Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingin keskustan LOUIS Vuitton liikkeen asiakaspalvelun tason lasku.

Vierailija
11.06.2025 |

Hirveää nuoleskelua ja teennäistä vitsailua. Ei jatkoon.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan yhteydessä olevassa liikkeessä olen saanut parasta palvelua ikinä. Myyjä juotti jopa mehua lapselleni kun sovittelin laukkuja, varmisti että kaikki viihtyivät. 

Vierailija
2/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sovittelin laukkuja". 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan yhteydessä olevassa liikkeessä olen saanut parasta palvelua ikinä. Myyjä juotti jopa mehua lapselleni kun sovittelin laukkuja, varmisti että kaikki viihtyivät. 

Saitko itse shamppanjaa? 

Vierailija
4/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa huono laatuisen laukun? Suunnittelen itse laukkuni ja teetän laukun suutarilla.

Saan juuri sellaisen laukun jonka haluan sekä kestävän laukun.

Vierailija
5/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikkarit on niin noloja. Pikku nousukkaiden kamaa....

Vierailija
6/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita sarjatuotettuja viitsii enää ostaa, hinnat moninkertaistuneet mutta laatu heikentynyt?

Kannattaa yrittää hakea hyväkuntoisia vintagena, koska niiden laatu huomattavasti parempi. 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtiin parhaat.

Nykylaukkujen materiaaleja on ohennettu kustannussäästöjen takia.

Vierailija
7/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan nähnyt lapsia kyseisessä liikkeessä, ja monesti olen käynyt tai kävellyt ohi. Tuskin niillä edes on mehua, yritin katsoa kuvia Vuittonin liikkeistä ja mitä asiakkaat on postanneet, eikä siellä näkynyt muuta kuin tarjolla olleen vettä, kahvia ja kuohuvaa.

Vierailija
8/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi otat sinne lapsen mukaan, käpälöimään monen tonnin arvoisia tuotteita??????

Vierailija
9/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noita sarjatuotettuja viitsii enää ostaa, hinnat moninkertaistuneet mutta laatu heikentynyt?

Kannattaa yrittää hakea hyväkuntoisia vintagena, koska niiden laatu huomattavasti parempi. 90-luvulla ja 2000-luvun alussa tehtiin parhaat.

Nykylaukkujen materiaaleja on ohennettu kustannussäästöjen takia.

LV:lta ilmestyy jatkuvasti uusia malleja, ehkäpä jotkut haluaa näitä uusia ihan tyylin takia.

Vierailija
10/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut sieltä hyvää palvelua.  👍👍👍

Vierailija
11/11 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä asiakkaille joku 45kg painoraja? Ilmeisesti myöskään kovin pienirintaiset eivät pääse sisään?

En ole varma, on vain pistänyt silmään ohi kulkiessa.