Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita laihduttajia?

Vierailija
10.06.2025 |

Nälkä vaivaa vähän, mutta ei ole ylitsepääsemätön. Elän päivän kerrallaan ja yritän jaksaa sinnitellä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pv mennyt reilulla kalorivajeella ja alkaa vanhat kesävaatteet soljahtaa päälle paremmin.

Vierailija
2/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 pv mennyt reilulla kalorivajeella ja alkaa vanhat kesävaatteet soljahtaa päälle paremmin.

Se olisi minullakin tavoitteena. Ja lisäksi työvaatteet kiristävät. Tulisi aika kalliiksi uusia lähes koko vaatekaappi joten motivaatiota tähän kyllä löytyy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä pistin ekan Ozempicin, vielä ei ole vaikuttanut mitenkään.

Vierailija
4/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt laihtunut 2kg tässä vähän ajan sisään. 1300kcal meni tänään suunnilleen. Aika hyvin ja terveellisesti koottu ruokavalio ja vitamiinilisä ynnä kalaöljy. Arkipäivisin käyn kävelyllä viikonlopun lepään. Tsemppiä laihduttajille!

Vierailija
5/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt laihtunut 2kg tässä vähän ajan sisään. 1300kcal meni tänään suunnilleen. Aika hyvin ja terveellisesti koottu ruokavalio ja vitamiinilisä ynnä kalaöljy. Arkipäivisin käyn kävelyllä viikonlopun lepään. Tsemppiä laihduttajille!

Tsemppiä sinulle myös! Ap

Vierailija
6/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissapäivänä pistin ekan Ozempicin, vielä ei ole vaikuttanut mitenkään.

Nojos ei ole vielä tippunu paino 205kg vähintään niin sitte kakkua syömään , oot ainaki tehny kaikkes.

Vierailija
7/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä on. Nyt on viisi kiloa lähtenyt maaliskuusta. Vielä pitäisi toiset viisi saada pois niin vaatteet ei purista. Ikää jo 46v niin ei niin helppoa ole tämä homma. Makeista herkuista olen päässyt eroon eli ei ole tehnyt mieli maaliskuun jälkeen. 

Vierailija
8/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kg vuodessa. Ilman lääkkeitä. 

Vierailija
9/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen jälkeen alkaa painonpudotus.

Vierailija
10/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 kg vuodessa. Ilman lääkkeitä. 

No en kehu 13kg kaksi ja puoli kuukautta.

Vierailija
11/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulun jälkeen, uudenvuoden jälkeen , kesäloman jälkeen, ensi maanantaina , tämän pizzan jälkeen....

AINA löytyy tekosyy!

Vierailija
12/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista v ittu! Ahmi, osta tököttejä, tarinoita ja vimpaimia. Voit lähettää minullekin rahaa!

Vierailija
13/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu täällä on. Nyt on viisi kiloa lähtenyt maaliskuusta. Vielä pitäisi toiset viisi saada pois niin vaatteet ei purista. Ikää jo 46v niin ei niin helppoa ole tämä homma. Makeista herkuista olen päässyt eroon eli ei ole tehnyt mieli maaliskuun jälkeen. 

Hyvä terveyden artikkelissa lääkäri valotti, että menopaussia lähestyvät ja menopaussivaiheessa olevat naiset saavat herkästi lisää painoa keskimäärin 1,5 kiloa vuodessa. Esivaihdevuodet voivat alkaa jo nelikymppisenä. 50% naisista lihoo tuona aikana. Voit olla todella kiitollinen kun olet saanut painoa pois nimenomaan vaaran vuosien huitteilla.

Vierailija
14/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kertyi painoa vuodessa 7-8 kiloa. On painoni ennenkin heitellyt, mutta nyt toivon saavani sitä jälleen alemmas, jotta olisi mukava olla kehossaan ja vaatteet istuisivat hyvin. Ja samalla yritän saada ruokavaliota edes vähän terveellisemmäksi. Herkut ovat aina olleet paheeni. Ap

Vierailija
15/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisestä lähtien on 5 kiloa pudonnut. Monta viikkoa on paino junnannut paikoillaan ja sitten on pudonnut kilon kerralla. Vielä 10 kiloa niin olen tavoitteessa. Paino nousi nopeasti pari vuotta sitten kun söin masennuslääkettä puoli vuotta. Syön noin 1500 kaloria/päivä. Kirjaan kaikki syömiset sovellukseen ja pysyn kalorivajeessa suurimman osan päivistä. Ennen kuukautisia syön noin +500 kcal/päivä eli tällöin en ole kalorivajeessa. Helpottaa kyllä elämää ja hermoja kun tasapainottaa syömiset näin.

Vierailija
16/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä terveyden artikkelissa lääkäri valotti, että menopaussia lähestyvät ja menopaussivaiheessa olevat naiset saavat herkästi lisää painoa keskimäärin 1,5 kiloa vuodessa. Esivaihdevuodet voivat alkaa jo nelikymppisenä. 50% naisista lihoo tuona aikana. Voit olla todella kiitollinen kun olet saanut painoa pois nimenomaan vaaran vuosien huitteilla.

Johtuuko se aineenvaihdunnan hidastumisesta vai mistä? Kaikki naiset eivät kyllä liho yhtään, vaikka ikää tuleekin lisää.

Vierailija
17/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisestä lähtien on 5 kiloa pudonnut. Monta viikkoa on paino junnannut paikoillaan ja sitten on pudonnut kilon kerralla. Vielä 10 kiloa niin olen tavoitteessa. Paino nousi nopeasti pari vuotta sitten kun söin masennuslääkettä puoli vuotta. Syön noin 1500 kaloria/päivä. Kirjaan kaikki syömiset sovellukseen ja pysyn kalorivajeessa suurimman osan päivistä. Ennen kuukautisia syön noin +500 kcal/päivä eli tällöin en ole kalorivajeessa. Helpottaa kyllä elämää ja hermoja kun tasapainottaa syömiset näin.

Mitä masennuslääkettä söit?

Vierailija
18/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut 6kg joulusta, tuntuu että estrogeenisuihke lisännyt ruokahalua. 

Nyt ollut pari pv kananmunapaastolla. Tarkoitus jatkaa vhh

Vierailija
19/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joulun jälkeen, uudenvuoden jälkeen , kesäloman jälkeen, ensi maanantaina , tämän pizzan jälkeen....

AINA löytyy tekosyy!

Kaikkeen löytyy tekosyy joten siitä vaan valitsemaan.

Vierailija
20/23 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen todella helpottunut, että tämä alku on onnistunut. Olen ollut aivan hirveä leivän ja herkkujen syöjä. Nyt en ole leipääkään syönyt ja nuo makeat herkut ei maistu ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme