Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisten seksihalut lopahtavat kun ikää tulee 40v

Vierailija
11.06.2025 |

Kun parisuhteessa joutuu muistuttelemaan vaimolle usein seksistä ettei lopu aivan kokonaan, toteamaan että itse haluaisi ihan joka päivä, alkaa 40v vaimo aina lässyttämään tulevista vaihdevuosista ja sen esioireista. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelit, että vaimo syttyy ihan itsekseen ilmoittamalla??  Mitä olet tehnyt sen eteen että vaimosi haluaisi ja hänen halut pysyisivät yllä ja miksi haluaisi yhä uudelleen. 

Oman vaimoni halut eivät ole koskaan hiipuneet vaihdevuodetkin tuli ja meni.

Vierailija
2/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelit, että vaimo syttyy ihan itsekseen ilmoittamalla??  Mitä olet tehnyt sen eteen että vaimosi haluaisi ja hänen halut pysyisivät yllä ja miksi haluaisi yhä uudelleen. 

Aina sama jankutus alkaa siitä mitä olet tehnyt sen eteen että vaimo halusi. Kaiken. Ei ole siitä kiinni ollenkaan. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sama jankutus alkaa siitä mitä olet tehnyt sen eteen että vaimo halusi. Kaiken. Ei ole siitä kiinni ollenkaan. Ap

Ai sinäkö nämä samat aloitukset naisten haluttomuudesta aina teet, kun et ole saanut omaa naistasi pysymään halukkaana. Toiset miehet saa vaikka 40v ikäiset naiset ovatkin tunnetusti jo vaativampia  tyydytettäviä. 

Vierailija
4/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin yhtä suurella otannalla kuin sinä kysyä että miksi miesten kyvyt lopahtaa kun ne täyttää 45? 

Vierailija
5/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jo lähempänä kuuttakymppiä kuin viittäkymppiä. Ollaan pitkässä parisuhteessa, jossa on seksiä keskimäärin joka toinen päivä, jakaantuu niin että toisinaan seksiä on pari kertaa viikossa ja toisinaan sitä on aamuin illoin monta päivää putkeen.

Jotain meillä on kai tehty toisin kuin Ap:n parisuhteessa, kun tilanne on näin tyydyttävä ja sama meno jatkunut jo vuosia.

Ehkä Ap:lla olisi aihetta kysellä naiseltaan, miten kokee yhteisen seksinne ja kaipaako vaihtelua,  uudenlaista sisältöä tai erilaista tapaa kohdata hänet? Tai millainen seksi sytyttäisi häntä aivan erityisesti? Saako hän esimerkiksi orgasmeja seksinne aikana? Nauttiiko oikeasti vaan toimiiko enemmänkin miehen tyydyttäjänä eikä itse saa siitä irti oikein mitään?

Annatko positiivista huomiota ja tarjoatko läheisyyttä muutenkin kuin vain seksiä häneltä vongatessasi? Näillä monesti miehen mielestä pikkuasioilta tuntuvilla jutuilla voi olla yllättävän isosti vaikutusta erityisesti naisten seksihaluihin.

Yksi seksihaluihin helposti vaikuttava asia on sekin miten tasaisesti puolisoiden välinen työkuorma jakautuu, joutuuko toinen tekemään vaikka kotitöitä selkeästi enemmän kuin toinen. 

M57 ja N56

Vierailija
6/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja seksi maistuu oikein hyvin! Miehellä sitä on enemmän vaikeuksia, ei halua niin usein kuin nuorempana. 

Vierailija
7/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja seksi maistuu oikein hyvin! Miehellä sitä on enemmän vaikeuksia, ei halua niin usein kuin nuorempana. 

Olen 44-vuotias nainen ja sama homma. Mies kyllä haluaa vielä, mutta ei yhtä usein.

Vierailija
8/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lähemmäs 50v eikä oo halut hiipunut. Lisääntynyt vaan. 

Vierailija
9/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ollaan jo lähempänä kuuttakymppiä kuin viittäkymppiä. Ollaan pitkässä parisuhteessa, jossa on seksiä keskimäärin joka toinen päivä, jakaantuu niin että toisinaan seksiä on pari kertaa viikossa ja toisinaan sitä on aamuin illoin monta päivää putkeen.

Jotain meillä on kai tehty toisin kuin Ap:n parisuhteessa, kun tilanne on näin tyydyttävä ja sama meno jatkunut jo vuosia.

Ehkä Ap:lla olisi aihetta kysellä naiseltaan, miten kokee yhteisen seksinne ja kaipaako vaihtelua,  uudenlaista sisältöä tai erilaista tapaa kohdata hänet? Tai millainen seksi sytyttäisi häntä aivan erityisesti? Saako hän esimerkiksi orgasmeja seksinne aikana? Nauttiiko oikeasti vaan toimiiko enemmänkin miehen tyydyttäjänä eikä itse saa siitä irti oikein mitään?

Annatko positiivista huomiota ja tarjoatko läheisyyttä muutenkin kuin vain seksiä häneltä vongatessasi? Näillä monesti miehen mielestä pikkuasioilta tuntuvilla jutui

lla voi olla yllättävän isosti vaikutusta erityisesti naisten seksihaluihin.

Yksi seksihaluihin helposti vaikuttava asia on sekin miten tasaisesti puolisoiden välinen työkuorma jakautuu, joutuuko toinen tekemään vaikka kotitöitä selkeästi enemmän kuin toinen. 

