Helsingin keskustan LOUIS Vuitton liikkeen asiakaspalvelun tason lasku.
Hirveää nuoleskelua ja teennäistä vitsailua. Ei jatkoon.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Stockan yhteydessä olevassa liikkeessä olen saanut parasta palvelua ikinä. Myyjä juotti jopa mehua lapselleni kun sovittelin laukkuja, varmisti että kaikki viihtyivät.
Saitko itse shamppanjaa?
Kuka ostaa huono laatuisen laukun? Suunnittelen itse laukkuni ja teetän laukun suutarilla.
Saan juuri sellaisen laukun jonka haluan sekä kestävän laukun.
Luikkarit on niin noloja. Pikku nousukkaiden kamaa....
Kuka noita sarjatuotettuja viitsii enää ostaa, hinnat moninkertaistuneet mutta laatu heikentynyt?
Kannattaa yrittää hakea hyväkuntoisia vintagena, koska niiden laatu huomattavasti parempi. 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtiin parhaat.
Nykylaukkujen materiaaleja on ohennettu kustannussäästöjen takia.
Vierailija kirjoitti:
Stockan yhteydessä olevassa liikkeessä olen saanut parasta palvelua ikinä. Myyjä juotti jopa mehua lapselleni kun sovittelin laukkuja, varmisti että kaikki viihtyivät.
En ole koskaan nähnyt lapsia kyseisessä liikkeessä, ja monesti olen käynyt tai kävellyt ohi. Tuskin niillä edes on mehua, yritin katsoa kuvia Vuittonin liikkeistä ja mitä asiakkaat on postanneet, eikä siellä näkynyt muuta kuin tarjolla olleen vettä, kahvia ja kuohuvaa.
Vierailija kirjoitti:
miksi otat sinne lapsen mukaan, käpälöimään monen tonnin arvoisia tuotteita??????
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita sarjatuotettuja viitsii enää ostaa, hinnat moninkertaistuneet mutta laatu heikentynyt?
Kannattaa yrittää hakea hyväkuntoisia vintagena, koska niiden laatu huomattavasti parempi. 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtiin parhaat.
Nykylaukkujen materiaaleja on ohennettu kustannussäästöjen takia.
LV:lta ilmestyy jatkuvasti uusia malleja, ehkäpä jotkut haluaa näitä uusia ihan tyylin takia.
Minä olen saanut sieltä hyvää palvelua. 👍👍👍
Onko niillä asiakkaille joku 45kg painoraja? Ilmeisesti myöskään kovin pienirintaiset eivät pääse sisään?
En ole varma, on vain pistänyt silmään ohi kulkiessa.