Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisille on niin tärkeää, että mies tekee samanlaisia asioita kuin nainen?

Vierailija
11.06.2025 |

Miehille tuo on  täysin yhdentekevää. Mies on kiinnostunut vain pantavimman näköisistä naisista.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kumpikin saa vapaajalla harrastella mitä haluaa. Kodi pidämme kunnossa yhdessä, siivous, ruuanlaitto, Lasten koulut ,kyyditykset ,Ym mitkä koskee kummankin normielämään...

Juuri tuollaista kämppiselämää en enää kaipaa. Vaan että on yhteisiä kiinnostuksen ja tekemisen kohteita, ja myös tietty halua viettää aikaa yhdessä.

En tee mitään parisuhteella, joka on sitä, että siivotaan kotona yhdessä ja sitten mennään vietyämään laatuaikaa jonkun muun kanssa.

Vierailija
22/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sellaisella miehellä tekee, joka haluaa ihan eri asioita kuin minä? Yleensä parisuhteessa pyritään siihen, että on yhteinen arvomaailma, tulevaisuuden tavoitteet ja kiinnostuksen kohteet. Tällöin suhteesta tulee merkityksellisempi, mielenkiintoisempi ja yleensä myös sopuisampi. Kyllähän näkee tällaisia suhteita, joissa ihmiset ovat menneet yhteen vain ulkoisen viehätysvoiman takia, eikä tällaiset suhteet yleensä kestä kauaa ja ne, jotka kestävät, ovat usein varsin riitaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei halua parisuhdetta vain vakipillun.

Vierailija
24/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kumpikin saa vapaajalla harrastella mitä haluaa. Kodi pidämme kunnossa yhdessä, siivous, ruuanlaitto, Lasten koulut ,kyyditykset ,Ym mitkä koskee kummankin normielämään...

Juuri tuollaista kämppiselämää en enää kaipaa. Vaan että on yhteisiä kiinnostuksen ja tekemisen kohteita, ja myös tietty halua viettää aikaa yhdessä.

En tee mitään parisuhteella, joka on sitä, että siivotaan kotona yhdessä ja sitten mennään vietyämään laatuaikaa jonkun muun kanssa.

Mäkään en tajua tätä. Kuulostaa, että ei oikein pidä siitä kumppanistaan jos ei halua tehdä mitään muuta sen kumppanin kanssa kun ne pakolliset asiat. Mä halauan ainakin sellaisen kumppanin, jonka seurassa viihdyn ja joka haluaa tehdä suurinpiirtein samoja asioita kun minä. Miksi tyytyä vain kämppissuhteeseen kun voi saada jotain paljon parempaakin?

Vierailija
25/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen pantavan näköisen naisen haluaa pitää, täytyy miehen olla muutakin kuin pantavan näköinen. Parasta seksiäkin heteronainen kun saa itsekseen. 

Vierailija
26/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä sellaisella miehellä tekee, joka haluaa ihan eri asioita kuin minä? Yleensä parisuhteessa pyritään siihen, että on yhteinen arvomaailma, tulevaisuuden tavoitteet ja kiinnostuksen kohteet. Tällöin suhteesta tulee merkityksellisempi, mielenkiintoisempi ja yleensä myös sopuisampi. Kyllähän näkee tällaisia suhteita, joissa ihmiset ovat menneet yhteen vain ulkoisen viehätysvoiman takia, eikä tällaiset suhteet yleensä kestä kauaa ja ne, jotka kestävät, ovat usein varsin riitaisia.

Onko ne yhteiset kiinnostuksen kohteet alunperin naisen kiinnostuksen kohteita vai aidosti yhteisiä?

Vierailija
27/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että kukaan ei väitä Ap:n väitettä epätodeksi. Se on parisuhteelle mielestäni parempi, että on omia harrastuksia. Ei tarvitse aina olla joka paikassa kahdestaan.

Mutta AP sanoi että yhdessä ei tehdä mitään muuta kuin pannaan. Kyllä normisuhteessa on niitä omiakin harrastuksia, mutta silti tehdään yhdessä muutakin kuin pannaan.

Vierailija
28/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne yhteiset kiinnostuksen kohteet alunperin naisen kiinnostuksen kohteita vai aidosti yhteisiä?

