Ilta-Sanomat: Sugar daddy Markku maksaa 400€ tapaamisesta 18 vuotiaiden kanssa - laukoo suoran kommentin "äiti-ihmisistä
https://www.is.fi/viihde/art-2000011287892.html
Markku, noin keski-ikäinen mies, kertoo Ilta-Sanomien podcastissa sokerideittailusta, johon hän koukuttui avioeronsa jälkeen. Hän maksaa naisille 200-400 euroa per tapaaminen, ja tarjoaa lisäksi lahjoja kuten laukkuja ja koruja. Hän kokee, ettei kyse ole pelkästä seksin ostamisesta, vaan sokerisuhteet tarjoavat myös "henkistä yhteyttä". Hänen suhteensa ovat pääasiassa nuorten, 18-25-vuotiaiden naisten kanssa. Markun mielestä perinteinen parisuhde "äiti-ihmisen" kanssa ei enää kiinnosta, ja sokerideittailu on nostanut hänen itsetuntoaan.
Markku puhuu suoraan seksistä ja rahasta, mutta yrittää samalla korostaa, ettei hänen toimintansa ole prostituutiota, koska mukana on "luontevuutta ja mentoruutta". Hän kertoo saaneensa paljon mielihyvää, ja jopa ystäviään mukaan samaan touhuun.
Kommentit (1425)
Heti kun kokoomus sallii prostituution ja bordellit. Markku osoittaa siellä mentoruutta teinihu*rille bordellin omistajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa tekopyhyyden palsta mammojen kanssa. Jos kyse olisi naisesta joka tekee näin nuorien miesten kanssa niin saisi vaan ylistystä mammoilta. Aivan kun se tulisi joillekkin yllätyksenä että miehet pitävät nuoria naisia kaikista seksikkäimpinä. Kyllä itsekkin voisin maksaa 200-400 euroa seksistä näiden kanssa jos olisin sinkku ja sen verran vanha etten enää ilmaiseksi näiltä saisi.
Yleensä nuoren miehen ja vanhemman naisen suhteessa ei liiku raha ja molemmat tietävät, jos kyse on vain seksistä eli molemmat saavat hyvää seksiä ilman sitoumuksia. Asetelma muuttuu oikeasti, kun toinen ostaa toisen ihmisen.
Ostaminen on kuitenkin osa nykyajan arvojärjestystä. Olemme itse äänestäneet kokoomuksen suurimmaksi monissa viime vuosien vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Markku on 50-luvulla syntyneen miehen nimi. Kyse siis yli 70-vuotiaasta grandaddystä. Ei ole keski-ikäinen enää. Autojakin varmasti Opel Grandad.
Tästä 60-luvun versio on irstas ja elosteleva setämies Marko, jonka kieroutuneisuus ja perveriot/hyväksikäyttö on potenssiin sata verrattuna Markku-vaariin.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko tosiaan toi Markku, että ne kauniit, nuoret naiset oikeasti ovat ystävällisiä ja mukavia Markulle? Kokeilkoot olla yhteyksissä näihin naisiin ilman rahaa niin miten kävisi? Markku ei tajua että ne naiset salaa ällöävät Markkua mutta rakastavat hänen rajojaan
Vanhempi mies ja nuori nainen pitävät hauskaa keskenään, mutta jostain syystä vanha ja lihava palstatäti naisselittää mistä kukin tykkää tai ei tykkää. Melko hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nää on pedoja?
Onkohan lukio käytynä vai pääsitkö liian helpolla läpi kuten nykyään valitettavasti usein...
Ped*fiili nyt vain tulee mieleen, jos haluaa päästä naimaan mahdollisimman sallittuja nuoria itseään yli 18v nuorempia naisia jostain sairaasta syystä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä kolahtaa mammoilla tunteisiin.
Eikö sinusta tuntuisi isä-ihmisenä pahalta, jos joku keski-ikäinen makselisi tyttärellesi seksistä? Sehän tässä tunteita kuumentaa, ei muu.
Onneksi omalla tyttärellä on terve itsetunto, eikä ole edes pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä Kulttuurin Mies!
Noin juuri pitääkin naisten kanssa toimia. Ottaa naisista se mikä niissä on se ainoa kiinnostava osuus ja nakata se ylimääräinen biologinen kuona siitä ympäriltä roskiin. Tuolla tavalla toimimalla naiset pysyy normaalissa painossa ja muutenkin varpaillaan, eli pysyvät siinä kuosissa ja olotilassa mikä naiselle kuuluukin.