M57 ja N56

Näin se on bro meilläkin mennyt vaikka lähestytään jo 70v ikää. Monet miehet täällä ymmärtäneet väärin mitä olen tarkoittanut kuin sanonut, että menty vaimon ehdoilla. Totta kai menyt sen mukaan, että varmistettu vaimon orgasmit ja tyydytys ja tyytyväisyys parisuhteeseen muutenkin. Miehen pitää pysyä hereillä siihen mitä  vaimo kaipaa milloinkin  ja pitää himoa yllä. MInutkin miehenä sytyttää se kaikista parhaiten, että vaimoni nauttii ja haluaa minua yhä edelleen. Sen eteen olen tehnyt asioita ja jättänyt toisia tekemättä. 

Vierailija
10/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisellasi sairauksia

Vierailija
11/23 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on huonoa, sitä on haluton harrastamaan. Avaajan vaimolla on varmasti hyvä rakastaja, sillä 4- ja 5-kymppiset naiset ovat seksuaalisuutensa parhaissa vuosissa.

Vierailija
12/23 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuiskin. Itsellä halut kasvaa vuosi vuodelta ja halukas yhtä mittaa. Miestä seksi innostaa vaan harvoin. En usko että tästä tilanteesta tulee puolessa toista vuodessa muutosta alenevaan suuntaan.

Vierailija
13/23 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos näin. Vaimo täyttää 38 ja mun on todella vaikea pysyä mukana. Olen harkinnut pistettäviå erektio lääkkeitä vaikka mela seisoo hyvin ilmankin. Pitäisi vaan pystyä useammin päivässä.

Vierailija
14/23 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla naisella seksihalujen hiipuminen alkaa heti hääkakun syömisen jälkeen.

Vierailija
15/23 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalilla naisella seksihalujen hiipuminen alkaa heti hääkakun syömisen jälkeen.

Ei sulla yhtään vanhempaa vitsiä olisi varastossa? Tästä tuli sellainen 50-luvun mustavalkoisen komediafilmin fiilikset, mutta pystyt varmaan parempaankin!

Vierailija
16/23 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihaluni ovat ihan tapissa rakastajani kanssa. Aviomies sen sijaan ei kiinnosta eikä hänkään ole kiinnostunut minusta. Olen 50++.

Vierailija
17/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on että nainen ei jaksa samaa seksiä. Tutkitusti nainen kyllästyy nopeasti, miehet ei. Nainen haluaa pitkässä suhteessa seksiä jos on vailla jotakin tai haluaa edistää että tulee vaikka mukava reissu tai viikonloppu. Tutkitusti se ei auta vaikka mies tekisi 90% kotitöistä. Kotitöitä tekevä mies on tutkitusti turn Off naiselle. Nainen haluaa huomiota ja kehuja, mutta sekin on eri asia kun se tulee tuntemattomalta. Jos oma mies on kehunut 20 vuotta niin se ei tunnu enää samalta. Naisesta se tuntuu että se on vain miehen keino yrittää houkutella seksiin. Yksilöitä on aina. En siis sano että aina on näin. Mutta olen kuunnellut naisia, miehiä, lukenut artikkeleja, tutkimuksia, kuunnellut podcasteja ja lukenut kommentteja. Niin paljon on taustatietoa, että näissä mainitsemissani asioissa on totuus. Niinku sanoin, ei aina, mutta isossa kuvassa usein. Nainen haluaa taas uudessa suhteessa vaikka vanhassa ei seksi olisi maistunut. Tämä liittyy uutuuden viehätykseen ja miten se vaikuttaa hormoneihin. Ei se mieskään nollasta sataan syty enää joka kerta 20v jälkeen. Vaaditaan se että aidosti nainen on mukana ja että sen huomaa. 

Vierailija
18/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi...

Vierailija
19/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kohtuullisen aktiivinen seksielämä. Pidän ja nautin seksistä. N56

Vierailija
20/23 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on että nainen ei jaksa samaa seksiä. Tutkitusti nainen kyllästyy nopeasti, miehet ei. Nainen haluaa pitkässä suhteessa seksiä jos on vailla jotakin tai haluaa edistää että tulee vaikka mukava reissu tai viikonloppu. Tutkitusti se ei auta vaikka mies tekisi 90% kotitöistä. Kotitöitä tekevä mies on tutkitusti turn Off naiselle. Nainen haluaa huomiota ja kehuja, mutta sekin on eri asia kun se tulee tuntemattomalta. Jos oma mies on kehunut 20 vuotta niin se ei tunnu enää samalta. Naisesta se tuntuu että se on vain miehen keino yrittää houkutella seksiin. Yksilöitä on aina. En siis sano että aina on näin. Mutta olen kuunnellut naisia, miehiä, lukenut artikkeleja, tutkimuksia, kuunnellut podcasteja ja lukenut kommentteja. Niin paljon on taustatietoa, että näissä mainitsemissani asioissa on totuus. Niinku sanoin, ei aina, mutta isossa kuvassa usein. Nainen haluaa taas uudessa suhteessa vaikka vanhassa ei seksi olisi maistunut. Tämä liittyy uutuuden vi

Höpö höpö taas. Puhut naisista ja naisten puolesta vaikket miehenä tiedä. Puhuisit vain omasta puolestasi. Sitä paitsi ne kotityöt ovat itsestään selvyys ja se mitä nainen halua on että mies haluaa häntä, osoittaa halunsa ja rakkautensa ja pystyy hänet tyydyttämään.  Halut loppuu heti jos mies pitää naistaan itsestään selvyytenä ja luulee "saavansa" seksiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä