Voiko nuuksioon eksyä?
Kommentit (21)
Ei voi jos osaa suunnistaa luonnon merkkien mukaan. Puun oksat, muurahais pesät, aurinko ym...
Puhelinta, karttaa tai kompassia ei silloin tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voi, lähin tie mihin tahansa suuntaan max 2km
Miten se estää eksymisen, mistä tiedät mille tielle tulit?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin voi, lähin tie mihin tahansa suuntaan max 2km
Eli Suomessa ei voi eksyä kun metsäautoteitä on joka puolella.
Ei sinne kyllä voi niin eksyä että sinne jää koska joka suuntaan kulkemalla tulee joku isompi tie vastaan.
Kiipeät lähimmälle mäelle ja kuuntelet mistä päin kuuluu bassonjytke. Kävelet sinne ja ne bilettäjät osaavat neuvoa sinut ihmisten ilmoille. Jos eivät osaa, olet ainakin menossa mukana. Ja jossain välissä tulee paikalle todennäköisesti virkavalta eli et voi lopullisesti eksyä Nuuksioon.
Itse eksyin nuorenamiehenä sinne 90-luvun lopulla ja en vieläkään ole löytänyt pois sieltä.
Tätä maailmanmenoa kun seuraa, niin tuohan on suorastaan houkutteleva ajatus. Ehkä toiveikkaana kysyitkin?
Totta kai voi. Sunnuntai-iltana eräs mies väitti Hietaniemen hautausmaalla että sinnekin voi eksyä. Jos on pikkuisen kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä maailmanmenoa kun seuraa, niin tuohan on suorastaan houkutteleva ajatus. Ehkä toiveikkaana kysyitkin?
Nuuksiossa joutuu oikein näkemään vaivaa, jos haluaa vältellä ihmisiä ja retkeillä rauhassa. Ei onnistu edes tarkoituksellinen katoaminen.
Ihan varmasti voi. Mä olen eksynyt useasti tuohon meidän vieressäkin olevaan mettään, vaikka asutusta tosiaan on ja lentokenttäkin toisella puolella... Kun ei ole hetkeen ihmisrakennusta ollut silmissä, niin mä joudun paniikkiin. Alkuun lamaannuin, enkä päässyt liikkeelle. Mies tuli hakee, kun viivyin...
Mulla on aivan järkyttävän surkea suuntavaisto. Kaupungeissa pärjään hyvin, kun osaan katuja niin paljon ulkoa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset on eksynyt Redi kauppakeskukseenkin
Eksyin Joensuun Prismaan, etsin autoani pitkään kun tulinkin eri ovesta ulos. Kerran vuoteen tulee Joensuussa käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, kun ei ole syrjäseutua, vaan teitä menee ristiin rastiin.
Mihin vaan voi eksyä kun dementia iskee, moni harhailee jopa kotonaan ymmärtämättä yhtään pätkää missä on...
Ei voi, kun ei ole syrjäseutua, vaan teitä menee ristiin rastiin.