Heti kun naiselle indikoi pysyvämmästä, se alkaa lihoa, demarifemakoitua, rupsahtaa, sitten alkaa se kersojen väylääminen ja räpätys sekä kälätys. Siinä kohtaa menee mieheltä ensin rahat, sitten hermot ja lopuksi elämänhalu.
Miten nainen pysyy ikuisesti nuorena?
Jos valittavana olisi tuo Markku tai ikisinkkuus, niin valitsen sinkkuuden.
Huoh!
Voi helvetti teidän ä m m i e n kanssa. Ei tarvi nuorena py
Olen pysynyt normaalipainossa sekä liikunnan että varmasti myös sen avulla, että puolisoni on aina viestittänyt minulle, että olen haluttava ja seksikäs. Ei ole tullut pahaa mieltä tai masennusta eikä lohtusyömistä.
Bisnes on bisnestä. Kun itsellä ei ole tarjota muuta kuin parasta ennen - päiväyksen ylittänyt rasvainen ruho ja katkera luonne, jäljelle jää nalkutus, moraalinen arvostelu ja hyvesignalointi.
Rahalla on hauska vaikutus naisten dynamiikkaan. Kun ei voida enää itse asettaa ehtoja, vaan markkinat sanelevat haluttavuuden, menetetään koettu valta-asema. Pragmaattisesti ajateltunahan pariutuminen on miehen kannalta hyvin tappiollista ja riskialtista toimintaa erorahoine ja elatusmaksuineen, joten on sikäli kannattavampaa jättää se tekopyhyys pois ja suoraan maksaa siitä mitä haluaa. 400e on tosin omaan makuun rankasti yläkanttiin.
Hauskanpidon paikkoja on suuressa maailmassa käytännössä aina suuremmassa kaupungissa. Eli annetaan rahaa ja vastineeksi saa seuraa ja voidaan samalla esimerkiksi syödä ja juoda yhdessä.
Tällainen voi olla uutta suomalaiselle. Mutta totta se kuitenkin on. Eikä sitä voi moraalisesti mitata täysin yksiselitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se säälittävää ettei saa seksiä kuin rahalla, ja se ettei pysty elättämään itseään kuin myymällä seksiä. En siis paheksu, mutta tosiaan säälittävää
On naisille tyypillistä yrittää hallita miehiä häpeän avulla, koska heillä ei muuta keinoa siihen ole. Tämän kun mies ymmärtää, niin naisista tulee täysin voimattomia.
He ovat fyysisesti heikkoja niin heidän osakseen on jäänyt juonittelu.
Naisethan on lähtökohtaisesti täysiä helvetin käärmeitä. Se mikä niissä käärmeissä on eroa, on vain luonne-erot. Mutta yhtäkaikki, lähtökohtaisesti käärmeitä kaikki tyynni.
Mitä se kertoo miehestä kun tasa-arvo
Kertoo sen että, teillä möhömahaisilla demarifemakko-pyryharakoilla menee tosiasiat ääneen sanottuna melko helvetin huolella tunteisiin. Ja teidän reaktiot paljastaa ja kertoo kaiken olennaisen sekä tarpeellisen.
Jos asia ei olisi kuten sanottua on, mikä se pakottaa noin helvetisti apinanraivolla alkaa inceliksi nimittelemään ja puolustelemaan läskiyttänne? Jos asia ei pitäisi paikkaansa, eikö se olisi sama antaa mennä yhdestä sisään ja toisesta ulos. Itsehän voin olla inceli jos siitä sovitaan ja teille harakoille hyvä mieli saadaan, en minä ala vänkäämään ja todistelemasn kuinka muka en ole :D
Maksan myös hotelliyöstä mieluusti 300-400 euroa 18-vuotiaalle tyllerölle. Kun olin itse parikymppinen, olin tytöille täysin ilmaa. Ei rumaa läskipäätä kukaan halunnut.
Komea en ole vieläkään, mutta yrittäjänä olen päässyt miljonääriklubiin. Minulle 400 euroa on pikkusumma, mutta lukioikäiselle varmasti suuri. Minä tienaan 400 euroa omalla firmalla puolen päivän työllä kevyesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nää on pedoja?
