Minkä ikäisenä huomasit ensimmäiset harmaat hiukset?
Kommentit (37)
Vähän yli 30 vuotiaana. Mikäli jatkan sukuni miesten perinnettä niin hiukseni ovat täysin harmaat 40 vuotiaana ja valkoiset 50 vuotiaana.
Minä löysin itseltäni ensimmäisen harmaan hiuksen 25 vuotiaana, sen jälkeen niitä on löytynyt aina sillointällöin.
Mä olin vauvaikäinen kun mummolla näin harmaat hiukset ; )
Olen tummahiuksinen ja pää on pullollaan siellä täällä olevia kiiltävän hopeanvalkoisia hiuksia. Olen 32-vuotias nainen. Ärsyttää, pakko varmaan alkaa värjätä hiuksia :(
Vierailija kirjoitti:
Mä olin vauvaikäinen kun mummolla näin harmaat hiukset ; )
Ai vittu sä oot nokkela!! Hahahahahaaaa haaa haaa haaah
42-vuotiaana. Voi olla, että stressi aikaisti ensimmäisten harmaiden tuloa.
Ei vielä, olen 40. Miehellä löytyi ekat jo joskus 35-vuotiaana, mutta ei niitä ole tullut juurikaan lisää eikä hänellä hiuksetkaan ole harventuneet.
Noin 30v. Nyt 32v ja tummien pitkien hiusten seasta löytyy sieltä täältä hopeista hiuksia. En häpeä. Kannan harmaat hiukseni ylpeydellä, enkä pyri niitä peittelemään tai värjäämään. :) Kasvoilta näytän tosin 25v joten kontrasti saattaa olla myöhemmin hieman erikoinen hihi
Vierailija kirjoitti:
Olen tummahiuksinen ja pää on pullollaan siellä täällä olevia kiiltävän hopeanvalkoisia hiuksia. Olen 32-vuotias nainen. Ärsyttää, pakko varmaan alkaa värjätä hiuksia :(
Mä olen vähän kade, minusta harmaat hiukset ovat hienot :)
T. N35
29, nyt 32 ja harmaita tulee kiihtyvällä tahdilla. Ollut rankka elämänvaihe ja selvästi kova stressi on lisännyt harmaiden määrää. Jospa alkaisi harmaantuminen hidastumaan, kun olen nyt viimein saanut oman värin kasvatettua takaisin. Niin ei tarvitsisi heti taas värjätä. Minullakin tummahkot hiukset. Äidilläni oli lähes mustat ja nelikymppisenä harmaa. Että kai se kulkee suvussa myös, kuinka aikaisin harmaantuu.
Lasketaanko harmaa kulmakarva? 35-vuotiaana. Hiuksista en osaa sanoa, koska minulla on niin vaalea hius.
48v.
Harmaannuin rankan stressin aikana nopeasti.
Se että surusta saa harmaita hiuksia ei ole vitsi.
Kolmekymppisenä. Mulle on tullut hopeanharmaa raita pitkiin hiuksiini. Se on ihan jees. N 33
Noin 20-vuotiaana. Mulla on korvan päällä arpi ja sen vieressä kasvavat hiukset oli jo parikymppisenä mulla harmaita.
32 v ensimmäiset yksittäiset ohimolla, hiukset harmaantuu kunnolla juuri ohimoista 43 v (puolessa vuodessa).
En huomannut, mutta ystäväni huusi kurkku suorana työpaikalla:
" ihan harmaa hius, katsokaa X:llä on harmaa hius" joskus 30-40v välillä.Sellaista on ystävyys!
En ole vielä löytänyt, olen kolmekymppinen. Samanikäisellä miehelläni ensimmäiset löysin jo varmaan viisi vuotta sitten, nykyään ei tarvitse edes erityisesti etsiä. Hänellä on tummanruskeat hiukset, joista harmaat toki näkyy paremmin kuin omista vaaleistani.
46 vuotiaana eli puoli vuotta sitten. Miespuoliselle kaverilleni alkoi harmaita tulemaan jo alle kolmekymppisenä.