Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tälläinen häken päivystäjän toiminta ok?

Vierailija
10.06.2025 |

Soitin häkeen kun mies raivosi ja haukku kännissä mua eikä antanu nukkua. Eka puhelussa tämä häken päivystäjä oli mukava ja ymmärtäväinen. Sanoi että soita takaisin jos tilanne ei ala rauhottumaan.

Joidenkin tuntien päästä soitin itkien uudelleen että mies ei rauhotu, haukkuu, raivoaa, eikä anna nukkua.

Tämä päivystäjä sanoi sellasella ärsyttävällä äänensävyllä että "Hei älä viitti märistä mulle kun en ota selvää mitä sanot". Kai mä nyt märisen kun sydän hakkaa, oon väsyny ja mies vieressä raivoaa! Puhuin kyllä mielestäni hyvinki selvästi!

Sitten jossain vaiheessa sanoi että "Älä hei viitti korottaa mulle ääntä". Mies huusi vieressä niin kai mun pakko oli hitto soikoon puhua kovempaa että se päivystäjä kuulee mitä sanon!!

Sitten sellasella oikein lässyttävällä äänellä sanoi "Mitä sä kuvittelet että poliisi voi tehdä jos muka sellaisen sinne lähettäisin?"

NO MISTÄ MINÄ TIEDÄN!!! EN OLE TÄLLÄSESSÄ TILANTEESSA ENNEN OLLU!!! Oisin toki toivonu että ois lähettäny poliisit hakemaan ukko pois!!

Lopulta se vaan sanoi jotain että "Ei poliisi tule ratkomaan tälläsiä alkoholi ongelmia, kun ei väkivallan uhkaa ole"

Olin vaan että selvä sitten!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne oikeissakin hätätilanteissa välillä ilkeitä. Oletteko te jotakin lapsia?

Vierailija
2/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäkeskukseen soitetaan silloin kun tarvitaan paikalle poliisi, palokunta tai ambulanssi.

Mitä näistä olisit mielestäsi tarvinnut?

Ja kuinka kännissä olit itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitsit, pakkaa kamasi ja löähe menemään

Vierailija
4/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jalat joita voit käyttää

Vierailija
5/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis saada syyte, joku oikeasti apua tarvitseva saattoi jäädä pulaan takiasi.

Vierailija
6/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisoitunut ja valitset olla tuon raivokohtauksia saavan alkkismiehen kanssa. Sellaisesta syystä ei poliisia paikalle lähetetä. Aikuistu.

Vierailija
7/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hätäkeskukseen soitetaan silloin kun tarvitaan paikalle poliisi, palokunta tai ambulanssi.

Hän tuossa selkeesti kertoi, että olisi halunnut, että mies haetaan pois. 

Saa häkeen kännissäkin soittaa.

Vierailija
8/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan hän puhui. Ei poliisi ole parisuhdeterapeutti. Poliisi tulee paikalle väkivaltatilanteissa.

Miksi et mennyt hotelliin nukkumaan?

Vierailija
9/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole asiallista puhetta ei. Ihan oikeutetusti kysyt ja tuot asian esille. Ammattitaidotonta. Asiallista olisi ollut edes rauhoittaa ja kuunnella.

Vierailija
10/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitäis saada syyte, joku oikeasti apua tarvitseva saattoi jäädä pulaan takiasi.

Tämä. Näitä turhia puheluitahan on joku ihan helvetinmoinen määrä vuosittain, en nyt muista tarkkaa lukua. Kiva sitten kun joku sydärin saanut delaa tällaisten juoppojen takia

Vierailija
11/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimintasi ei ollut kovin rationaalista.

Vierailija
12/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa palautetta hätäkeskukselle. Kaikki puhelut siellä menevät nauhalle, niin tilanne selviää kyllä.

https://112.fi/palaute

Vierailija
13/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista puhetta ei. Ihan oikeutetusti kysyt ja tuot asian esille. Ammattitaidotonta. Asiallista olisi ollut edes rauhoittaa ja kuunnella.

Heko heko

Vierailija
14/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisit kuluta aikaa ongelmaisiin ja läheisriippuvaisiin naisiin, jotka roikkuu huonosti kohtelevissa miehissä. Niin pitääkin olla.

Vierailija
15/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloloo TAAS. 

Vierailija
16/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisihan ei hae ketään pois vain siksi että joku sattuu pyytämään. Tuossakin oli kysymys pelkästään sanallisesta raivoamisesta eikä väkivallan uhkaa ilmeisesti ollut niin silloin ei ole pätevää syytä viedä putkaan. Aloittajan poliisit olisivat tosin saattaneet viedä putkaan sen vuoksi että uusia puheluita ei enää tule.

Vierailija
17/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa kahteen kysymykseen:

1: Olitko itse alkoholin vaikutuksen alaisena?

2: Miksi itse et lähtenyt pois kotoa, kun mies alkoi raivoamaan?

Kun olet näihin vastannut niin sen jälkeen voimme vähän tarkemmin analysoida tilannetta.

Vierailija
18/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääpä soittaa poliisille, että hakevat naapurin putkaan, koska minä haluan. Ai eikö onnistu? Kumma homma.

Vierailija
19/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että teillä on molemmilla mennyt alkon käyttö liian pitkälle ja sinä olet kuormittanut turhaan hätäkeskusta tällä. Jos oikeasti olisi ollut hätä ja turvaton olo niin olisit varmasti poistunut ensin asunnosta. 

Vierailija
20/51 |
10.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole asiakaspalvelu numero. Se on hätäkeskus jonne soitit. Päivystäjän tulee selvittää avun tarve. Ei kannata turhaan pahoittaa mieltään. Viranomaisille ei ollut tarvetta tässä tilanteessa. Ei rikosta,  ei väkivaltaa, ei väkivallan uhkaa ei ambulanssia tarvita. 

Tämä varmaan oli provo. Mutta vilkaisepa hätäkeskuksen sivuilta mitä tarkoitetaan hätätilanteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi