Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se onkin niin vaikeata uskoa, jos huutonet kohteessa lukee EI NOUTOA, niin se myös tarkoittaa sitä?

Vierailija
24.03.2007 |

Menee kohta hermot muutaman taukin takia, jotka eivät osaa lukea myyjän sääntöjä!

Mun kohteissa lukee selvästi: Ei noutoa eikä postiennakkoa. Pelkästään rahat tilille-paketti postiin. Ja aina tulee näitä paukapäitä, jotka vaativat noutoa.

Sille on ihan hyvä syykin miksei nouto sovi. Isommat tavarat on sitten asia erikseen (=huonekalut tms.), mutta harvemmin myyn mitään tuollaista. Ensinnäkin meillä on ainoastaan pari iltaa viikossa vapaana ja silloinkin saatetaan mennä kylään tms. Mies on päivisin töissä, itse olen lasten kanssa kotona, mutta meillä on päivällä menoja; käydään puistossa, kerhossa jne. Eli noutoaikoja on todella turhauttavaa yrittää sopia ostajan kanssa, koska harvemmin löytyy sellainen aika, joka sopisi kummallekkin. Ja myös sekin, että joskus huutonetin alkuaikoina, mulle sopi myös nouto, mutta kun joka toinen ostaja tekikin oharit eikä sitten koskaan tullut hakemaan tuotetta, mulle riitti. Olen siis myynyt ja ostanut huutonetissä nyt 6 vuotta.

Olen nyt kolmen ostajan kanssa tingannut tuosta noudosta. Yksi vaatii, että toisin tuotteen toiselle puolelle kaupunkia, hänen kotiinsa.

Toinen vaatii, että meidän pitäisi treffata jossain päin kaupunkia ja tämä kolmas vaatii, että hänen pitäisi saada hakea tuote meiltä. Ja tietenkään eivät ole voineet kysyä mitään ennen kuin tekivät huudon...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paikkakunta ilmeisesti Hyvinkää..

3

Vierailija
22/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun palautusoikeutta kun ei virallisesti ole, vaikkei tuote olis luvatunlainen, niin en ostaisi mitään näkemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan syynään jokaisen myyntiin menevät vaatteen tarkasti.

Tahraiset vaatteet joutaa miehelle verstaalle tai sitten itselleni pölyrätiksi. Reikäiset samoin. Mua ei haittaa, jos lapset käyttävät tahraisia vaatteita esim. pihalla tai remonttihommissa. Mutta en kehtaa myydä niitä.

ap

Vierailija
24/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaan syynään jokaisen myyntiin menevät vaatteen tarkasti.

Tahraiset vaatteet joutaa miehelle verstaalle tai sitten itselleni pölyrätiksi. Reikäiset samoin. Mua ei haittaa, jos lapset käyttävät tahraisia vaatteita esim. pihalla tai remonttihommissa. Mutta en kehtaa myydä niitä.

ap

Vierailija
25/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos suostun postitukseen, saanko palauttaa tavaran, jos en ole tyytyväinen

Vierailija
26/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa mulla pitäisi olla palautusoikeus, jos kaikki kohteet ovat kuvauksenmukaisia. Pitäisköhän sun kuules ostaa vaatteet ihan vaan kaupasta. Olis paljon helpompaa.

ap

Vierailija
27/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että jotain hämärää tässä on.

Vierailija
28/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun mä vähän selitän sulle. Harvalla huutonet myyjällä on palautusoikeutta kohteilleen.

Ja tilaa kuule vaattees postimyynnistä tai osta kaupasta. Niin helppoa se on. Taidat olla erittäin rasittava ostaja, joka keksii ties mitä tekosyitä sille, kun ei haluakkaan enää vaatetta.......

ap

Vierailija
29/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan/myyn käytetyt vaatteet tämän lehden osta ja myy-palstan kautta ja kirpputoreilta. Hinnakin ovat kohdallaan.

Onnea bisneksillesi ! Ja ei kai sinulla pitäisi olla mitään syytä noin kiihtyä, jos olisi puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
30/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn pääasiassa lastenvaatteita, joten on hyvin edulliset postikulut.

Melkeenpä tulee halvemmaksi postitus kuin autolla/julkisilla hakeminen. Sitten toki eri asia jos asuu naapurissa ja silloin voin joustaakkin tai heittää tuotteen postiluukusta.

Itselläni on työ ja harrastukset. En halua käyttää vapaa-aikaani päivystämiseen.

Kirjeet saan toimitettua postiin työmatkalla, joten se on minulle niin paljon helpompaa.

Jos nouto on jollekkin välttämätön niin sitten voipi ostaa sellaiselta jolle nouto sopii.

Vierailija
31/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on syvästi masentunut, joten meille ei todellakaan kaivata ihmisiä käymään

Huutajan pitäisi ehdottomasti KUNNIOITTAA myyjän mielipidettä ja olla vonkaamatta noutomahdollisuutta.

Vierailija
32/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia tietty joku euron body.

Vierailija
33/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko niitä ostajia sinne sisälle asti ottaa? Eikö asia voida hoitaa ovella????

Vierailija
34/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ostan/myyn käytetyt vaatteet tämän lehden osta ja myy-palstan kautta ja kirpputoreilta. Hinnakin ovat kohdallaan.

Onnea bisneksillesi ! Ja ei kai sinulla pitäisi olla mitään syytä noin kiihtyä, jos olisi puhtaat jauhot pussissa.

Ihan totta, taidat olla tosi rasittava tyyppi ja just sellainen, joka alkaa vinkumaan noutoa, vaikka kohteessa kuinka lukisi ei noutoa...................

ap

Vierailija
35/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kaupan käynnissä kuitenkin asiakasta kunnitoitetaan ja hänen toiveidensa mukaan saatetaan tilanteen mukaan joustaa - joten ihan normaali kysymys minun mielestäni

Vierailija
36/37 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudot vaoi ihan hyvin laittaa myös siten , että tavara jätetään kuitille. Tällöin ostaja itse ottaa vastuun tavaroista. Itse olen näin noutanut ja homma hyvin toimii.

Vierailija
37/37 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa alkaa huutajan tivaamaan toista tapaa. Jos ei passaa niin parempi olla huutamatta. Olen ap sun puolella. Negaa laittaisin tuollaisille ihmisille jos ei lunasta niin kun pitää. Typeriä kommentteja olet joiltakin saanut. Meitä on moneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan