Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinko neuvoja kipe(R)ään tilanteeseen?

Vierailija
11.06.2025 |

Mies oli kaverinsa synttäreillä eikä ollut mennyt yöksi kaverinsa luokse kuten aiemmin sanoi.

En saanut illalla viestiäkään, missä on? Aamupäivällä vastasi viestiini ja oli törkeä (tämä on tyypillistä hänelta; itse toimii väärin ja syyttelee minua).

Tuli iltapäivällä kotiin taksilla. Asenne ei ollut muuttunut miksikään, vähätteli ilmoittamatta jättämistä. Ei ollut mitään kuittia tms jolla näyttää, että oli tosiaan ollut yön hotellissa. Tiliotteella maksu ei näy, vain käteisnostoja näkyy, joten siitäkään ei paljon selviä. Kaverinsa veli kertoi että olivat olleet yhdessä ravintolassa jonne mieheni oli jäänyt muiden poistuttua.

Tuosta on kulunut nyt viikko ja keskustelemaan ei pysty, alkaa huutaa jotta saa minut hiljenemään. Ei paljoa luottamusta herätä.

Olisiko salapoliisit paikalla neuvomassa miten saan totuuden selville? Joo voin kuulostaa hullulle mutta oman mielenrauhan vuoksi totuus :(

Se on 50/50, toisaalta uskon häntä, toisaalta epäilen....Mikäli olisi halua olla kunniallinen niin kai sitä olisi voinut viestin laittaa illalla tai tuoda kuitin että täällä olin...? Varsinkin kun tiesi, että aiheuttaa epäilyn käytöksellään.

Tuntuu niin typerälle, MIKSI tehdä ja toimia noin jos ei ole mitään salattavaa? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli varmaan jonku naisen luona,kun noin hermostu ja rupes huutamaan

Vierailija
2/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä itsekin epäilen. Järjellä ajateltuna olisi voinut olla rauhallinen ja pahoitella tms. ja mitä haittaa kuitin säilyttämisestä muka olisi ollut? Varsinkin kun hänellä on yleensä aina kuitteja taskut täynnä tuollaisen jälkeen. Nyt ei mitään!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten saan totuuden selville?"

Mitä ihmettä nyt taas kerran.. Minkä totuuden? Mitä muuta haluat vielä tietää? Ukko ei selvästi ole ollut hotellissa. Ukko ei halua kertoa missä on ollut. Ukko välttelee asiasta puhumista. Mitä vielä halut tietää? Eikö asia nyt ole aivan selvä, että ollaan oltu kairaamassa vierasta naista jos on känniltä kyetty.

Vierailija
4/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tehdään kärpäsestä härkänen.

Vierailija
5/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli tämä törkeä viesti ja mitä koskevat ne muut törkeät viestit, joita hänellä on tapana lähetellä sinulle?

Kumppanuus, jossa on todisteltava olinpaikkojaan ja tekemisiään kuittien avulla, on aika heikolla pohjalla.

Totuutta et saa selville ikinä. 

Vierailija
6/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanoisin miehelle rauhallisesti, että koska hän ei suostu kertomaan mitään, sinun oletuksesi on miehen olleen jokun naisen luona yötä. Ja että miehellä on mahdollisuus todistaa asia toiseksi.

Vierailija
7/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kaverin luona käynti oli joku toinen nainen. Ku ei voinut vastata viestii ja muutenkin touhu vaikutti epäilyttävältä. Käytös  myös kiirii siitä ettei ole rehellinen ja syyttelee sinua kun kyttäät häntä liikaa. Kyl nainen vaistoaa kun jokin ei natsaa. Ootko naimisissa tämän tyypin kans joka kävi vieraissa vai?

Voisit tehdä samsn hänelle eli lährt johonki viikonlopuksi etkä vastaa viesteihin. Saa jätkä opetuksen. Mul oli eräs ex joka haukku mut pystyyn ku olin kerrankin viihteellä. Jopa viikonlopun. Uusia kavereits näkemäs harrastuspiireissä. Seuraava vai oliko sama ilta ku sain kuulla kunniani. Jätkä itse sai ravata kaverin kans mut mulle oli etu säännöt näköjää.. Heitin Jätkän pihalle..paras päätös ikinä. 

Vierailija
8/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten saan totuuden selville?"

Mitä ihmettä nyt taas kerran.. Minkä totuuden? Mitä muuta haluat vielä tietää? Ukko ei selvästi ole ollut hotellissa. Ukko ei halua kertoa missä on ollut. Ukko välttelee asiasta puhumista. Mitä vielä halut tietää? Eikö asia nyt ole aivan selvä, että ollaan oltu kairaamassa vierasta naista jos on känniltä kyetty.

Tai sitten jossain juoppoputkassa.

Vierailija
9/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sanoisin miehelle rauhallisesti, että koska hän ei suostu kertomaan mitään, sinun oletuksesi on miehen olleen jokun naisen luona yötä. Ja että miehellä on mahdollisuus todistaa asia toiseksi.

