Saisinko neuvoja kipe(R)ään tilanteeseen?
Mies oli kaverinsa synttäreillä eikä ollut mennyt yöksi kaverinsa luokse kuten aiemmin sanoi.
En saanut illalla viestiäkään, missä on? Aamupäivällä vastasi viestiini ja oli törkeä (tämä on tyypillistä hänelta; itse toimii väärin ja syyttelee minua).
Tuli iltapäivällä kotiin taksilla. Asenne ei ollut muuttunut miksikään, vähätteli ilmoittamatta jättämistä. Ei ollut mitään kuittia tms jolla näyttää, että oli tosiaan ollut yön hotellissa. Tiliotteella maksu ei näy, vain käteisnostoja näkyy, joten siitäkään ei paljon selviä. Kaverinsa veli kertoi että olivat olleet yhdessä ravintolassa jonne mieheni oli jäänyt muiden poistuttua.
Tuosta on kulunut nyt viikko ja keskustelemaan ei pysty, alkaa huutaa jotta saa minut hiljenemään. Ei paljoa luottamusta herätä.
Olisiko salapoliisit paikalla neuvomassa miten saan totuuden selville? Joo voin kuulostaa hullulle mutta oman mielenrauhan vuoksi totuus :(
Se on 50/50, toisaalta uskon häntä, toisaalta epäilen....Mikäli olisi halua olla kunniallinen niin kai sitä olisi voinut viestin laittaa illalla tai tuoda kuitin että täällä olin...? Varsinkin kun tiesi, että aiheuttaa epäilyn käytöksellään.
Tuntuu niin typerälle, MIKSI tehdä ja toimia noin jos ei ole mitään salattavaa?
Fakta on, että ihminen, jolla on puhtaat jauhot pussissa, ei vastaa tilanteeseen hyökkäämällä.