Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikko Hyppönen ennustaa tulevaisuutta, joka on kuin tieteiselokuvasta

Vierailija
12.06.2025 |

Hyppönen kertoo, että mitä parempia droonien torjuntamekanismit ovat, sitä itsenäisempiä koneista tulee.

Varmaankin kehityksen päätepiste on, että ei ole mitään kontrollikanavaa. Ennen pitkään se on sitä, että on täysin autonomisia robotteja maalla, merellä ja ilmassa, jotka sotivat keskenään. 

Tiedän, että tämä kuulostaa vähän scifi-elokuvalta, mutta tähän suuntaan ollaan menossa, Hyppönen sanoo.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mikko-hypponen-ennustaa-tulevaisuut…

Koneiden kapinan päivä lähestyy, oletko valmis?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä jalkaväen sotilaita sinne rintamalle kannata laittaa, jos on sarjatyönä tehtaassa valmistettuja kyborgeja jotka eivät nuku eivätkä pelkää.

Vierailija
2/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ihmissotilaat vain tiellä kun dronet ja robotit sotii toisiaan ja siviilejä vastaan tulevaisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens vuosikymmenellä nähdään varmaan suuremmin robottien tuleminen. Ei pelkästään sotatantereille vaan siviilimaailmaan. Robotit + tekoäly alkaa olemaan siinä pisteessä että pian on taloudellisesti kannattavampaa antaa robotin tehdä työt jotka kuuluvat ihmiselle. Siinä on lakkoileva, rapulainen tai ihan vaan ok työntekijä vaan tiellä kun kone tekee töitä. 

Vierailija
4/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens vuosikymmenellä nähdään varmaan suuremmin robottien tuleminen. Ei pelkästään sotatantereille vaan siviilimaailmaan. Robotit + tekoäly alkaa olemaan siinä pisteessä että pian on taloudellisesti kannattavampaa antaa robotin tehdä työt jotka kuuluvat ihmiselle. Siinä on lakkoileva, rapulainen tai ihan vaan ok työntekijä vaan tiellä kun kone tekee töitä. 

Puhu sinä vaan omasta puolestasi!

Vierailija
5/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppönen unohtaa, että akkuteknologia ei ole kehittynyt vuosikymmeniin.

Autonomisten robottien armeija on yhtä tyhjän kanssa, jos ne hyytyvät talvimetsässä ensimmäisen tunnin jälkeen.

Vierailija
6/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa-Hyppönen, money walks ja bullshit talks.

Vierailija
7/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu sinä vaan omasta puolestasi!

Puhun myös omasta puolestani. Tietenkin. Osa työpaikoista on turvassa pidempään kuin toiset. 

Vierailija
8/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookei. Toiset päättää, minä pidän sohvaa selässä ja ehkä, ehkä haen reilun tunnin päästä olutta Ääsmarketista. 

Pitäisikö minun pelätä? Pitäisikö minun pelätä Venäjän aloittavan kolmannen maailmansodan? Pitäisikö minun pelätä maailmanloppua?

Kaikki asioita, joihin en voi vaikuttaa mitenkään. 

Vierailija
9/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppönen unohtaa, että akkuteknologia ei ole kehittynyt vuosikymmeniin.

Autonomisten robottien armeija on yhtä tyhjän kanssa, jos ne hyytyvät talvimetsässä ensimmäisen tunnin jälkeen.

Akkuteknologia jos mikä on kehittynyt viime vuosina ja vuosikymmeninä erittäin paljon ja kehittyy koko ajan lisää. 

Vierailija
10/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ookei. Toiset päättää, minä pidän sohvaa selässä ja ehkä, ehkä haen reilun tunnin päästä olutta Ääsmarketista. 

Pitäisikö minun pelätä? Pitäisikö minun pelätä Venäjän aloittavan kolmannen maailmansodan? Pitäisikö minun pelätä maailmanloppua?

Kaikki asioita, joihin en voi vaikuttaa mitenkään. 

Turha pelätä asioita joihin ei voi vaikuttaa. Siinä oot ihan oikeassa. 

Vierailija
11/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooni kauppias ennustaa rooni maailmaa. Yllätyitkö?

Vierailija
12/12 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se komiata kun komentaisi drooniarmeijan itään ja käskisi että tapa kaikki.