Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi apua, että hävettää!! Kysyin kutsuilla ei-raskaana olevalta että milloin on laskettu aika...

Vierailija
24.03.2007 |

Nainen vastasi, että lapseni ovat 3- ja 5-vuotiaita ja lisää ei ole tulossa. loppuajan kutsuilla olin tulipunainen ja pahinta oli, että noin 10 ihmistä kuuli tämän.. tapahtuneesta on viikko ja vieläkin hävettää!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on tuota kysytty usein, ja aina se on yhtä noloa.

Mutta miksi sitä pitää mennä kyselemään? Ellei siis vatsa ole ihan selkeen iso vauvamaha jo?

Vierailija
2/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kysy ihmiseltä mitään raskaudesta ellei A) ihminen itse aloita siitä keskustelua B) ole jo tiedossa että odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aiheesta nolostelet, todella typerä moka!

Vierailija
4/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita joita ei tarvitse aina kykyä ja varmistaa. Jos nainen on raskaana niin olisiko liikaa vaadittu, että odottaisi hänen ilmoitustaan. Onneksi nainen jolta kysyit laskettua aikaa ei kärsinyt lapsettomuudesta.

Vierailija
5/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäisin vastaavassa onnittelutilanteessa herneet nenään.

Vierailija
6/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu, jos ei ole käytöstapoja. Ja valitettavasti yhä useammalta ne puuttuvat :(

Vierailija
7/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ihan aiheesta nolostelet, todella typerä moka!

Vierailija
8/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lihonnut, maha oli ISO ja käytti vielä sellaista ylhäältä tiukempaa, alaspäin levenevää paitaa joita on ollut H&M mammaosastolla. Plus että tiesin, että heillä on ollut vauvahaaveita jo jonkin aikaa.

Onneksi en onnitellut tätä tuttavaa, vaan kysyin yhteiseltä ystävältämme (joka oli samassa porukassa) kun tämä tuttu meni vessaan, että onko XXX raskaana. Ei ollut. Vaikka olisin voinut 100% varmasti sanoa että on.

Vierailija
9/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" et sunkaan sinä oo taas raskaana !" Teki mieli lennättää muija samantien takaisin ovesta !

Vierailija
10/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukassa puhuttiin vauvajutuista ja mukana oli monta raskaana olevaa. kutsut olivat vauvavaatekutsut. tilannearvioni ei osunut kohdalleen. mitä te oikein raivoatte, kenelläs täällä ei ole käytöstapoja kun idiootiksi haukutaan????

ap

Vierailija
11/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin päin että olen huomannut tutulla kasvaneen mahan, mutta en ole kommentoinut koska en ole tiennyt varmasti onko raskaana vai lihonnut. Sitten he itse sanovat että heille on tulossa vauva, emmekö ole huomanneet muka vatsaa? Turha valehdella että en ole huomannut, joten sanoin huomanneeni. Siitä molemmat loukkaantuivat kun en ollut kommentoinut asiaa aikaisemmin, ja luulivat että minä luulin heidän vain lihonneen.

Hohhoijaa ihan sama miten päin aina väärin...

Vierailija
12/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut raskaana, en edes lihonnut. Mulla oli päällä sellainen paita, missä oli joku muodinmukainen rypytys edessä. Yksi ystävä tuli sitten onnittelemaan ja kyselemään, että koskas on laskettu aika. Menin aika hämilleni, mutta en kyllä nolostunut yhtään.

Itse asiassa se oli aika hauska tapaus. Tapaus avasi silmiäni sen verran, että huomasin paitani tosiaan vääristävän aikalailla vartaloani. En ole pitänyt sitä paitaa sen jälkeen yleisillä paikoilla.

Vierailija
13/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siitä lähtien vihannut kyseistä ihmistä. Itsellään on niin lihava maha, että voisi odottaa kaksosia.

Vierailija
14/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on kysytty muutaman kerran. Eka kysyjä kysäisi ohimennen vain ja toinen kailotti kovaan ääneen mielipiteensä asiasta. Arvatkaa kumpi ärsytti...ja en ollut raskaana. Nyt kun olen niin saa nähdä tuleeko kukaan sanomaan mitään. Itse en sano ääneen mitään jos toinen ei kerro uutisia.

Vierailija
15/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolotti.

Arvaas miten kävi parin kuukauden kuluttua lykkäs vaunuissa vauvaansa. Mietin miksi ihmeessä joku kieltää masuvauvansa olemassa olon joka oli päivänselvää enhän muuten olisi asiasta maininnut.

Joten odottele rauhassa voi se ollakin raskaana ja jos ei ole ehkä ryhtyy laihikselle.

Vierailija
16/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli kaikin puolin kiusallinen. Itse tiesin olevani lihonut mutta eihän se mitään vauvamahaa ollut. Kuitenkin posket punaisina kielsin olevani raskaana koska en 2 keskenmenon jälkeen halunnut raskauden olevan julkista tietoa. Minua onnitellut sukulaistäti meni niin noloksi että olisi voinut vajota maanrakoon.

heti NP ultran jälkeen soitin tälle tädille ja sanoin että taitaa olla hänellä tosi tarkka vainu. Eli ystäviä ollaan tädin kanssa edelleen ;-). Mä oon samaa mieltä kun joku muu että noita sattuu. Ja ymmärrän ap:n harmin mokastaan. Älä kuitenkaan välitä! Ei se niin vakavaa ole ja jos tuo tuttava ei tosiaan ole raskaana niin saipa motivaatiota laihduttaa =)

Vierailija
17/17 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän pulskistunut viime aikoina, ja sitä vartalotyyppiä, että kaikki kerääntyy mahaan. Ei itse aluksi edes tajunnut, mistä onniteltiin, mutta myöhemmin häntä vaan nauratti. Onneksi on hyvä itsetunto naisella. :)

Meitä taas miehen kanssa huvitti tuttujen äärimmäinen hienotunteisuus, kun minä, joka olen aina ollut tosi laiha, aloin viime syksynä pullistua mahan seudulta. Oli säädyttömän hauskaa seurata niitä varovaisia vilkaisuja, kun ihmiset yrittivät pähkäillä, että voiko sitä nyt onnitella vai ei. :) Myönnän, olimme vähän tuhmia, emmekä heti kertoneet ihan siitä ilosta. :)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän