Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit soittelevat minulle

Vierailija
12.06.2025 |

Mieheni kaverit on alannu soittelemaan minulle, että saako mieheni mennä kalaan heidän kanssa. Mieheni on ollut aina innokas kalastamaan ja teki sen toki hyvin selväksi kun seurustelimme. Aina kuitenkin ärsytti kun olisi ollut kiva lähteä viihteelle niin mies halusikin mennä istumaan johonku veneeseen könnäämään. Viime kesänä tuli riitaa kalastamisesta ja mies lopetti sen kesän kalastukset siihen paikkaan ja sanoi, että minun pitää sitten sanoa mitä hän saa tehdä ja milloin saa tehdä. Nyt miehen kaverit laittaa whatsappia ja soittelee tollasta. Mies vain sanoi, että minä saan päättää mitä hän tekee. Hän ei muka enää suunnittele yhtään mitään enää kun ei halua, että minä suutun. No nyt ainakin vituttaa ja pahoin. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia yritin kovasti vaimoa kalastamaan kanssani ja hän ei halunnut istua kivellä ja vahdata onkea. Nyt on lapsia ja valittaa kun olemma niin paljon kalassa. Aina pyydän mukaan, mutta hän ei halua lähteä. Vaimolla kuluu valkkaria  paljon kotisohvalla kun ei meidän seura kelpaa. 

Olet lasten kanssa kalassa? 

Vierailija
22/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen lapsia yritin kovasti vaimoa kalastamaan kanssani ja hän ei halunnut istua kivellä ja vahdata onkea. Nyt on lapsia ja valittaa kun olemma niin paljon kalassa. Aina pyydän mukaan, mutta hän ei halua lähteä. Vaimolla kuluu valkkaria  paljon kotisohvalla kun ei meidän seura kelpaa. 

Kukin viettää aikaansa kuten haluaa. Ei aikuista voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kannattaa erota.

Vierailija
24/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika raukkamainen ja lapsellinen mies kun ei osaa vetää rajoja jotta vaimollekin jää aikaa. Ja että pitäisi vaimonsa puolia ja eikä nolaisi kavereidensa silmissä. 

Tämä. Vähemmästäkin suututtaa. Mies EI valinnut sinua, vaan pakottaa sinut valitsemaan hänet. Mieti sitä ja vedä johtopäätökset suhteen tilasta. 

Vierailija
25/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpompi sopia reissu suoraan sinun kanssa, kun sinä kuitenkin teet päätöksen. Mies olisi siinä vain turhana välikätenä.

What? Jos parisuhteen toinen osapuoli toivoo myös kahdenkeskistä aikaa eli sitä parisuhteen laatuaikaa ja yhdessä tekemistä, mutta toinen vaan mielellään huitelisi omissa menoissa kavereiden kanssa ja kun tästä huomauttaa, niin se tarkoittaa sitä, että toinen päättää? On myös aika keskenkasvuista heittäytyä joksikin marttyyriksi.

Miksi soittaisit sihteerille, jos sinulla on johtajan puhelinnumero?

Vierailija
26/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia alisteisessa kotikurisuhteessa eläviä miehiä on monessa kaveriporukassa, en ymmärrä miksi kukaan mies antaa kohdella itseään noin. Mies teki ihan oikein kun ulkoisti päätöksenteon ja teki eukostaan naurunalaisen, itsepähän halusi.

Tutulla on jännät paikat. Saa nähdä päästääkö rv erääseen tapahtumaan. 

Vierailija
27/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyis kunnioittamaan vastuutonta miestä, joka ei pysty itse vetämään omia rajojaan kavereilleen ja valitsemaan itse minua. En pystyis. Halut menisivät täysin eikä suhteesta tulisi enää sen jälkeen mitään. 

Vierailija
28/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia alisteisessa kotikurisuhteessa eläviä miehiä on monessa kaveriporukassa, en ymmärrä miksi kukaan mies antaa kohdella itseään noin. Mies teki ihan oikein kun ulkoisti päätöksenteon ja teki eukostaan naurunalaisen, itsepähän halusi.

Itseään kunnioittava nainen ei katselisi tuollaista vastuutonta pelurimiestä eikä toista kunnioittava tekisi päätöksiä hänen puolestaan. 

Eikä kukaan itseään tai puolisoaan kunnioittava mies vaatisi toista tekemään tuollaisia päätöksiä puolestaan.

