Rankkaa parisuhteesi: kuinka monenneksi paras nykyinen on kaikista suhteista joissa olet ollut?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että monissa suhteissa pyörivät ovat luotuja parisuhteeseen. Se on aina se 4-5v max kun nää urpot vaihtaa ja hyppää taas uusiin suhteisiin. Kerran voi tehdä virhearvion, mutta kun suhteita kertyy enemmän kuin 2-3 niin kannattaa katsoa silloin peiliin.
Aika ikävää puhetta, ja huomaa, että sulla on käynyt hyvä tuuri. Esim. itselläni parisuhteita on päättynyt mm. toisen vakavan mielenterveysongelman puhkeamisen vuoksi (siis tasoa skitsofrenia, jolle nyt ei vaan voi mitään, muttei siitä mitään perhe-elämääkään olisi saanut aikaiseksi), siksi, että tulin petetyksi ja puolisoni jäi siis vihdoin tästä kiinni. Pettäminen oli varmasti jatkunut jo pitkään, ja tämä pettäjä olisi vielä sittenkin halunnut jatkaa parisuhdetta kanssani (aika ikävää laittaa tätä minun syyksi). Toki sitten myös ollut parin vuoden yritys parisuhteelle, jossa oli paljon hyvää, mutta meidän luonteet ei vain sitten perusarjessa mennytkään yksiin, ja päätettiin erota.
Eroihin on kaikenlaisia syitä ja joillakin nyt vaan osuu huono tuuri kohdalle, ja toisilla taas parempi tuuri, että jo ensimmäisessä yrityksessä menee kaikki putkeen. Turha sillä tuurilla on itseään nostaa jalustalle, vaan kannattaisi vain nauttia onnestaan toisia paheksumatta.
Vierailija kirjoitti:
Sori en ymmärrä mitä tarkoitat "miten ketäkin rankkaa suhteensa".
Ei aikuisten kuulukkaan ymmärtää alakouluikäisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että monissa suhteissa pyörivät ovat luotuja parisuhteeseen. Se on aina se 4-5v max kun nää urpot vaihtaa ja hyppää taas uusiin suhteisiin. Kerran voi tehdä virhearvion, mutta kun suhteita kertyy enemmän kuin 2-3 niin kannattaa katsoa silloin peiliin.
No mulla on neljäs tää nykyinen, ensimmäinen, kesto 22v. ja toinen, kesto 12v., suhde loppuivat sairauteen ja kuolemaan. Kolmas kesti neljä vuotta. Nykyinen on nyt kestänyt vuoden.
Kamalaa
Tämä nykyinen kumppani on heittämällä paras. Edellisissä miehissä toki oli kussakin parisuhteen pilaava iso vika persoonassa, jokaisessa eri, ja nyksässä ei yhtään. Silti nykyinen erottuu myös omilla ansioillaan ja sopivuudellaan.
Ehdottomasti paras.
Kukaan ei ole minua hyväksynyt ennen tällaisena tunteikkaana ihmisenä ja ajatellut että minussa on paljon muita hyviä ominaisuuksia. Aiemmin tämä tunteikkuus on ollut se häiritsevä tekijä.
Mies arvostaa minua ja näyttää sen teoilla. Parisuhteemme ei ole täydellinen ja kriisejä on koettu mutta hän on minulle se elämäni rakkaus
Olin 20 vuotiasta alkaen järkyttävässä parisuhteessa 3-4 vuotta ja sen jälkeen 5 v sinkku kunnes tapasin nykyisen mieheni. Ranking 1 nykyinen ja se aiempi alle minkään ranking listan, jokuhan senkin kuitenkin huoli niin että varmaan joku 2 miljoonaa/ranking jos Suomessa on sen verran aikuisia miehiä
Ensimmäinen menossa, paras, 50 vuotta kestänyt.