Sanoo että oli yksin hotellihuoneessa yön. Ei osaa sanoa miksi ei ole kuitteja, ei vaan ottanut. Mitään muuta ei sano. Alkaa huutamaan ja syyttelemään vainoharhaiseksi.

ap

Vierailija
10/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoputkassa tai huumekämpillä.

Vierailija
11/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo että oli yksin hotellihuoneessa yön. Ei osaa sanoa miksi ei ole kuitteja, ei vaan ottanut. Mitään muuta ei sano. Alkaa huutamaan ja syyttelemään vainoharhaiseksi.

ap

Kuka nykypäivänä maksaa hotellihuoneen käteisellä, jos korttikin on, varsinkin jos haluaa nimenomaan vaimon tietävän hänen olleen hotellihuoneessa? Toki, voihan hän olla ollut hotellihuoneessa, mutta ei yksinään ja maksanut huoneen puoliksi. Silloinhan heräisi epäily, miksi on maksanut vain niin vähän siitä huoneesta jos sen maksun olisi tehnyt kortilla...

Vierailija
12/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun puolisoni vaatisi minulta kuitteja todisteiksi, missä olen ollut, niin olisi aika pian entinen puoliso.

Toisinpäin myös, jos puoliso ei suostuisi kertomaan missä on yönsä viettänyr, niin eihän siinä silloin ole mitään pohjaa yhteiselle elämälle.

Tämä aloitus oli varmaankin provo, mutta jos totta, niin on varmaan paikallaan pohtia ja yhdessä keskustella, että oletteko nyt keskenään luodut toisillenne ja sitoutuneet loppuelämäksi. Jos ette, niin miksi turhaan viivyttää väistämätöntä.

Vierailija
13/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kaverin luona käynti oli joku toinen nainen. Ku ei voinut vastata viestii ja muutenkin touhu vaikutti epäilyttävältä. Käytös  myös kiirii siitä ettei ole rehellinen ja syyttelee sinua kun kyttäät häntä liikaa. Kyl nainen vaistoaa kun jokin ei natsaa. Ootko naimisissa tämän tyypin kans joka kävi vieraissa vai?

Voisit tehdä samsn hänelle eli lährt johonki viikonlopuksi etkä vastaa viesteihin. Saa jätkä opetuksen. Mul oli eräs ex joka haukku mut pystyyn ku olin kerrankin viihteellä. Jopa viikonlopun. Uusia kavereits näkemäs harrastuspiireissä. Seuraava vai oliko sama ilta ku sain kuulla kunniani. Jätkä itse sai ravata kaverin kans mut mulle oli etu säännöt näköjää.. Heitin Jätkän pihalle..paras päätös ikinä. 

Ei vastannut klo 23 jälkeen (väitti että oli jo nukkumassa) ja aamulla vasta noin 9 ilmoitti? Siksi epäilen, hän ei koskaan nuku noin aikaisin jos on kavereilla....

Luulen että meni taksilla jonnekin muualle, siksi ei ole kuittia.

Jos teen noin, hän ei kestä sitä, on nähty joskus käytännössä, hah!

ap

Vierailija
14/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon samaa kuin aikaisemmat. Mitä muuta sun tarvitsee tietää? Mies syyttää sinua vainoharhaiseksi ja uskot itsekin siihen osittain. Tuo ei ole merkki terveestä suhteesta. Totuutta asiasta et saa koskaan tietää, mutta tiedät jo millainen ihminen mies on. Haluatko viettää loppuelämäsi hänen kanssaan tietäen, että tuollaista tapahtuu?

Vierailija
15/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä, rupesit tivaamaan kuittia hotelliyöstä? Jo on outoa puuhaa. Mies olisi kyllä voinut ilmoittaa sinulle jos yöpyy eri paikassa kuin oli suunnitellut, mutta onko sillä nyt niin väliä oliko yötä kaverin luona vai hotellissa? Asia erikseen jos et voi luottaa mieheen, silloin kannattaa erota eikä pitää tällaista draamaa.

Vierailija
16/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ukko teki tuota, ei tosin huutanut, mutta...

kiertoon meni!

Nyt on muitten niskoilla.

Pakkaa kamasi, ei se siitä muutu!

Vierailija
17/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkassa? Sammunut puistoon ja muisti poikki? Lähtenyt baarista tuntemattoman porukan kanssa jatkoille? Kaikkien ilmiöiden takana ei ole nainen.

Vierailija
18/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nussii kaverinsa kanssa. Hotellissa tai sen asunnossa. 😬

Vierailija
19/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen sama kysymys. Miksi ihmeessä olette yhdessä. AP ei luota pätkääkään mieheensä ja mies on tyypillinen jännis, joka huutaa naisensa hiljaiseksi. Yllättävän yleinen, mutta täysin sairas kuvio. Miksi naiset suostuu tuollaiseen?

Niin ja todennäköisesti mies on ollut jonkun naisen vieressä yötä. 

Vierailija
20/21 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eroa nyt hyvä nainen. Mikä saa roikkumaan tuollaisessa miehessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi