Käytkö viikonloppuna suihkussa?
Kommentit (34)
Käyn joka toinen päivä, oli viikonloppu tai ei. Jos käyn ihmisten ilmoilla niin käyn suihkussa ennen ja jälkeen.
En. Viimeksi olen suihkussa käynyt toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka toinen päivä, oli viikonloppu tai ei. Jos käyn ihmisten ilmoilla niin käyn suihkussa ennen ja jälkeen.
Likaannutko siis jos olet ihmisten kanssa tekemisissä?
Oon viikonloppuna retkeilemässä, niin tuskin käyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likaannutko siis jos olet ihmisten kanssa tekemisissä?
Yleensä juu. Etenkin yleisissä vessoissa käymisen jälkeen tuntuu että suihku tekee terää.
Varmaan vielä mökillä viikonloppuna. Mökkisaunassa ei oo suihkua, vaan peseydytään sangon ja napon kanssa.
Käyn silloin kun on tarve, viikonpäivällä ei ole mitään väliä. Omituinen kysymys.
Vain jos teen hikistä liikuntaa. Sama kuin viikolla.
Johtuu ihan viikonlopun ohjelmasta. Käyn jos lähdetään johonkin, en käy jos löhöämme viikonlopun kotona.
Käyn joka päivä suihkussa. On paljon nopeampaa peseytyä kuin pesemällä kaikki paikat erikseen.
Kyllä jos tiedän liikkuvani ihmisten ilmoilla, jos kävelylenkin jälkeen on hikinen olo tai erehdyn menemään salille. Käytännössä käyn suihkussa vähintään kerran päivässä, joskus useamminkin.
Kiva kun on syksy niin ei tarvitse käydä enää joka päivä suihkussa
Mää, työtön, käyn kerran viikossa suihkussa kun on pakko säästää kun se 595 euroa ei vaan riitä kunnon elämään. Joku kirjoitti että saathan sää asumistuen ja toimeentulotuen mutta kun en saa. Unohdin laittaa kenkälankkia naamaan kun kävin Kelassa...
Vierailija kirjoitti:
En. Viimeksi olen suihkussa käynyt toukokuussa.
Sama. Kuollut iho ja kura rapisee kuivuessaan lattialle eikä tarvi turhaan lutrailla.
Toukokuussa kävin, ja sekin oli virhe
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo ..jälkeen ?
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka päivä suihkussa. On paljon nopeampaa peseytyä kuin pesemällä kaikki paikat erikseen.
Minulla on bidee tarvittaesa ja vessassa lavuaari käsille ja naamalle
Minä käyn suihkussa n 10 päivän välein. En käynyt viikonloppuna suihkussa, huomenna tiistaina on suihkupäivä.