¤¤¤TOUKOKUISTEN VIIKONLOPPU¤¤¤
Kommentit (23)
taas, kun ajattelin välillä vaikka pelata tässä koneella jotain. Tyttö istuu sohvalla ku tatti ja tuijottaa Autot -elokuvaa, jo toista kertaa tänään. :) Ehti sentään syödä välissä, mutta sitten piti taas saada ' aito, aito' ja ojenteli kaukosäädintä... ;) No, eipä tee pahojaan eikä tarvi pahemmin vahtia, kun siinä istuu. Meillä on siinä uudessa tila-autossa dvd-soitin, ja siinä elokuva pyöri aina välillä. Perjantaina piti tuoda levy sisälle katsottavaksi, kun tyttö päästi autossa kauppareissun jälkeen niin surkean huudon, kun sammutin sen kotiin tullessa...
Kävin vähän pihallakin ' lottaamassa' . Esikko oli aukonut ojaa ja mä avustin vähän, kun on pidemmät kädet. Nyt virtaa tosi lujaa, joten eiköhän pihakin ala kohta kuivua tuolla menolla. Tehtiin yks ' lurukin' , että tienpää kuivuu. Lumet on kohta kadonneet tällä menolla, mutta saas nähdä paljonko vielä tulee ennen kesää...
( .) kuuluu edelleen hyvää. Möyrintä jatkuu, mutta taidan olla niin hyväuninen, etten yöllä siihen herää, tai sitten vauveli nukkuu yöt myös. :) Suppareita ei ole, enkä tunne kaikkia kiristyksiäkään, tai sitten niitä on hyvin harvakseltaan.
Tiinatädille onnittelut! Ja Murmelille TOOOSI iso halaus ja voimia sokeritaistoon!
Äippä rv 33+0
Ukko lähti soitteleen rumpuja, joten jäätiin pojan kanssa kotosalle.
Poika katselee Tomi traktoria...
Tänään ollaankin oltu ahkeria, siivosin ( en yleensä tee tätä sunnuntaina, mutta nyt koiran karvanlähtö kovimmillaan ja hermot meni )
Sain vaihdettua lakanatkin ja kolmas koneellinen pyykkiä pyörii parhaillaan, tarvinnee viedä alas kuivumaan :)
Aamupäivällä ulkoiltiin ja pappa vei pikku-miestä vielä iltapäivästä ulos.
Tänään pitäisi vielä värjätä tukka, kampaajalle en ehdi :(
Masuasukki ollut pirteempi tänään, onneksi! Eipä tarvitse olla huolissaan.
Olipas omaa napaa, nyt muihin asioihin...
Larulta pois nuo supparit! Vielä reilu kuukausi pitäisi asukkaan pysyä masussa, sitten saapi tulla koska vaan :)
Onneksi tilanne on rauhoittunut!
Murmelille tsempit sokrujen kanssa! Koitahan jaksaa, onneksi toukokuuhin ei ole enään pitkä matka :)
Onnittelut Toymamalle hyvin menneestä yöstä!
Nyt en taaskaan muista muuta...
Plussat:
+ Tuo aurinko!!
+ vilkas masuasukki
+ rauhallinen ilta ilman ukkoa ;)
+ sain siivottua!
Hyvät voinnit kaikille ja mukavaa sunnuntain jatkoa!
OP, Käpy 33+5 ja " Iivari" 1v6kk
Mä en edelleenkään saa noita sokereita kiinni insuliinilla. Söin aamusella 2 leipää ja sokerittoman rasvattoman jugurtin ja tosi laimeaa sokeritonta mustaherukkamehua.. 20 yksikköä insuliinia ja kas 10.2 oli sokeriarvo...purskahdin itkuun. Miehelle jo sainoin, että tahon synnytyksen heti kun vauva on valmis, että tämä sokerihomma ei tekisi haittojaan vauvalle tai minulle yhtään pitempään kuin on vauvan takia pakko. Tilannetta ei yhtään auta se, että koko ajan on nälkä..yritä siinä sitten.
Olen käynyt lenkillä ja onneksi aurinkopaistaa..se pitää oloa vähän parempana mutta..
Ei kait tässä hätä olisi, jos toi pirun diabetes pysyisi aisoissa insuliinilla ja ruokavaliolla..ei pysy ei.
parempaa päivää teille muille.