Vierailija
29/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen rajoittaa miehen menoja, se on normaalia elämää ja kaikkien pitää ymmärtää ettei nainen vain voi hyväksyä miehen ystäväpiiriä.

Jos mies kuvittelisi rajoittavansa naisen menoja, se olisi koko sukupuoleen kohdistuvaa naisvihaa.

Mitäs jos siis kohdeltais jatkossa myös miehen rajoittamista samalla tavalla?

Vierailija
30/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen kaveri kuin miehesi. Kun pyydettiin oluelle tai saunailtaan, niin ilmaisi, että vaimo ei anna lähteä. Ei siinä muu auttanut, kun soittaa vaimolle, kertoa millainen syy ja miksi olisi hyvä ja mukavaa, jos mies pääsisi mukaan. Kyllä se lupa sitten useammalla kerralla irtosi.

Minun mies käyttää minua tekosyynä kun ITSE ei halua lähteä!

Sanoo: "vaimo ei tykkää jos lähden". 

Sanoin ettei tarvitse minua käyttää tekosyynä! Käyttää silti, koska ei näköjään uskalla esittää (kavereille) että välittää vaimosta ja haluaisi viettää aikaa vaimonsa kanssa.

MUTTA kun oikeasti sitten olisin sitä mieltä, että nyt olet liian usein viettänyt viikonloppuja muualla, että minä ja lapset kaivataan sinun seuraa, niin SILLOIN ei paljoa kiinnosta että "vaimo ei päästä", vaan lähtee.

Vierailija
31/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se on ok, että lähtee, niin sanot niille vaan että, tottakai on ok että Pertti lähtee, eikö se itse osannut sitten taaskaan päättää tms. Ja jos ei ole ok, niin toteat että ei se kuulemma jaksa lähteä, mutta ei vaan kehtaa sitä teille suoraan sanoa. Tai että teillä on jo aikaa sitten sovittu meno yhdessä, että nyt ei oikein käy. Ukko yrittää ehkä nolata sinua, mutta älä anna sen. Toki onko tuollainen suhde sitten hyvä muutenkaan. 

Vierailija
32/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen kaveri kuin miehesi. Kun pyydettiin oluelle tai saunailtaan, niin ilmaisi, että vaimo ei anna lähteä. Ei siinä muu auttanut, kun soittaa vaimolle, kertoa millainen syy ja miksi olisi hyvä ja mukavaa, jos mies pääsisi mukaan. Kyllä se lupa sitten useammalla kerralla irtosi.

Minun mies käyttää minua tekosyynä kun ITSE ei halua lähteä!

Sanoo: "vaimo ei tykkää jos lähden". 

Sanoin ettei tarvitse minua käyttää tekosyynä! Käyttää silti, koska ei näköjään uskalla esittää (kavereille) että välittää vaimosta ja haluaisi viettää aikaa vaimonsa kanssa.

MUTTA kun oikeasti sitten olisin sitä mieltä, että nyt olet liian usein viettänyt viikonloppuja muualla, että minä ja lapset kaivataan sinun seuraa, niin SILLOIN ei paljoa kiinnosta että "vaimo ei päästä", vaan lähtee.

Eli miehesi puhuu ihan totta sanoessaan, ettet tykkää. Miehesi vain priorisoi menojaan niinkuin järkevä ihminen tekee. Ja tämä priorisointi perustuu hänen preferensseihinsä, ei sinun. Ihan niinkuin aikuisen miehen priorisointi perustuu.

Vierailija
33/35 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuinka tyhmä ? Jos mies haluaa kalaan ja sinä ryyppäämään, miksei mies mennyt kalaan ja sinä ryyppäämään. Ei helvetti mikä ääliö.

Vierailija
34/35 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska :D

Vierailija
35/35 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies sanoo työkavereilleen yhdessä vaiheessa noin. Arvaa tuntuiko epäoikeudenmukaiselta kun mä hoidin kotona kroonisesti sairasta taaperoa, joka ei anna mun nukkua yöllä, samalla kun kamppailin kipeän selän ja jatkuvan väsymyksen takia. Meille tuli melkein ero noihin aikoihin kun miehen mielestä minä estän häntä menemästä sinne minne hän haluaa , ja minä halusin hänen osallistuvan lasten hoitamiseen niin paljon kuin hän vaan ikinä ehtii. Hän myös esti minua hakemasta työpaikkaa, koska ei halunnut itse joutua osallistumaan yöheräämisiin, tai ainakin itse koin niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi