Onko Olga Temonen todella rikas?
Olen seurannut hänen taisteluaan aivosyöpää vastaan ja olen siitä kovin pahoillani, että joutuu tällaisen eteen. Kaikki sympatia hänelle. Hänellä onneksi vaikuttaa olevan pinkka hyvin kunnossa, kun lehtijuttujen mukan pystyy melko usein olemaan viikon hoidoissa, jotka kustantabat 2500 euroa. Samalla hän pystyy ostamaan miehelleen 50-vuotislahjaksi formulamatkan ja haaveilee asunnosta etelän lämmössä vuoristossa.
Minä olen kyllä aivan väärässä työssä kun 4000 euron kuukausipalkallani ei olisi mitenkään mahdollisuutta kaikkeen tuohon.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Harva julkkis on köyhä. Ei tule muita köyhiä julkkiksia mieleen kuin Jasmin Vähäkangas ja Jani Wickholm.
Janista ei mitään tietoa ja Jasmin ei köyhältä vaikuta. Että joo.
Miten niin ei vaikuta? Jasmin asuu vuokralla ja on puhelinmyyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne jullkkikset keräävät rahan?
Ilmeisesti some töistä. Eihän esim Sara Parikka, Johanna Puhakka tms käy missään ns oikeissa töissä.
Kyllä some on nykyään ihan oikeata työtä.
Ainakin epäsosiaalistavan niinkutsutun sosiaalisen kanavan seuranta käy
harrastuksesta ja muuttuu jo melkein palkattomaksi
työksi. Tuntee itsensä aika tyhmäksi,
kun seuraa ihan vieraan elämää
ja vain nettikirjoitusten valossa.
#Eli ruudun käyttö ja tärkeät läheiset
ihmiset jää katveeseen, ei hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
En ole rikas, mutta pystyisin kyllä kustantamaan 2500 euron (tai siis useamman kymppitonnin, tuskin viikko riittää) hoidot tuosta vaan, jos niin haluaisin tehdä.
Valintakysymyksiä, miten rahansa käyttää. Olga kerää rahaa noihin hoitoihinsa ja tienaa myös niistä kertovilla somejutuilla. Ja hänen puolisonsa on varsin varakas.
Olivat vähällä mennä vararikkoon elokuvansa takia
Janista ei mitään tietoa ja Jasmin ei köyhältä vaikuta. Että joo.