Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisille on niin tärkeää, että mies tekee samanlaisia asioita kuin nainen?

Vierailija
11.06.2025 |

Miehille tuo on  täysin yhdentekevää. Mies on kiinnostunut vain pantavimman näköisistä naisista.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitä sellaisella miehellä tekee, joka haluaa ihan eri asioita kuin minä? Yleensä parisuhteessa pyritään siihen, että on yhteinen arvomaailma, tulevaisuuden tavoitteet ja kiinnostuksen kohteet. Tällöin suhteesta tulee merkityksellisempi, mielenkiintoisempi ja yleensä myös sopuisampi. Kyllähän näkee tällaisia suhteita, joissa ihmiset ovat menneet yhteen vain ulkoisen viehätysvoiman takia, eikä tällaiset suhteet yleensä kestä kauaa ja ne, jotka kestävät, ovat usein varsin riitaisia.

Minulle on treffipalstoilla naiset laittaneet viestejä, joilla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet kuin minullakin on profiilissa, mutta nämä naiset eivät ole olleet tarpeeksi nuoria ja kauniita,

Treffipalstoista ei kannata maksaa, koska ei siellä maksullisessa versiossa ole yhtään sen parempaa laatua.

Mutta juuri tuossa yhdessä kommentissa sanottiin, että ei saa haluamiaan naisia, koska ei ole maksullista versiota. Ja jos ei näissä sovelluksissa ole sopivia naisia niin miksei sitten mene etsimään naisia livenä. Tuolla yöelämässä pyörii vaikka kuinka paljon niitä kauniita, nuoria naisia. 

Vierailija
62/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa varmuudella panna ja vain panna niin kääntyy suosiolla maksullisten puoleen tai itse o nanoiden onneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä sellaisella miehellä tekee, joka haluaa ihan eri asioita kuin minä? Yleensä parisuhteessa pyritään siihen, että on yhteinen arvomaailma, tulevaisuuden tavoitteet ja kiinnostuksen kohteet. Tällöin suhteesta tulee merkityksellisempi, mielenkiintoisempi ja yleensä myös sopuisampi. Kyllähän näkee tällaisia suhteita, joissa ihmiset ovat menneet yhteen vain ulkoisen viehätysvoiman takia, eikä tällaiset suhteet yleensä kestä kauaa ja ne, jotka kestävät, ovat usein varsin riitaisia.

Äh. Samanlaiset ihmiset vain kadehtivat toisiansa.