Testosteronin korvaushoidossa miehestä tullut aikamoinen sonni.
Nyt haluaa seksiä kokoajan,pelkään että pettää minua jos en anna.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies? Ei normaali terve mies tarvitse tuollaisia hoitoja. Olen 40v mies ja tänäänkin on seissyt aamusta iltaan vähän väliä. Töissäkin piti useita kertoja käydä vähän runkkaamassa. Seksiä voisi helposti harrastaa joka päivä vaikka 5 kertaa ja aina on kova. Varmaan reilusti vanhempien miesten ongelmia?
Awwww🥹 voi että sä oot hieno ja viriili poika, oikein hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen mies? Ei normaali terve mies tarvitse tuollaisia hoitoja. Olen 40v mies ja tänäänkin on seissyt aamusta iltaan vähän väliä. Töissäkin piti useita kertoja käydä vähän runkkaamassa. Seksiä voisi helposti harrastaa joka päivä vaikka 5 kertaa ja aina on kova. Varmaan reilusti vanhempien miesten ongelmia?
Awwww🥹 voi että sä oot hieno ja viriili poika, oikein hyvä
Kiitos. Vaimo ei tahdo tätä kestää kun kaiket ajat pitäis käyttää seksin harrastamiseen. Aamulla heti kunnon seisokkiin pitäis istuu päälle, päivällä naida, illalla naida ja yöllä herää aina seisokkiin sen takia että on harrastettu seksiä illalla.