Mitä JUURI sinulle kuuluu tänään
Tämä on palsta, jossa kerrotaan jos on raskasta ja jengi lohduttaa tai kertoo et menee huvipuistoon tänään niin jengi iloitsee puolestasi
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vauvaani hoitelen. 👩🍼👼👶🚼🍼👩🍼
👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼👩🍼
👩🍼👼 vauvat ovat kyllä ihania
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vauvaani hoitelen. 👩🍼👼👶🚼🍼👩🍼
👩🍼👼 vauvat ovat kyllä ihania
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Teen muuttoa📦
📦📦📦📦📦📦📦📦 hauskaa muuttoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen muuttoa📦
📦📦📦📦📦📦📦📦 hauskaa muuttoa
Kiitos
Ihan hirveä vtutus ja suoranainen raivo päällä. Kurkussa sellainen palan tunne, että vaikea niellä ja hengittää. Tätä se on nyt kaksi viikkoa. PMS. Pitäisi käydä kaupassa, mutta en usko, että mun hermot kestää, kun koko ajan olen räjähtämispiteessä.
Raskaat ajat. Sain potkut, enkä tiedä mistä hakea töitä. Elän velalla ja pitäisi vielä maksaa espanjan reissu kolmelle lapselle, minulle ja miehelleni. Koirakin sairas, eläinlääkärikulur ovat valtavat. Rahaongelmia tässä mietiskelen
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä vtutus ja suoranainen raivo päällä. Kurkussa sellainen palan tunne, että vaikea niellä ja hengittää. Tätä se on nyt kaksi viikkoa. PMS. Pitäisi käydä kaupassa, mutta en usko, että mun hermot kestää, kun koko ajan olen räjähtämispiteessä.
Tilaisin ruuat kotiin, mutta asun kauppaa vastapäätä. Pakko sinne kauppaan on mennä, vaikka silmistä valuu vettä, kun niin vtuttaa ja pelottaa, että saan jonkun raivokohtauksen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Raskaat ajat. Sain potkut, enkä tiedä mistä hakea töitä. Elän velalla ja pitäisi vielä maksaa espanjan reissu kolmelle lapselle, minulle ja miehelleni. Koirakin sairas, eläinlääkärikulur ovat valtavat. Rahaongelmia tässä mietiskelen
Miksi ihmeessä maksat miehen matkan?
Olen vähän ihastunut, hän on myös. Olen kuitenkin parisuhteessa ja rakastan puolisoani, joten asian eteen en mitää tee.
Silti mietin tätä ihmisiä paljon.
Elämä on kyllä vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän ihastunut, hän on myös. Olen kuitenkin parisuhteessa ja rakastan puolisoani, joten asian eteen en mitää tee.
Silti mietin tätä ihmisiä paljon.
Elämä on kyllä vaikeaa.
Jätä miehesi ja flirttaile sille tietylle niin varmaan tulee selväksi että tykkäät hänestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä maksat miehen matkan?
Mies ei käy töissä
Kivaa on, kun rahaa on kuin roskaa. Ostin lapselleni uuden stanleyn juuri, ja ostetaan joka toinen päivä uusi outfit lapselleni . Flex flex