Onkohan lukio käytynä vai pääsitkö liian helpolla läpi kuten nykyään valitettavasti usein...
Ped*fiili nyt vain tulee mieleen, jos haluaa päästä naimaan mahdollisimman sallittuja nuoria itseään yli 18v nuorempia naisia jostain sairaasta syystä?
Ja demari on kommunisti, oletan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä kolahtaa mammoilla tunteisiin.
Eikö sinusta tuntuisi isä-ihmisenä pahalta, jos joku keski-ikäinen makselisi tyttärellesi seksistä? Sehän tässä tunteita kuumentaa, ei muu.
Onneksi omalla tyttärellä on terve itsetunto, eikä ole edes pinnallinen.
Ei tunnu pahalta. En ole tyttäreni vartija.
Vierailija kirjoitti:
Bisnes on bisnestä. Kun itsellä ei ole tarjota muuta kuin parasta ennen - päiväyksen ylittänyt rasvainen ruho ja katkera luonne, jäljelle jää nalkutus, moraalinen arvostelu ja hyvesignalointi.
Rahalla on hauska vaikutus naisten dynamiikkaan. Kun ei voida enää itse asettaa ehtoja, vaan markkinat sanelevat haluttavuuden, menetetään koettu valta-asema. Pragmaattisesti ajateltunahan pariutuminen on miehen kannalta hyvin tappiollista ja riskialtista toimintaa erorahoine ja elatusmaksuineen, joten on sikäli kannattavampaa jättää se tekopyhyys pois ja suoraan maksaa siitä mitä haluaa. 400e on tosin omaan makuun rankasti yläkanttiin.
Muuten ihan kelpo teksti, paitsi että siitä loistaa kilometrien päähän jo pienenä laiminlyöty ja tunnepuolella hylätty incel. Ihmiskunnalle riskimateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko tosiaan toi Markku, että ne kauniit, nuoret naiset oikeasti ovat ystävällisiä ja mukavia Markulle? Kokeilkoot olla yhteyksissä näihin naisiin ilman rahaa niin miten kävisi? Markku ei tajua että ne naiset salaa ällöävät Markkua mutta rakastavat hänen rajojaan
Mies joutuu maksamaan huorralle että kokee tulevansa kohdelluksi ystävällisesti. Mitä tämä kertoo naisista? Eikö lamppu syty missään, kenelläkään? Mikä on tämän kehityksen lopputulos?
Vierailija kirjoitti:
Isäihminen ei pidä äiti-ihmisistä, vaan ostaa seksiä ja huomiota nuorilta ja kauniilta naisilta. Jos nainen kiihtyy häneen, ulos ja jonosta seuraava. Toivottavasti ne seksinuket kehittyvät pian käyttökelpoisiksi, ettei markkujen tarvitse eläviä ihmisiä käyttää hyväkseen.
Laadukas seksinu*ke ajaisi varmasti saman asian. Tulisi lopulta jopa halvemmaksi "Markulle". Puhetta nukella ei tarvitsisi olla kuin pa*e/nu*si mua kovaa tai haluan i*eä sun kyr*ää... Nukke voisi näyttää ihan just sellaiselta kuin "Markku" haluaa, olla iso/pienirintainen, blondi/brune/thaikku/tummaihoinen, posliini/haluttu karvoitus... Ja kenenkään naisen tai varsinkaan tytön ei tarvitsisi alistus spe*maviemäriksi... Ja älykkäämpi keskustelu onnistuisi varmasti myös ohjelmoida nukelle, jos joku "Markku" sitten sitä oikeasti haluaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nää on pedoja?
Ja demari on kommunisti, oletan?
Olettaminen on turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nää on pedoja?
Olen sanonut aina tätä. Nämä *haluan kokea TYTÖN* tyypit pitäisi kartoittaa tarkasti.
Pedofiili-Markulla voi ostattaa kalliita asioita, joilla saa tehtyä vaikutuksen omanikäisiin poikiin. Siis sellaisia kalliita asioita, joita oma iskä ei suostu ostamaan.
Samoja kokemuksia itselläkin. Muslimimiehen ovat hyvää aviomatskua. Uskollisia, romanttisia ja omaavat hyvät sähkytaidot.
Suomalaisia miehiä kiinnostaa vain kaljan hinta.