaliittoteoreetikot ovat kiinnostuneet
Tämän surullisen ajan painoa meidän täytyy totella,
Puhu mitä tunnemme, älä mitä meidän pitäisi sanoa.
//näin on,
pelkkä tunteen purkaus ei auta mitä B-bergiin tulee, ..pitäisi puhua siitä mikä on tuon tunteen purkauksen takana, mikä sen sytyttää ja miettiä miten siihen voisi vaikuttaa.
Lääkkeet!