Haluan muuttaa ulkomaille
Kommentit (52)
Ulkomast, se ihana paikka, missä kaikki on helppoa ja raha kasvaa puissa 🥰
Olen asunut suomen lisäksi neljässä eri maassa euroopassa. Suomi on paras.
Italiassa on köyhiä kyliä joista saa talon ilmaiseksi kun sitoutuu tiettyihin asioihin.
Itsekin halusin, ja muutinkin Englantiin 10 vuotta sitten. Mutta Englanti on surkea paikka eikä täällä elämänlaatu ole ainakaan parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Minne mystiseen ulkomaille?
Tallinnakin käy. Suositaan kuitenkin lämpimämpiä säitä.
Vierailija kirjoitti:
Italiassa on köyhiä kyliä joista saa talon ilmaiseksi kun sitoutuu tiettyihin asioihin.
Sitoutuu entisöimään, joka maksaakin sitten kymmeniä ellei satoja tuhansia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin halusin, ja muutinkin Englantiin 10 vuotta sitten. Mutta Englanti on surkea paikka eikä täällä elämänlaatu ole ainakaan parantunut.
Mä asuin Englannissa kymmenisen vuotta. Muutin muualle 2014. Nyt on helppo sanoa, että oli oikea päätös.
Meiltä jo muuttivat molemmat korkeastikoulutetut jälkeläiset. Ei tänne kannata jäädä. Suomi muuttuu vaan pahemmaksi
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jo muuttivat molemmat korkeastikoulutetut jälkeläiset. Ei tänne kannata jäädä. Suomi muuttuu vaan pahemmaksi
käpykaartilaisiahan on aina ollut, valitettavasti
Minä olen asunut kohta 30 vuotta ulkomailla. Kyllä tänne mahtuu, sen kun tulet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen asunut kohta 30 vuotta ulkomailla. Kyllä tänne mahtuu, sen kun tulet.
Ehdottomasti, ei Suomeen voi jäädä enää asumaan
Vierailija kirjoitti:
Ulkomast, se ihana paikka, missä kaikki on helppoa ja raha kasvaa puissa 🥰
Afganistanissa on tällaista. Tervetuloa.
Se ilmapiiri kun marraskuussa porukka kampeaa julkisilla töihin. Kylmä viima. Kurkussa tuntuu ja räkä valuu nokasta. Kylmä sisällä, kylmä ulkona. Kaikkia vtuttaa. Räntää sataa naamaan ja viima paleltaa korvia. Ei toivoa paremmasta. Työ, kollusiivinen rangaistus, jonka hedelmät sosialisoidaan valtiolle. Elämä toukokuuhun asti selviytymistä. Ulkona voi kävellä, mutta ei jäädä paikalleen. Kukaan ei hymyile.
Vierailija kirjoitti:
Se ilmapiiri kun marraskuussa porukka kampeaa julkisilla töihin. Kylmä viima. Kurkussa tuntuu ja räkä valuu nokasta. Kylmä sisällä, kylmä ulkona. Kaikkia vtuttaa. Räntää sataa naamaan ja viima paleltaa korvia. Ei toivoa paremmasta. Työ, kollusiivinen rangaistus, jonka hedelmät sosialisoidaan valtiolle. Elämä toukokuuhun asti selviytymistä. Ulkona voi kävellä, mutta ei jäädä paikalleen. Kukaan ei hymyile.
Kerrot vain yhden huonon puolen. Niitä on paljon muitakin huonoja puolia, kuin SÄÄ
Olen asunut Euroopassa neljässä eri maassa, lisäksi yhdessä maassa eri mantereella. Iloisena olen aina Suomeen palannut. Hyviä paikkoja on maailmassa monia, mutta ikiomia järvenrantoja vain yhdessä paikassa.
Mutta et koskaan tule muuttamaan. On ihmisiä, jotka tekevät ja toisia jotka vaan puhuvat.