Riikka Purralle raju syytös PS:n sisältä Pilasi puolueen maineen
Riikka Purra ja perussuomalaisten varapuheenjohtajat (Huom! Sebastian Tynkkynen) saavat täyslaidallisen osalta perussuomalaisten vaikuttajista Iltalehden laajassa kyselyssä.
Asia käy ilmi Iltalehden laajasta kyselystä, johon vastasi 182 perussuomalaista. Vastaajat ovat puolueen keskeisiä vaikuttajia eli kansanedustajia, piirihallitusten jäseniä sekä paikallisyhdistysten puheenjohtajia. Osa vastauksista on annettu omalla nimellä, osa nimettömänä.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vahva luottamus Riikkaan. Talousosaamista löytyy.
Totta. Kokonaisen valtion talouden tuhoaminen lyhyessä ajassa vaatii jo osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää tällaisessa tilanteessa pitää näytösvaalit joihin ei kukaan lähtenyt oikeasti haastamaan tuota kävelevää nollaa.
Nollia ne kaikki muutkin tuossa puolueessa on. Tai miinusmerkkisiä
Pötyä, esim Sakari Puisto on ihan asiallinen tavallinen poliitikko. Purra on taas pelle joka ei koskaan ymmärtänyt ettei ole enää scriptaan kirjoitteleva nobody vaan ministeri.
Jos Sakari Puisto olisi asiallinen tavallinen poliitikko, niin hän olisi jossain muussa puolueessa kuin persuissa. Fysiikan tohtorilla on jotain erittäin raskauttavia luurankoja kaapeissaan.
Menepäs nyt jonnekin muualle, aikuiset yrittää keskustella politiikasta. Tällaiset "Pipsa 19v havahduin politiikkaan eilen kun YLE sanoi että persut on demoneja" tasoiset kommentit ei tuo keskusteluun mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sylettää tällaisessa tilanteessa pitää näytösvaalit joihin ei kukaan lähtenyt oikeasti haastamaan tuota kävelevää nollaa.
Pötyä, esim Sakari Puisto on ihan asiallinen tavallinen poliitikko. Purra on taas pelle joka ei koskaan ymmärtänyt ettei ole enää scriptaan kirjoitteleva nobody vaan ministeri.
Jos Sakari Puisto olisi asiallinen tavallinen poliitikko, niin hän olisi jossain muussa puolueessa kuin persuissa. Fysiikan tohtorilla on jotain erittäin raskauttavia luurankoja kaapeissaan.
Kiina.Kiina.Ja Kiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiina.Kiina.Ja Kiina.
Jollain menee nyt Niikko ja Puisto sekaisin.
purralle vielä patsaita pystytetään. kun hoksataan, että toimi oikein kolmannen maailmasodan alla.
Ja silti persuilla on enemmän kannatusta kuin Vasemmistoliitolla, Vihreillä ja tuplasti enemmän kuin RKP:lla.
Kuka ne puolueet pilasi?
Vierailija kirjoitti:
Hattaran myyjältä aika kova suoritus parissa vuodessa. Tuhosi kansantalouden, kansanterveyden, työmarkkinat, puolueensa ja itsensä. Suomen vihatuin ihminen. Ennätysvelka ja ennätystyöttömyys.
Mutta vilunkipeliä, Sannan pensa olisi kalliimpaa, minä olen empaattinen ja mukava ihminen ja oikeassa kaikesta. Media ja oppositio vääristelee. Haistakaa vit#tu läskit punaniskat siellä kentälläkin, syökää sitä makkaraa ja menkää töihin. Mitään ette tekään ressukat ymmärrä, mutta tulen puoluekokoukseen kertomaan pari Haloska ja ne#eker-ukko vitsiä - joten tokihan valitsette minut jatkokaudelle?
This woman makes me throw up.
Jaahas, käsinukke on käytetty loppuun ja joutaa vaihtoon. Pickmellä on aina paskainen loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kokonaisen valtion talouden tuhoaminen lyhyessä ajassa vaatii jo osaamista.
Ja kun ei edes oteta onkeen talousasiantuntijoiden neuvoista. "MINÄ olen valtiovarainministeri ja VARApääministeri, MINÄ päätän!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepäs nyt jonnekin muualle, aikuiset yrittää keskustella politiikasta. Tällaiset "Pipsa 19v havahduin poli
Menepäs nyt takaisin sinne ulinalaudalle jonneilemaan täältä aikuisten maailmasta jos et kestä poliittista keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puistohan pyrki pj.ksi, Purra voitti. Sittemmin Puisto on pitänyt perin matalaa profiilia. Ihmettelen kyllä, miksi.
Riikka Purra, Politiikkaradion tietovisa ja 0 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Ja silti persuilla on enemmän kannatusta kuin Vasemmistoliitolla, Vihreillä ja tuplasti enemmän kuin RKP:lla.
Kuka ne puolueet pilasi?
Missä harhamaailmassa oikein elät kannatuskuvitelminesi? Ai niin, persun totuus: valhe jota toistellaan riittävän kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ei edes oteta onkeen talousasiantuntijoiden neuvoista. "MINÄ olen valtiovarainministeri ja VARApääministeri, MINÄ päätän!"
Mitenkäs Sixten Korkman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on kokoomuksen ja EK:n paras ministeri.
Ei ole paras ministeri , vaan paras nenästävedttevä ja höynäytrttävä sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs Sixten Korkman?
"Ketä se on?" (Riikka Purra)
Vierailija kirjoitti:
purralle vielä patsaita pystytetään. kun hoksataan, että toimi oikein kolmannen maailmasodan alla.
Joo, tyhjäpäiden keskustorille.
Vierailija kirjoitti:
Itke persu lisää. Pääasia että persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Nauretaan näillä yhdessä. 😂😂😂
Persujen tavoite oli tehdä Suomesta niin kammottava paikka että tänne ei kukaan halua, ja siinä tavoitteessahan he ovat päässeet varsin pitkälle.