No kun minä (nainen) aikoinaan etsin kumppania, niin nimenomaan olin kiinnostunut miehistä, joilla on suurin piirtein samanlaiset kiinnostuksen kohteet kuin minulla. Se on nimenomaan osa sitä vetovoimaa ja lisää yhteenkuuluvuuden tunnetta. Itse esimerkiksi rakastan matkailua, joten oli päivän selvää, että etsin sellaista miestä, joka tykkää itsekin matkustaa ja ylipäätään kokeilla uusia asioita. En olisi viehättynyt sellaisista miehistä, jotka haluavat viettää koko elämänsä neljän seinän sisällä.

Vierailija
29/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin sellaisen ihmisen kanssa suhteessa jonka seurassa en viihdy kun voin löytää sellaisenkin, jonka seurassa viihdyn?

Vierailija
30/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas paljastui yhden primitiivisen urosyksilön tyhjä liskopää, jonne ei mahdu mitään älyllistä, mutta näkökyky on.

"Pantavan näköinen" ei silti ole aina käytännössä pantava. Huonossa repussa voi olla hyvät eväät ja päinvastoin.

Elämänkokemuksella ja sydämensivistyksellä viehättää toki fiksumpaa ainesta kuin pelkät primitiivijörnijäpölvästit.

Vierailija
31/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies menisi yhteen sellaisen naisen kanssa, joka ei halua tehdä mitään yhdessä miehen kanssa? Teeskentelyllä ei pääse pitkälle. 

Vierailija
32/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Sinähän täällä taas näet vaivaa naisten "vääränlaisista" ja "vääristä" kiinnostuksenkohteista? Mies kuin mies on monta kertaa niin itsekäs ja muutenkin kehno petipuuhissa, että satisfyer päihittää _heikon panopeikon_ mennen tullen. Lisäksi miksi omaa tyhjyyttään, tylsyyttään, tyhmyyttään ja yksitoikkoisuuttaan alati töräyttelevät rivihönömiehet luulevat naisten kiinnostuvat hönöistä vain koska nämä (itse 100% epäkiinnostavat) kiinnostuvat mm. "pantavannäköisnaisista"?

Vierailija
33/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pantavimma? 

Vierailija
34/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pantavimma? 

Naisvärkinkantoteline(-esine)et, joihin kaikista mieluiten ja suurimmissa vimmoissani ähkien tunkisin eltaantunutta katkarapuani.

Vierailija
35/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelusi kuulostaa aika keskenkasvuiselta. Kyllä henkisesti kypsät miehet haluavat suhteelta muutakin kun seksiä.

Vierailija
36/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies menisi yhteen sellaisen naisen kanssa, joka ei halua tehdä mitään yhdessä miehen kanssa? Teeskentelyllä ei pääse pitkälle. 

Mies valitsee aina nuorimman ja kauneimman naisen minkä saa. Miehelle on tärkeintä, että nainen miellyttää sängyssä miehen silmää.

Vierailija
37/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että kukaan ei väitä Ap:n väitettä epätodeksi. Se on parisuhteelle mielestäni parempi, että on omia harrastuksia. Ei tarvitse aina olla joka paikassa kahdestaan.

Mikä siinä olisi outoa? Ihan normaalia toivoa yhteneväisiä mielenkiinnonkohteita kun kumppania etsii. Itse käyn täysipäiväisesti töissä kuten ovat kaikki miehenikin käyneet joten ollaan jo suurin osa valveillaoloajasta erillämme.

Vierailija
38/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehelläni on kummallakin niin paljon harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita, että olisi ihme jos niistä ei löytyisi sekä yhteistä että omaa. 

Vierailija
39/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on siitä miehestä kiinni. Jos tutustumisvaiheessa on selkärangaton jees-mies niin voi päätyä tilanteeseen jossa kaikki kiinnostuksen kohteet on alunperin naisen. Mutta jos on normaali ihminen niin seurustellessa viimeistään tulee ilmi onko niitä oikeasti molempia kiinnostavia asioita riittävästi vai ei.

Vierailija
40/63 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen pantavan näköisen naisen haluaa pitää, täytyy miehen olla muutakin kuin pantavan näköinen. Parasta seksiäkin heteronainen kun saa itsekseen. 

Riittää, että edes vähän aikaa saa nauttia siitä pantavan näköisestä naisesta.