Trumppi alkaa lähettämään laittomasti maassa olevia eurooppalaisia Guantanamoon
Joukossa ainakin Ranskan, Saksan ja Iso-Britannian kansalaisia.
Kommentit (81)
Kannattaa ehkä poistua vapaaehtoisesti maasta jos siellä laittomasti oleskelee. Vähän sellainen huomiohakuinen artikkeli WP:ltä. Puhuttiin kansallisuuksista, mutta ei edes yritetty avata mitä porukkaa tuo oikeasti on.
Vierailija kirjoitti:
Krasnov on aktivoitu, odottelen uhkausilmoitusta Krasnovilta ydinpommeilla se ei välttämättä ole kyllä julkinen mutta onko saksa, ranska vai britania
Krasnov on uhkaillut ja solvannut liittolaisiaan aivan alusta saakka, siis sen minkä on maapallon kusisimpien diktaattoreiden ylistämiseltä ja perseennuolemiselta ehtinyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehkä poistua vapaaehtoisesti maasta jos siellä laittomasti oleskelee. Vähän sellainen huomiohakuinen artikkeli WP:ltä. Puhuttiin kansallisuuksista, mutta ei edes yritetty avata mitä porukkaa tuo oikeasti on.
Kannattaa varmaan poistua USA:n banaanitasavallasta vaikka oleskelisi laillisestikin. Eihän tuo juurikaan eroa enää rysylän paskalasta.
"Nimettömästi kommentoineiden viranomaisten mukaan hallinto ei aio ilmoittaa siirroista siirrettävien kotimaiden hallituksille."
Ihan ehtaa rysyläisyyttä. USA:sta on kehkeytynyt oikein kunnon paskala. 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en varmaan edes pääsisi maahan, kun olen melkoisen usein sanonut rumasti Facebookissa tästä oranssista paviaanista, joka siellä "johtaa" maata.
USA varmaan selviytyy siitäkin ettei näe sinua siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten nää "laittomat" on välillä kymmeniä vuosia maassa asuneita, luvallisilla viisumeilla saapuneita ja jopa amerikan kansalaisuuden saaneita. Mutta kun mitään ei tutkita niin näköjään kaikki menee läpi ilman turhaa järjenkäyttöä.
Joo, mitäänhän krasnovin rikolliskopla ei tosiaan tutki, vaan lähettää ihmisiä ilman due processia kuolemanleireille. Mutta jos asia sinua mölinää enemmän oikeasti kiinnostaa, niin löydät kyllä itsekin ihan pikaisella nettihaulla lehtiartikkeleita, joissa kerrotaan mm. luvallisesti maahan saapuneiden karkoituksista.
Rikolliset pitääkin karkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en varmaan edes pääsisi maahan, kun olen melkoisen usein sanonut rumasti Facebookissa tästä oranssista paviaanista, joka siellä "johtaa" maata.
Et varmaan pääsisi. Nehän syynää nykyään rajalla jopa turisteilta somet että onko puhuttu rumasti TACOsta.
Mitä vihapuhetta suoltava vasuri edes tekee siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten nää "laittomat" on välillä kymmeniä vuosia maassa asuneita, luvallisilla viisumeilla saapuneita ja jopa amerikan kansalaisuuden saaneita. Mutta kun mitään ei tutkita niin näköjään kaikki menee läpi ilman turhaa järjenkäyttöä.
Joo, mitäänhän krasnovin rikolliskopla ei tosiaan tutki, vaan lähettää ihmisiä ilman due processia kuolemanleireille. Mutta jos asia sinua mölinää enemmän oikeasti kiinnostaa, niin löydät kyllä itsekin ihan pikaisella nettihaulla lehtiartikkeleita, joissa kerrotaan mm. luvallisesti maahan saapuneiden karkoituksista.
Joo, eli kaikki magatit pitäisi karkottaa, ja erityisesti heidän moninkertaisesti tuomittu rikollinen lahkojohtajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkoitetaanko oranssi tuomittu rikollinen El Salvadoriin, Guantanamoon vai Saksaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan pääsisi. Nehän syynää nykyään rajalla jopa turisteilta somet että onko puhuttu rumasti TACOsta.
Mitä vihapuhetta suoltava vasuri edes tekee siellä?
USA:han on nykyään vihapuheen mekka. Esimerkkiä näyttää itse oranssi pillunkouruja-rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kohta pääsee läskipersemagatit poimimaan itse satonsa ja tekemään kaikki muutkin matalimman mahdollisen tason duunit. 😂
Ihan oikein niille punaniskajunteille. Ja hajotkoot vielä niihin velkoihin ja muuhun pskaan mitä TACO sille valtiolle vielä aiheuttaa.
Trump sanoi itsekin vielä 2020, että kansalliskaartin lähettäminen ilman osavaltion kuvernöörin pyyntöä on laitonta. Samoin mölisivät krasnovin hallinnon muut salaliittohörhöt (kuten Noem).
Magatit eivät siis enää edes yritä esittää noudattavansa lakeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa varmaan poistua USA:n banaanitasavallasta vaikka oleskelisi laillisestikin. Eihän tuo juurikaan eroa enää rysylän paskalasta.
R y ss älä alkaa näyttämään sivistysvaltiolta kohta Usaan verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Niin kylläjokainen se itse tietää onko matkustuspaperit kunnossa ja voi aina tarkistaa tullista. Suomessakin näitä on elätetttävänä satoja tuhansia. Rikollisia ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja koska homma toimii ilman "due process" saatat päätyä tuonne vaikka olisit maassa laillisesti. Nyt loppuu se vähäkin turismi Jenkkilään.
Anteeksi mitä? Järjetöntä valehtelua on nähty palstalla mutta nyt mennään kovaa
Luuletko oikeasti että jokainen viime aikoina karkotettu on päässyt asianajajan avustamana kertomaan oman näkemyksensä tuomarille?
Ovatko roistoja, karkotettu omasta maastaan? Eivät siis voi palata omaan maahansa, vankila oikea paikka.
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi ole se paikka, josta ei päästetä enää ketään pois vaikka olisi syytön?
Guantanamoon vietiin täysihoitoon karkotettavia jo aiemmin. Pois pääsee heti kun jatkokuljetus on järjestelty. Vasemmiston ihailemat länsimaalaisten vihaajat musseterot ovat eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko roistoja, karkotettu omasta maastaan? Eivät siis voi palata omaan maahansa, vankila oikea paikka.
Niin, miksi joku ranskalainen on laittomasti USAssa? Olisiko kuitenkin kyse ranskalaisista
Kohta pääsee läskipersemagatit poimimaan itse satonsa ja tekemään kaikki muutkin matalimman mahdollisen tason duunit. 😂