Miksi naisten seksihalut lopahtavat kun ikää tulee 40v
Kun parisuhteessa joutuu muistuttelemaan vaimolle usein seksistä ettei lopu aivan kokonaan, toteamaan että itse haluaisi ihan joka päivä, alkaa 40v vaimo aina lässyttämään tulevista vaihdevuosista ja sen esioireista.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiasia on että nainen ei jaksa samaa seksiä. Tutkitusti nainen kyllästyy nopeasti, miehet ei. Nainen haluaa pitkässä suhteessa seksiä jos on vailla jotakin tai haluaa edistää että tulee vaikka mukava reissu tai viikonloppu. Tutkitusti se ei auta vaikka mies tekisi 90% kotitöistä. Kotitöitä tekevä mies on tutkitusti turn Off naiselle. Nainen haluaa huomiota ja kehuja, mutta sekin on eri asia kun se tulee tuntemattomalta. Jos oma mies on kehunut 20 vuotta niin se ei tunnu enää samalta. Naisesta se tuntuu että se on vain miehen keino yrittää houkutella seksiin. Yksilöitä on aina. En siis sano että aina on näin. Mutta olen kuunnellut naisia, miehiä, lukenut artikkeleja, tutkimuksia, kuunnellut podcasteja ja lukenut kommentteja. Niin paljon on taustatietoa, että näissä mainitsemissani asioissa on totuus. Niinku sanoin, ei aina, mutta isossa kuvassa usein. Nainen haluaa taas uudessa suhteessa vaikka vanhassa
Eli miehen pitää ansaita seksi palvomalla naista eikä naisen tarvi ansaita miestä häntä palvomalla...
Yksi tehokas seksihalujen tappaja on hormonaalinen ehkäisy. Voi viedä naiselta halut kokonaan. Jos lapset tehty niin miehelle sterilointi (vasektomia) ja pillerit tai hormonikierukka pois.
Rakastajana voi noita omia taitojaan tietenkin kehittää ja vaihdella kuviota. Ei aina saman kaavan mukaan. Oletko kysynyt naiselta mitä hän haluaisi?
M59+
Monia nelkymppisiä ja jopa vanhempia naineena pidän kyllä heitä erittäin kiimaisina ja halukkaina .Aina on saanut kun on haluttanut ja monesti nämä itse kysyvät että saisko sitä.